Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Sanok: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku
Numer ogłoszenia: 370715 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku, ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 46 323 85, faks 13 46 323 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka bustka budżetowa samorzadu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.11.10 - Naczynia 39.71.22.00 - Urządzenia fryzjerskie 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych z kosmetologii i fryzjerstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ALFA CENTRUM, ul. kpt. Raginisa 3, 35-513 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18033,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21887,00
Oferta z najniższą ceną: 21887,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21887,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa zabudowy lady barowej i ciągów kuchennych (z montażem) do zajęć z cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LIDIA" Lidia Sowa
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LIDIA" Lidia Sowa
- Firma Handlowo-Usługowa LIDIA Lidia Sowa ul. Jagiellońska 7 38-500 Sanok, ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8594,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10485,40
Oferta z najniższą ceną: 10485,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10485,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa naczyń i pomocy dydaktycznych do zajęć z cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LIDIA" Lidia Sowa
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LIDIA" Lidia Sowa
- Firma Handlowo-Usługowa LIDIA Lidia Sowa ul. Jagiellońska 7 38-500 Sanok, ul. Jagiellońska 7, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21964,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26796,60
Oferta z najniższą ceną: 26796,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26796,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono dwa przetargi częściowe, na których nie zgłosił się wykonawca dostawy. Podjęto negocjacje zamówienia z wolnej ręki, zakończonych podpisaniem umów na realizację dostawy.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Sanoka
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- na dostawę odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku
- dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na oddział żłobka"
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.