eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Sanok: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku
Numer ogłoszenia: 370715 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku, ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 46 323 85, faks 13 46 323 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka bustka budżetowa samorzadu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu realizowanego przy współfinansowaniu w ramach PO KL SZOK i innowacje zawodowe w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.11.10 - Naczynia 39.71.22.00 - Urządzenia fryzjerskie 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych z kosmetologii i fryzjerstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ALFA CENTRUM, ul. kpt. Raginisa 3, 35-513 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18033,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21887,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21887,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21887,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa zabudowy lady barowej i ciągów kuchennych (z montażem) do zajęć z cateringu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa LIDIA Lidia Sowa ul. Jagiellońska 7 38-500 Sanok, ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8594,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10485,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10485,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10485,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa naczyń i pomocy dydaktycznych do zajęć z cateringu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa LIDIA Lidia Sowa ul. Jagiellońska 7 38-500 Sanok, ul. Jagiellońska 7, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21964,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26796,60

  • Oferta z najniższą ceną: 26796,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26796,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przeprowadzono dwa przetargi częściowe, na których nie zgłosił się wykonawca dostawy. Podjęto negocjacje zamówienia z wolnej ręki, zakończonych podpisaniem umów na realizację dostawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.