eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Poznań: Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych
Numer ogłoszenia: 37070 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13540 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę artykułów biurowych określa załącznik nr 6 stanowiący integralną część SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1.) artykuły biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zamówień. 3.2.) Wykonawca zapewni załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 3.3.) Wykonawca zapewnia: 3.3.1.) przyjmowanie zamówień na artykuły biurowe za pośrednictwem faksu - Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 3.3.2.) przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku, 3.3.3.) dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: 3.3.3.1.) w Poznaniu a) zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 12:00 dnia następnego, b) zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, 3.3.3.2.) w oddziałach zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie a) zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, b) zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 15:00 drugiego dnia. 3.4.) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy. 3.5.) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. 3.6.) W przypadku reklamacji ilościowej lub jakościowej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia reklamacji, uzupełnić braki ilościowe jak również wymienić wadliwą partię towaru na wolną od wad. W obu przypadkach reklamacje odbywają się na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych wskazane w załączniku nr 6 są ilościami szacunkowymi - maksymalnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 6. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i b, Wawrzyńca 11 oraz Oddziałów Zamiejscowych: w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż odpowiada on określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty itp.). 7. Przez artykuł równoważny Zamawiający rozumie artykuł biurowy o parametrach technicznych i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do artykułu biurowego oryginalnego (pożądanego przez Zamawiającego) i również musi on być fabrycznie nowy. 8. Równoważny artykuł winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego artykułu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości artykułu zamiennego (opis techniczno-użytkowy). 9. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy II, Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149696,99

  • Oferta z najniższą ceną: 149696,99 / Oferta z najwyższą ceną: 186208,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.