eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa- łóżek dla chorych z elektrycznie regulowaną wysokością - 10 szt., - leżanek do ćwiczeń z elektryczną regulacją - 2 szt., - cykloergometru rehabilitacyjnego z możliwością pomiaru tętna - 1 szt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Wałbrzych: Dostawa: - łóżek dla chorych z elektrycznie regulowaną wysokością - 10 szt., - leżanek do ćwiczeń z elektryczną regulacją - 2 szt., - cykloergometru rehabilitacyjnego z możliwością pomiaru tętna - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 370678 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: - łóżek dla chorych z elektrycznie regulowaną wysokością - 10 szt., - leżanek do ćwiczeń z elektryczną regulacją - 2 szt., - cykloergometru rehabilitacyjnego z możliwością pomiaru tętna - 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka dla chorych z elektrycznie regulowaną wysokością - 10 szt., leżanki do ćwiczeń z elektryczną regulacją - 2 szt.,cykloergometru rehabilitacyjnego z możliwością pomiaru tętna - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 1.160,00 zł, - pakiet nr 2 - 93,46 zł, - pakiet nr 3 - 59,82 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - dostarczą przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, - zapewniają termin gwarancji 24 m-ce, - akceptują termin płatności 7 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), - oferowany przez nich przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - oferowany przez nich sprzęt medyczny spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ, l.p. Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 3. posiadanie doświadczenia w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożenie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje) na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) 4 akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, zapewnienie terminu dostawy, zapewnienie okresu gwarancji, spełnianie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w Zał. nr 1 do SIWZ na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 5 akceptacja warunków umowy na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji 6. spełnianie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w obowiązujących przepisach prawa na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przetargowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ 2. Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661 z późniejszymi zmianami); nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez podmioty zbiorowe). 8. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami 9. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje) 10. Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji 11. Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o bezwarunkowej akceptacji wzoru umowy, - o zapewnieniu terminu dostawy, - o zapewnieniu okresu gwarancji, - o spełnianie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w Zał. nr 1 do SIWZ, 12. Katalogi, foldery, instrukcje obsługi - w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżko dla chorych z elektrycznie regulowaną wysokością - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko dla chorych z elektrycznie regulowaną wysokością - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leżanka do ćwiczeń z elektryczną regulacją (typ Bobath) - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżanka do ćwiczeń z elektryczną regulacją (typ Bobath) - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cykloergometr rehabilitacyjny z możliwością pomiaru tętna (siedzisko w pozycji fotelowej) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykloergometr rehabilitacyjny z możliwością pomiaru tętna (siedzisko w pozycji fotelowej) - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.