eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Białej podlaskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370673 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Biała Podlaska: Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Białej podlaskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309914


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313699


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny 32296200000, ul. ul. Brzeska  , 21500   Biała Podlaska, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 0-83 342 08 80, faks 0-83 343 55 24, e-mail erychlinska@bialapodlaska.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialapodlaska.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wymiar sprawiedliwości

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Białej podlaskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na parterze i I piętrze budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej (łazienki nr 5,6,7,8 w tym nr 5 dla niepełnosprawnych, 105, 106, 108 oraz 109). Zakres prac obejmuje: o Roboty obejmują roboty rozbiórkowe tj. skucie płytek na ścianach i podłogach, wraz z wywiezieniem odpadów i utylizacją. o Zamurowanie części otworów drzwiowych i wykucie nowych; o Rozebranie ścianek działowych w łazienkach i wykonanie nowych; Ścianki z płyt g-k wodoodpornej na ruszcie szer. 5 cm z wypełnieniem wełną mineralną; o Poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą nadproży na ścianach działowych; o Demontaż wyposażenia oraz skucie płytek i tynkowanie wraz z malowaniem pom. obecnej łazienki dla niepełnosprawnych; o Wymiana drzwi wewnątrz łazienek (drzwi wyposażone w samozamykacze) oraz wejściowych w łazience dla osób niepełnosprawnych - kolor dobrać do drzwi istniejących; okleina z CPL gr. min 0.5 mm; drzwi wyposażone w samozamykacze; ościeżnice regulowane; o Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, ułożeniem zaprawy; o Ułożenie posadzek z płyt gresowych 60x60 cm kolor jasny beż do ustalenia z Inwestorem (wykonawca ma zaproponować przynajmniej trzy rodzaje płytek spełniających wymagania do wyboru) niepolerowanych antypoślizgowych R10, na zaprawie klejowej o klasie ścieralności 5; o Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 60x60 cm w kolorze jasny beż, powierzchnia polerowana błyszcząca (klasa odporności na plamienie 5); o Wykonanie sufitów podwieszanych przeznaczonych do pomieszczeń mokrych - moduł 60x60cm; o Zabudowy z płyt g.-k. pionów wod. - kan oraz geberitów; o Wyposażenie łazienki w pochwyty dla osób niepełnosprawnych; elementy wyposażenia tj. lustra, pojemniki na mydło ze stali nierdzewnej, uchwyty na papier ze stali nierdzewnej, suszarki do rąk uruchamianej ręcznie ze stali nierdzewnej; o Malowanie ścian w łazienkach oraz na korytarzu przy łazience dla niepełnosprawnych. o Wykonanie instalacji wod.-kan i elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ, obejmujący: A. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, B. Przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą). 3. Realizacja robót: 1) Zamawiający informuje, iż roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym prowadzona będzie działalność. 2) Wykonywanie robót uciążliwych uniemożliwiających funkcjonowanie Sądu odbywać się musi poza godzinami pracy Sądu i w dniach wolnych od pracy Sądu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania niektórych robót uciążliwych w czasie godzin pracy Sądu, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i zakresu tych prac. 3) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami nadzoru inwestorskiego. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. 4) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ. o Użyte materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom SIWZ. Użyte materiały powinny być wysokiej klasy (I gatunku) i mieć odpowiednie parametry techniczne. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5) Wykonawca zobowiązuje się: a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; b) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejon u wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 ). 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SIWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującym i przepisami i normami, warunkami technicznym i wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 8) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na zasadach, o którym mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunkiem przeprowadzenia odbioru robót jest przygotowanie na 3 dni przed jego rozpoczęciem wymaganych dokumentów. 9) przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 10) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, 4. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące prace fizyczne budowlane przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę. W zakresie wrażliwych danych osobowych kopie dołączonych umów o pracę powinny zapewniać bezpieczeństwo i ochronę danych. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.r W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami niezwłocznie przed przystąpieniem tych osób do pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT130033.89
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PW BIALBUD sp. j.,  ,  ul. Kopernika 12,  21-500,  Biała Podlaska,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159941,86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159941,86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159941,86
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 10,39-46  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca złożył ofertę, która nie podlega odrzuceniu, jest ofertą najkorzystniejszą i uzyskała łącznie 60 punktów. wykonawca spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu i wykazał brak podstaw do wykluczenia z przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.