eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › "Usługi ochrony fizycznej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych oraz konwoje w Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu w okresie 24 miesięcy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370655 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Tarnobrzeg: "Usługi ochrony fizycznej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych oraz konwoje w Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu w okresie 24 miesięcy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351834-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Tarnobrzega, krajowy numer identyfikacyjny 83001617400000, ul. ul. Sandomierska  27, 39400   Tarnobrzeg, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 237 999, faks 158 237 999, e-mail mhmt@onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhmt.pl, www.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Muzeum Historyczne

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługi ochrony fizycznej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych oraz konwoje w Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu w okresie 24 miesięcy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MHMT - AD - 354 - 1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Usługi ochrony fizycznej stałej i doraźnej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych oraz konwoje w Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu w okresie 24 miesięcy" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A. ochrona fizyczna stała i doraźna, monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych w budynku Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu przy ul. Sandomierskiej 27, B. monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Muzeum Polskiego Przemysłu Siarkowego oddziału Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega, położonego przy ul. Pawłowskiego 14 (budynek spichlerza), C. usługi konwojowania dzieł sztuki, transportowanych na potrzeby statutowej działalności Muzeum. Ad. A. Ochrona budynku głównego Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu, ul. Sandomierska 27 A1) przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do zamawiającego. Ochrona polegać ma na: a) stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej budynku i mienia, b) ochrona ma być sprawowana przez jedną osobę na zmianę (jednoosobowo) przez zatrudnionego przez Wykonawcę Kwalifikowanego Pracownika Ochrony, c) Kwalifikowany Pracownik Ochrony musi być wyposażony w broń palną oraz inne środki przymusu bezpośredniego, d) Ochrona ma odbywać się całodobowo w budynku Muzeum, e) w święta kościelne i państwowe ustawowo wolne od pracy ochrona ma także odbywać się całodobowo, f) pracownik ochrony ma nadzorować systemy monitorujące system sygnalizacji włamania i napadu, obsługiwać centralę systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych. A2) zobowiązania Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały, całodobowy nadzór dyżurnego Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego, tj. 24-godzinny monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu z natychmiastową (5 minut) reakcją Grupy Interwencyjnej, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony muzeum, pracownika muzeum lub elektroniczne systemy alarmowe. b) W razie zadziałania układu sygnalizacji włamania i pożaru, w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonają kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia włamania lub pożaru zabezpieczą go, podejmą czynności związane z likwidacją wynikającego zagrożenia oraz powiadomią: Dyrektora Muzeum, pracowników Muzeum, wyspecjalizowane służby: Policję, Straż Pożarną. c) Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. d) Wykonawca musi posiadać możliwość podłączenia systemów alarmowych Muzeum do własnych instalacji alarmowych i przesyłowych. e) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki służby, do której personel Wykonawcy będzie wpisywać wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, f) Wykonawca będzie prowadził ewidencję pracowników Muzeum oraz osób trzecich przebywających w budynku Muzeum, po opuszczeniu go przez pracowników Muzeum, po wcześniejszym uzyskaniu zgody dyrektora muzeum lub osoby przez niego upoważnionej, g) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. A3) pracownik ochrony: a) pracownicy, którzy zostaną skierowani do ochrony fizycznej muszą posiadać uprawnienia Kwalifikowanego Pracownika Ochrony Fizycznej oraz dopuszczenie do pracy z bronią, b) osoby wykonujące ochronę fizyczną muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzona przez Komendanta Głównego Policji przez komendantów wojewódzkich Policji, c) pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w: broń palną i środki przymusu bezpośredniego, d) pracownicy ochrony powinni posiadać schludny, reprezentacyjny wygląd (mundur służbowy) oraz identyfikator z fotografią; przy czym strój służbowy oraz sposób oznakowania pracowników podlega akceptacji Zleceniodawcy przed podpisaniem umowy. e) pracownik ochrony musi być zatrudniony na umowę o pracę. A4) zadania pracowników ochrony: a) pracownicy ochrony wykonują zadania określone w niniejszej specyfikacji wynikające z planu ochrony Muzeum, instrukcji wewnętrznych oraz określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) pracownicy ochrony wykonują polecenia przełożonych służbowych, ? bezpośrednie dyspozycje pracownikom ochrony będzie wydawać: -> ze strony Wykonawcy - wyznaczony przez niego Koordynator Ochrony (szef ochrony), -> ze strony Zamawiającego - Dyrektor Muzeum lub osoba przez niego upoważniona, Zadania Koordynatora Ochrony: -> organizowanie i kontrola służby pracowników ochrony, -> sprawdzanie uzbrojenia i wyposażenia ochrony, -> sprawdza stan dokumentacji ochronnej, -> wydawanie poleceń pracownikom ochrony, -> wyjaśnianie nieprawidłowości w realizowaniu zadań, -> współpraca z Dyrektorem Muzeum lub osobą przez niego upoważnioną, c) Zadaniem pracowników ochrony fizycznej jest posiadanie znajomości newralgicznych punktów ochrony w ochranianym budynku, jego zagrożenia oraz sposobu zabezpieczeń technicznych miejsc ochrony. d) W ramach ochrony fizycznej Wykonawca usługi zobowiązuje się do: - zabezpieczenia mienia oraz wewnętrznej i zewnętrznej ochrony obiektów przed działaniami przestępczymi, a w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją oraz innymi formami wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną. e) podejmowania interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu. f) po zakończeniu pracy sprawdzenia zamknięcia drzwi wejściowych do budynku (ul. Sandomierska 27), oraz pomieszczeń muzealnych i biurowych oraz okien. g) wydawania i przyjmowania (zgodnie z przyjętą procedurą) kluczy od drzwi zewnętrznych budynku (ul. Sandomierska 27) od uprawnionych do tego pracowników Muzeum. h) prowadzenia książki wydanych i przyjętych kluczy od budynku Muzeum oraz używanych w sytuacjach szczególnych kluczy od pomieszczeń wewnątrz Muzeum, i) pracownik ochrony posiada dodatkowy zestaw kluczy od pomieszczeń Muzeum, j) pracownik ochrony ma prowadzić książkę służby ochrony, k) wykonywania zewnętrznych obchodów obiektu w godzinach wieczorowo-nocnych (nie rzadziej niż co dwie godziny) oraz w ciągu dnia (co godzinę). l) otwierania drzwi do budynku Muzeum w określonych godzinach i sytuacjach, skonsultowanych wcześniej z uprawnionym pracownikiem Muzeum. m) wzmożonej kontroli osób wchodzących do obiektu i wychodzących z obiektu oraz uniemożliwiania osobom nieuprawnionym przedostanie się na teren obiektu - zwłaszcza w porze wieczorowo-nocnej. n) skutecznej interwencji z użyciem grupy interwencyjnej w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń, w szczególności w sytuacji uruchomienia sygnalizacji włamania i napadu. o) ujawniania faktów dewastacji mienia Muzeum. p) utrzymywania stałej łączności z Uzbrojonym Stanowiskiem Interwencyjnym oraz z Grupą Interwencyjną. q) niezwłocznego powiadamiania przełożonych i policji o zagrożeniach i czynach przestępczych zaistniałych na obszarze obiektu, zabezpieczenie miejsca ich popełnienia. r) podejmowania niezbędnych działań prewencyjno - interwencyjnych zgodnie z ustalonymi procedurami w zależności od skali zagrożenia i potrzeb, w wypadku zagrożenia terroryzmem, pożarowego, awarii technicznych, włamania, kradzieży, wtargnięcia na teren obiektu, dewastacji mienia i naruszenia ustalonego porządku. s) nadzorowania interesantów przebywających na terenie Muzeum z punktu widzenia przestrzegania przepisów porządkowych oraz przeciwpożarowych w czasie godzin sprawowanej ochrony (np. podczas wernisaży, uroczystości i imprez okolicznościowych). t) przeciwdziałanie zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie. u) nadzorowanie otwierania i zamykania obiektu zgodnie z ustalonym porządkiem. w) wykonywanie systematycznych kontroli systemu zabezpieczenia obiektów. x) zapobieganie - w miarę możliwości - ewentualnym skutkom wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wod-kan, co, pożarów. y) uniemożliwianie wyjścia z terenu obiektu osób, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że dokonały lub usiłowały dokonać przestępstwa lub wykroczenia na szkodę Zamawiającego - do czasu przybycia Policji. z) wykonywanie innych szczegółowych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Dyrektora Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu lub osoby przez niego upoważnionej. A5) wyposażenie pracownika ochrony a) broń palna oraz środki przymusu bezpośredniego (pałka wielofunkcyjna, paralizator elektryczny, kajdanki), b) telefon komórkowy, radiotelefon, c) latarka, A6) w zakresie monitoringu systemów alarmowych Wykonawca usługi zobowiązuje się do: a) włączenia do własnego systemu monitoringu sygnałów alarmowych z instalacji SSWIN budynku Muzeum oraz ciągłe i nieprzerwane utrzymywanie monitoringu tego systemu. Zaleca się, by Oferent po uprzednim zgłoszeniu potrzeby audytu technicznego dokonał wizji lokalnej budynku Muzeum będącym przedmiotem usługi monitoringu alarmowego. b) reagowanie na wszelkie alarmy zgodnie z procedurą, z wykorzystaniem niezależnie działających grup interwencyjnych. c) współdziałanie z jednostkami Policji i Straży Pożarnej w razie zagrożenia chronionych obiektów. d) informowania dyrektora Muzeum lub osobę przez niego upoważnioną o wszelkich awariach, zmianach i okolicznościach mających wpływ na stan ochrony obiektów Muzeum. e) pracownik ochrony zobowiązany będzie do świadczenia usługi ciągłego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, ppoż., systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych zainstalowanych w chronionym budynku Muzeum. f) wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały całodobowy nadzór Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego, a także posiadać łączność bezprzewodową między pracownikiem ochrony a Uzbrojonym Stanowiskiem Interwencyjnym. g) wykonawca musi dysponować samochodem patrolowym a pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej jak i wewnętrznej między pracownikami. h) wykonawca zobowiązany jest dysponować grupą interwencyjną i zapewnić czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 5 min. od momentu telefonicznego zgłoszenia lub zadziałania systemów alarmowych (w skład grupy interwencyjnej wchodzić będzie min. dwóch pracowników ochrony wyposażonych w broń palną i środki przymusu bezpośredniego - zgodne z ustawą o ochronie osób i mienia. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo symulacji zagrożenia (np. ćwiczeń). j) Wykonawca powinien powierzyć realizację zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji tego zadania stanie zdrowia i wieku. k) Zamawiający wymaga oddelegowania do ochrony fizycznej obiektów Muzeum stałych pracowników ochrony, których wymiana nastąpi tylko w uzasadnionych przypadkach, zgłoszonych z min. 3-dniowym wyprzedzeniem Zamawiającemu. l) Zamawiający zobowiązuje się do posiadania układu sygnalizacji włamania z aktualnymi atestami TECHOM, oraz urządzenia monitorowania odpowiadające wymogom URPiT z aktualną homologacją i pracujące na wyznaczonej częstotliwości, zamontowane i bieżąco konserwowane. Niewłaściwe i wadliwe funkcjonowanie urządzeń u Zamawiającego nie obciąża Wykonawcy. m) W okresie szczególnego zagrożenia obiektu (podwyższony stopień ryzyka) oferent na prośbę Zamawiającego winien zapewnić wsparcie własnych pracowników ochrony w ramach usług uzupełniających, określonych w odrębnej umowie lub zamówieniu. Tym samym Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. n) Na pisemne zlecenie Wykonawca powinien zapewnić określoną liczbę pracowników ochrony jednolicie umundurowanych, wyposażonych w środki łączności radiowej z wyznaczonym dowódcą grupy - do zadania polegającego na ochronie imprez masowych (np. Noc Muzeów, wernisaże wystaw czasowych, itp.), zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. o) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zmiany umowy poprzez ograniczenie przedmiotu zamówienia, bądź uprawnienie do odstąpienia od umowy w całości lub w części w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmniejszenie zakresu zamówienia spowoduje proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. Ad. B. Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Muzeum Polskiego Przemysłu Siarkowego oddziału Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega, położonego przy ul. Pawłowskiego 14 (budynek spichlerza) B1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały całodobowy nadzór dyżurnego Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego, tj. 24-godzinny monitoring sygnalizacji włamania z możliwością natychmiastowej (5 min.) reakcji Grupy Interwencyjnej w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracowników Muzeum lub systemy alarmowe. Ad. C. Usługi konwojowania dzieł sztuki, transportowanych na potrzeby statutowej działalności Muzeum. a) Przedmiotem zamówienia są usługi konwojowania dzieł sztuki oraz eksponatów przewożonych dla potrzeb wystawienniczych Muzeum w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej jak od 22.12.2016r. przez okres 24 miesięcy. b) Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na usługi konwojowania dzieł sztuki w ww. okresie zgodnie z potrzebami Muzeum. d) Konwój eksponatów może być realizowany przy użyciu pojazdu Zamawiającego (1-2 konwojentów). e) Osoby wykonujące konwój muszą być kwalifikowanymi pracownikami ochrony i posiadać broń palną oraz środki przymusu bezpośredniego. f) Na pisemne zlecenie Zamawiającego, Wykonawca zapewni wymaganą liczbę pracowników ochrony posiadających wyszkolenie w zakresie konwojowania przedmiotów wartościowych oraz wymagane przepisami uprawnienia do posiadania i użycia broni palnej. g) Transporty przedmiotów wartościowych trwają w przeważającej większości do 24 godzin. h) Zamawiający nie jest w stanie określić wartości konwojowanych przedmiotów ze względu na specyfikę transportu (dzieła sztuki). Zamawiający przed zorganizowaniem transportu przelicza szacunkową wartość transportu na jednostki obliczeniowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. 2014, poz. 1240). i) W większości przypadków konwoje odbywać się będą środkiem transportu Zamawiającego, który jest przystosowany do transportu dzieł sztuki. j) Zamawiający nie organizuje transportów środków pieniężnych. k) W jednym transporcie przedmiotów wartościowych (dzieła sztuki) uczestniczy przynajmniej 1 osoba ze strony Zamawiającego (kurier muzealny) oraz konwojent/konwojenci i kierowca/kierowcy. l) Osoby konwojujące podlegają bezpośrednio Wykonawcy i tylko od niego mogą otrzymywać polecenia. W nagłych, uzasadnionych przypadkach, Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik może wydać specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy. Dyspozycje te będą wykonane tylko wówczas, jeżeli nie kolidują z przepisami prawa i nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianych wartości. m) Zamawiający i Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zleceniodawcy, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. n) Zamawiający w kontaktach z Wykonawcą posługiwał się będzie dokumentami zamówieniowymi wg wzoru dokumentów zatytułowanych: - Zlecenie konwoju nr ... - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. - Karta przebiegu konwoju nr ... - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. o) Wykonawca konwoju może zostać poproszony o przedłożenie Zamawiającemu planu trasy konwoju na podstawie uzyskanych od Muzeum informacji. p) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za konwojowane wartości materialne do wysokości zawartej polisy ubezpieczeniowej po uzyskaniu odszkodowania. q) Płatności z tytułu konwojowania rozliczane będą na podstawie roboczo-godziny pracy 1 konwojenta. r) rozliczenie za usługę konwojowania nastąpi na podstawie roboczogodziny/n pracy konwojenta/konwojentów będącego/będących do dyspozycji Zamawiającego. t) rozliczanie kosztów konwojowania następowało będzie na podstawie karty konwoju sporządzanej przez pracownika Muzeum odpowiedzialnego za transport zabytków, w której zapisany będzie czas pracy konwojenta (pozostawanie do dyspozycji Muzeum). u) Zamawiający nie zwraca Wykonawcy kosztów wynikających z konieczności odbycia noclegu pracownika/ów Wykonawcy podczas odbywania konwoju trwającego ponad 24 godziny. W związku z powyższym ww. koszty należy wkalkulować w roboczogodzinę pracy konwojenta. Zamawiający szacuje, że konwoje 2-dniowe będą stanowiły znikomy procent wszystkich zamawianych konwojów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79711000-1, 79715000-9, 92521200-1, 92522000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT361880.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARAELA Sp. z o.o.,  ,  ul. Sokola 14,  39-400,  Tarnobrzeg,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269953,2
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269953,02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 400645,44
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.