eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych i domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej i bliźniaczej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Podlesie - Leśna w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37062

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych i domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej i bliźniaczej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Podlesie - Leśna w Gliwicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Pochaba Jerzy, ul. Warszawska b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 300 00 33, 032 300 00 34, 032 231 03 95, fax 032 300 00 33, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2tbszbm.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych i domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej i bliźniaczej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Podlesie - Leśna w Gliwicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa dówch wielorodzinnych TBS-owskich budynków mieszkalnych do zasiedlenia (ilość mieszkań - 32, powierzchnia użytkowa mieszkań - 1722,88 m kw.), budowa czterech domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w stanie surowym zamknietym z wykończeniem zewnętrznym (powierzchnia użytkowa mieszkań łączna - 515 80, m kw.), sześciu domów jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w stanie surowym zamknietym z wykonczeniem zewnętrznym (łączna powierzchnia uzytkowa mieszkań- 759,42 m kw.), wykonanie sieci wod-kan i przyłączy, wykonanie zagospodarowania terenu wraz z małą architekturą 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak potrzeby przekładania oświadczeń i dokumentów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Przygotowanie placu budowy. - Budowa dwóch TBS-owskich wielorodzinnych budynków mieszkalnych do zasiedlenia, zgodnie z dokumentacją projektową P.W. - Budowa czterech domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w stanie surowym zamkniętym z wykończeniem zewnętrznym wg dokumentacji projektowej PW. - Budowa sześciu domów jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w stanie surowym zamkniętym z wykończeniem zewnętrznym wg dokumentacji projektowej PW - Wykonanie zagospodarowania terenu według dokumentacji projektowej PW - Wykonanie sieci wod-kan i przyłączy wg dokumentacji projektowej PW. - Wykonanie małej architektury. - Koordynacja prac z właścicielami: zasilania energetycznego - Rejonem Energetycznym Gliwice - GZE SA (obecnie Vattenfall Distribution Poland), Gliwice, ul Barlickiego 2; sieci wod-kan. - Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z.o.o. Gliwice, ul. Rybnicka 47; sieci telefonicznej -Telekomunikacją Polską TPSA, Katowice ul. Ordona 13; sieci gazowej - Górnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. w Zabrzu, ul Mikulczycka 5 oraz wykonawcą sieci intenetowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 580

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 170.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt, 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, GETIN Bank SA Oddział Gliwice. Nr rach. 30 1560 1081 0000 9040 0004 1646. Wadium uwalać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.08.2006r. do godz. 14.00. Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art.46 ust. 5 ustawy Pzp. Z treści tak wniesionego wadium musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust. 5 ustawy Pzp, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie j.w. w oryginale. Okres ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz powinien dotyczyć okresu od 11 08.2006r do 10.09.2006r. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) posiadał uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; b) dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; c) dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i elektrycznych; d) dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu sieci: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych; e) dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu dróg i ulic; f ) osoby, o których mowa w literach b - e muszą należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa; g) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę z zakresu realizacji zamówień o podobnym charakterze; h) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; i) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa w punkcie III.2. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzucona. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w/w warunków, wykonawca musi: - przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólni; - przedłożyć oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp; - w załączniku oferty p.n. "Potencjał kadrowy" wykazać osoby, o których mowa w pkt. b-e - przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w zał. "Potencjał Kadrowy", - przedłożyć kserokopie dowodów przynależności osób wymienionych w zał. "Potencjał kadrowy" do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. - w załączniku oferty p.n. "Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze" wykazać co najmniej 2 zrealizowane zamówienia w charakterze głównego wykonawcy, z budownictwa powszechnego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w pkt 1 SIWZ, o kubaturze nie mniejszej niż 4.000,00m1 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 3.0 min złotych brutto - każde, - przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień, - przedłożyć bilans oraz rachunek zysków i strat za 2005r., a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o bilansie i rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności za 2005r. Wielkość obrotów w 2005r. nie może być niższa niż 4,0 mln zł; - przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nic wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualną, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą "za zgodność z oryginałem"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85 2. okres rękojmi 5 3. warunki płatności - ilość transz płatności 5 4. termin wykonania 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego (pokój 309), za zaliczeniem pocztowym, a od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych również na stronie internetowej zamawiajacego. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2tbszbm.gliwice.pl. Opłata: 530,7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobierania siwz w siedzibie zamawiającego - płatność gotówką w kasie zamawiajacego w godz. 7.00 - 15:00, w przypadku wysłania pocztą - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:00, pokój nr 309 w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.