eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Portal internetowy dla projektu UZDROWISKOWY DOLNY ŚLĄSK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Jelenia Góra: Portal internetowy dla projektu UZDROWISKOWY DOLNY ŚLĄSK
Numer ogłoszenia: 370628 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325442 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Portal internetowy dla projektu UZDROWISKOWY DOLNY ŚLĄSK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Funkcjonalność 1.1. Część administracyjna 1.1.1. Użytkownicy i zarządzanie uprawnieniami Część administracyjna Administrator - posiada dostęp do wszystkich funkcji części administracyjnej systemu, zarządza kontami użytkowników systemu i ma możliwość nadawania im uprawnień do poszczególnych części systemu Redaktor - zarządza treściami serwisu; jego uprawnienia do poszczególnych funkcjonalności ustawiane są przez Administratora Manager - ma dostęp jedynie do części statystycznych i raportowych systemu 1.1.2. Parametry systemu Grupy użytkowników - możliwość tworzenia grup użytkowników wg uprawnień (dana grupa posiada określone uprawnienia, do grupy można utworzyć konta użytkowników redaktorów) Kategorie artykułów - tworzenie i edycja kategorii tworzonej w serwisie treści Wersje językowe - edycja słowników dla danej wersji językowej Słowniki - możliwość edycji występujących w systemie słowników np. miast. 1.1.3. Raportowanie Statystyki odwiedzalności - bazujące na sprawdzonym systemie (np. Google Analitics) Statystyki zarejestrowanych użytkowników Liczba artykułów i materiałów multimedialnych Liczba uzdrowisk w bazie Dane dotyczące popularności poszczególnych uzdrowisk (najczęściej przeglądane, najdłużej oglądane, najbardziej komentowane, ranking najwyższej ocenionych) 1.1.4. Zarządzanie reklamą Dodawanie bennerów w formatach: Billboard 750 x 100 px Double billboard 750 x 200 px Ractangle 300x250 lub 250x250 px Zarządzanie emisją - możliwość konfigurowania emisji wg czasu, wg liczby kliknięć, wg liczby odsłon. 1.1.5. Moduł e-mailingowy Tworzenie newslettera Zarządzanie szablonami newsletterów (tworzenie, edycja, usuwanie) Wysyłka targetowana do określonych w systemie (parametry systemu) oraz grup użytkowników wg parametrów podanych podczas rejestracji na newsletter Możliwość wysyłania na adresy e-mail, które nie są przypisane do zarejestrowanych użytkowników Archiwizacja wysłanych newsletterów Statystyki wysłanych newsletterów Wysyłka w wersji html oraz txt 1.1.6. Zarządzanie bazą uzdrowisk Autoryzacja użytkowników uzdrowiska - akceptacja danych i aktywacja konta Przeglądanie danych uzdrowiska Edycja danych uzdrowiska przez administratora z automatycznym powiadomieniem o zmianach w profilu użytkownika typu uzdrowisko Usuwanie kont użytkowników Wyszukiwarka uzdrowisk (wg słowa kluczowego, położenia, użytkownika, miasta, typu obiektu, atrybutów oferty) 1.1.7. Logowanie zmian (historia operacji) Zapisywanie i przeglądanie zmian dokonywanych przez użytkowników części administracyjnej pozwalające na śledzenie ich aktywności: Ostatnie logowanie do systemu Wykonane akcje dodania, usunięcia, edycji Zapisywanie i przeglądanie zmian dokonywanych przez zarejestrowanych użytkowników części publicznej: Ostatnie logowanie do profilu Zapisywanie danych w formularzach (podanie czasu dokonania takiej zmiany) 1.1.8. Repozytorium plików do zarządzania załącznikami Możliwość w ramach części administracyjnej dodawania plików (dokumentów tekstowych, prezentacji, grafik, filmów, zdjęć) w celu ich późniejszego wykorzystania jako załączniki do treści Zarządzanie repozytorium z możliwością zakładania folderów Dostęp do plików z możliwością ustawiania uprawnień: prywatne (widoczne tylko dla dodającego i administratora) lub publiczne (widoczne dla innych redaktorów i administratora systemu) Suma przestrzeni dyskowej repozytorium dla wszystkich użytkowników to 10 GB. - do usunięcia, nie widzę potrzeby żeby istniały ograniczenia 1.1.9. Zarządzanie treścią Wymagania ogólne System musi posiadać pracujący w trybie on-line edytor WYSIWYG umożliwiający tworzenie tekstów publikowanych w serwisie przy założeniu braku znajomości kodu HTML przez redaktorów. Edytor musi posiadać co najmniej takie funkcje jak: Pole format zawierające predefiniowane elementy strukturalne treści (p, h1, h2, h3, h4, h5) Pole styl - zawierające predefiniowane style CSS Możliwość wyboru czcionki i jej rozmiaru Opcje: Wytnij, Kopiuj, Wklej, Wklej jako czysty tekst, Wklej z Worda Opcje: Znajdź, Zamień, Zaznacz wszystko, Usuń formatowanie Opcje: Pogrubienie, Kursywa, Podkreślenie, Przekreślenie, Indeks dolny, Indeks górny Opcje: Wstaw - Usuń numerowanie listy, Wstaw - Usuń wypunktowanie listy Opcje: Zmniejsz - Zwiększ wcięcie, Wyrównaj do lewej, środka, prawej, lewej i prawej Opcje: Wstaw-Edytuj-Usuń grafikę, Flash, hiperłącze, kotwicę, film z serwisu zewnętrznego Opcje: Wstaw-Edytuj tabelę Opcje: Zmień kolor czcionki, Zmień kolor tła Pokaż kod źródłowy Podgląd strony Praca w edytorze musi odbywać się z poziomu przeglądarki internetowej bez konieczności instalacji specjalnego oprogramowania klienckiego. Edytor musi posiadać 3 tryby wyświetlania zawartości: zwykły tryb edycyjny (WYSIWYG), tryb HTML i tryb podglądu strony (preview). Edytowany artykuł będzie mógł być wzbogacony przez pliki pobierane z repozytorium. Elementy graficzne dołączane do tekstów muszą mieć możliwość skalowania do dowolnych rozmiarów, wstawiania tekstu (Alt), definiowania miejsca położenia, wielkości, sposobu wyrównania tekstu i otwarcia w nowym oknie. Każdy dodawany artykuł musi mieć możliwość podawania zakresu publikacji w zakresie czasu od - do oraz jego widoczności w serwisie na zasadzie 1 opcji do zaznaczenia (widoczny,nie widoczny), tak by możliwe było szybkie i łatwe zdjęcie materiału z serwisu. Treści muszą mieć możliwość wprowadzenia tytułu, zajawki (lead), artykułu, załączników, tagów (słów kluczowych). System musi umożliwiać podgląd strony-artykułu na każdym etapie redakcji w układzie (szablonie) w jakim będzie on prezentowany w portalu. Treści statyczne Edycja treści stron statycznych w formie pojedynczych stron serwisu Treści dynamiczne Dodawanie, edycja i usuwanie artykułów i materiałów w formie list z wyświetlaniem szczegółowym. FAQ Mechanizm tworzenia tzw. FAQ czyli najczęściej zadawanych pytań. Umożliwia dodawanie pytań i odpowiedzi. Struktura nawigacji Zarządzanie menu globalnym - dodawanie elementów menu, edycja, usuwanie. Zarządzanie menu lokalnym (występujące w kontekście danego elementu menu globalnego) - dodawanie elementów menu, edycja, usuwanie. 1.2. Część publiczna Użytkownicy Niezarejestrowany - użytkownik nie posiadający konta w serwisie. Ma dostęp do wszystkich publicznych treści. Nie ma możliwości dodawania komentarzy i konfiguracji newslettera. Zarejestrowany - użytkownik, który pozytywnie przeszedł przez proces rejestracji (proces jest automatyczny i wymaga podania loginu - e-mail, hasła oraz potwierdzenia aktywacji konta przez automatycznie generowany i wysyłany przez system e-mail). Zarejestrowany użytkownik po zalogowaniu w serwisie ma możliwość dodawania komentarzy do treści serwisu (artykuły, uzdrowiska) oraz konfigurowania treści newslettera wg własnych preferencji. Zarejestrowany - uzdrowisko - użytkownik, który pozytywnie przeszedł proces rejestracji wymagający podania danych firmy oraz aktywacji konta przez administratora. Użytkownik ten posiada opcje dodawania szczegółów o uzdrowisku , wprowadzania oferty (dane z punktu 1.3.2 Baza uzdrowisk, przeglądania zapytań o rezerwacje od użytkowników. Zarejestrowany - recepcja - użytkownik tworzony przez użytkownika uzdrowisko. Użytkownik ten posiada opcje przeglądania zapytań o rezerwacje od użytkowników. 1.3. Funkcjonalność 1.3.1. Prezentacja treści Artykuły statyczne Artykuły dynamiczne - lista artykułów z podglądem (szczegółami) Komentarze - do artykułów i uzdrowisk Ocena treści (na zasadzie skali od 1-5) Polecanie w min. 5 popularnych serwisach społecznościowych (w tym Facebook, Wykop.pl) Mechanizm poleć znajomemu Artykuły w wersji do druku Artykuły w formacie PDF 1.3.2. Baza uzdrowisk Informacje opisowe: nazwa, krótki opis, opis pełny, oferta Galeria zdjęć Oceny użytkowników z komentarzami Materiały video Lokalizacja na mapie Panorama Formularz kontaktowy Cennik Pokoje Dane teleadresowe Dane rejestrowe niezbędne dla autoryzacji Atrybuty oferty (apartamenty, sala konferencyjna, TV, siłownia itp.) 1.3.3. Multimedia Filmy - wbudowany player wideo oraz zamieszczanie filmów z portali zewnętrznych Galerie zdjęć z intuicyjną przeglądarką zdjęć Panoramy zdjęć (wirtualna wycieczka; możliwość oglądania np. lokali, uzdrowisk, krajobrazów na bazie połączonych w panoramę zdjęć) 1.3.4. Integracje Facebook - widget Facebook, mechanizm Lubię to, mechanizm logowania z wykorzystaniem autoryzacji Facebook (dla użytkowników posiadających konta Facebook). Google Maps - prezentacja obiektów w wycinku mapy 1.3.5. Konto użytkownika Rejestracja Logowanie Personalizacja powiadomień - konfigurowany newsletter Konto użytkownika uzdrowisko 1.3.6. Newsletter Zapisywanie na ogólny newsletter Personalizacja newsletter w ramach konta użytkownika 1.3.7. Kanały RSS Generowanie kanałów RSS dla aktualności 1.3.8. Przygotowanie dla SEM Automatyczne generowanie przyjaznych URL Tagi - dodawane podczas wprowadzania, edycji treści np. w postaci automatycznie generowanych tytułów stron jako tytuł strony. 1.3.9. Automatyczne generowanie plików oraz wersja do wydruku Generowanie artykułów do pliku txt oraz PDF do pobrania Automatyczne generowanie wersji do wydruku 1.3.10. Wyszukiwarka Wyszukiwarka treści w bazie artykułów Wyszukiwarka uzdrowisk 1.3.11. Skrzynka kontaktowa Formularz kontaktowy umożliwiający wysyłkę e-mail bezpośrednio do administratora serwisu oraz do odpowiednio przypisanych użytkowników. 1.3.12. Mapa serwisu Generowana automatycznie mapa serwisu 1.4. Layout Przedstawienie koncepcji graficznej serwisu zawierającego strony: Główną Stronę uzdrowiska Stronę z artykułem 1.5. Dodatki 1.5.1. Widget integrujący się ze stromi internetowymi uzdrowisk. Aplikacja dodawana poprzez wklejenie kilku linijek kodu na stronie internetowej uzdrowiska wyświetlająca ofertę placówki z atrybutami oraz lokalizację na mapie. Dzięki widgetowi możliwe jest składanie zapytań o rezerwacje, które trafiają bezpośrednio na e-mail uzdrowiska. 1.5.2. CMS umożliwia powiadamianie o zapytaniach rezerwacyjnych, odpowiadanie na nie oraz bieżące śledzenie ocen i komentarzy do swojego uzdrowiska po zalogowaniu użytkownika - recepcja. 2. Technologie i pozostałe wymagania Portal wraz z systemem zarządzania treścią powinien wykorzystywać wyłącznie: technologie umożliwiające dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności zakupu licencji lub technologie umożliwiające dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu przy użyciu oprogramowania, dla którego koszt zakupu licencji jest równy zeru lub pozostałe technologie, z tym, że Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszystkie koszty licencji niezbędne do uruchomienia systemu. Portal powinien być zbudowany w oparciu o 3- warstwowy model aplikacji (warstwa prezentacji, logiki, danych). System CMS powinien opierać się o bazę danych. Nie dopuszcza się przechowywania treści jedynie w postaci statycznych stron internetowych. bezpieczeństwo (bezpieczne szyfrowane połączenia dla redaktorów, menagera i administratorów - za pomocą SSL). 2.1 Kodowanie znaków - UTF-8 2.2 Obsługa błędów - stworzenie dedykowanych serwisowi stron informacyjnych dotyczących występujących błędów (np. 404). 2.3 Przeglądarki internetowe - Internet Explorer 7.0 i wyższe, Opera 9.60 i wyższe, Firefox 3.5 i wyższe, Chrome 5.0 i wyższe, Safari 5.0 i wyższe 2.4 Istotne formularze powodujące zapis do bazy danych po stronie publicznej serwisu muszą posiadać zabezpieczenie typu tzw. Captcha. 3. Warunki utrzymania Domena Zamawiający jest w posiadaniu domeny, pod którą dostępny będzie serwis. Zamawiający udostępni domenę Wykonawcy, który będzie zobowiązany do jej prawidłowej konfiguracji. Hosting Warunki hostingu muszą być zgodne z wymaganiami nakładanymi przez GIODO. Pakiet serwisowy w postaci: godzin na prace programistyczne, godzin na prace związane z administracją serwera i systemu Po zakończeniu Projektu Wykonawca przekaże materiały źródłowe (kod strony w wersji elektronicznej, kod nie może być zaszyfrowany, zaciemniony etc.) oraz umożliwi przeniesienie portalu internetowego na serwer wskazany przez Zamawiającego. 4. Szkolenia e-learning - filmy instruktarzowe z korzystania z CMS szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla administratorów, redaktorów oraz menadżerów projektu. 5. Metodyka wdrożenia Preferowana metodyka zgodna ze standardami metodyk zwinnych Agile (np. SCRUM). 6. Kompetencje Zespół deweloperski (min. 3 pracowników) posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów webowych w oferowanych technologiach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Encja.com Sp. z o.o., ul. Ks. Bpa Bednorza 2a-6, 40-126 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71943,40 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.