eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › II Wybór kadry zarządzającej ze strony Partnera w projekcie ptPodkarpacie stawia na zawodowców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Lesko: II Wybór kadry zarządzającej ze strony Partnera w projekcie pt: Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 37060 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku , al. Jana Pawła II 18 a, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696673, faks 13 4696673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.lesko.op

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II Wybór kadry zarządzającej ze strony Partnera w projekcie pt: Podkarpacie stawia na zawodowców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Specjalisty do spraw finansów i staży (część 1), oraz Asystenta koordynatora ds. zamówień publicznych (część 2) w projekcie pt: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.2. Szczegółowy opis zawiera załącznik 1 do SIWZ. Miejscem pracy w/w kadry będzie Biuro Projektu, zlokalizowane w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych Al. Jana Pawła II 18A, , 38-600 Lesko.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedstawionych dokumentów dołączonych do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedstawionych dokumentów dołączonych do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedstawionych dokumentów dołączonych do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedstawionych dokumentów dołączonych do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń oraz przedstawionych dokumentów dołączonych do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wypłata wynagrodzenia przez Zleceniodawcę uzależniona jest od otrzymania transzy. W przypadku nie wykonania zlecenia w terminie, wykonania go wadliwie lub w sposób nienależyty Zleceniodawca ma prawo do pomniejszenia wynagrodzenia lub anulowania zlecenia bez odszkodowania.W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w nw. warunkach: a) w szczególnych przypadkach dopuszcza się zmianę osób (wymienionych w ofercie) na osoby o takich samych kwalifikacjach i niemniejszym doświadczeniu, b) przesunięcie terminu realizacji umowy w skutek działania siły wyższej, c) w przypadku zmian realizacji harmonogramu projektu, termin realizacji umowy ulegnie zmianie o ten sam okres, d) w przypadku pomniejszenia budżetu projektu, w szczególności w wyniku nie kwalifikowaności wydatków poniesionych w projekcie, wynagrodzenie zawartej umowy zostanie proporcjonalnie pomniejszone. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zst.lesko@op.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych Al. Jana Pawła II 18A 38-600 Lesko Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.03.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista do spraw finansów i staży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Specjalisty do spraw finansów i staży: -zapewnienie prawidłowości finansowej realizowanego projektu; -opracowywanie i sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej; -sprawdzanie i opisywanie dokumentów zgodnie z budżetem i zasadami finansowania POKL: -weryfikację wydatków pod kątem kwalifikowaności i zgodności z budżetem projektu -przygotowywanie dokumentacji finansowej; -rekrutacja uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku na staże; -wykonywanie prac operacyjnych związanych organizacją, prowadzeniem i rozliczaniem staży; -przygotowywanie PEFS. 2. Ilość godzin do wypracowania- 30 godzin w skali miesiąca do końca października 2014, następnie 50- godzin w skali miesiąca od listopada 2014r. do końca czerwca 2015 roku, ilość miesięcy-17 miesięcy Do obowiązków Specjalisty ds. finansów i staży należy zarządzanie Projektem pod względem finansowym, , w tym zapewnienie spełnienia wszystkich wymagań formalno - prawnych Zamawiającego, związanych z wykonaniem Projektu oraz jego rozliczeniem finansowym wobec Instytucji Pośredniczącej. Obowiązkiem Specjalisty ds. finansów i staży projektu jest realizacja z najwyższą starannością obowiązków w/w. 3. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy w dni robocze tygodnia w godzinach pracy szkoły, tj. od 7:30 do 19:00, a Wykonawca, będzie: 1) minimum dwa razy w tygodniu obecny w Biurze Projektu, 2) w dni inne niż dni robocze, związane z realizacją projektu, wykonawca będzie obecny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) będzie w stałym kontakcie telefonicznym i mailowym z Zamawiającym, 4) stawi się osobiście, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 1 dnia od powzięcia przez Wykonawcę informacji o konieczności stawienia się; informacja może być przekazana Wykonawcy pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem, 5) stawi się osobiście w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego i w czasie przez niego wskazanym w sprawach nagłych, wymagających natychmiastowego wyjaśnienia, np. niezapowiedzianej kontroli. 3. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie związanie z nadzorowaniem dokumentacji finansowo-księgowej min. ośmiomiesięczny staż pracy w księgowości oraz min pół roczny staż pracy w administracji, doświadczenie w realizacji projektów EFS PO KL min. 1 projekcie. Miejscem pracy Specjalista do spraw finansów i staży będzie Biuro Projektu, zlokalizowane w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych Al. Jana Pawła II 18A, 38-600 Lesko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent koordynatora do spraw zamówień publicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Asystenta koordynatora do spraw zamówień publicznych: 1 .Wsparcie Zamawiającego w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych dla planowanych do zrealizowania w ramach projektu postępowań o udzielenie zamówień publicznych: -czynności związanych z przygotowaniem postępowania, a w tym: -opracowanie, przygotowanie, upublicznienie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wytycznych krajowych i unijnych w projekcie; 2.Czynności podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, a w tym -opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -ocena ofert -przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach odrzuconych, o wykonawcach wykluczonych -wnioskowanie do działu Księgowości o zwrot wadium wykonawcom, -udział w pracach komisji, w zakresie określonym w Regulaminie obowiązującym w Zespole Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku, -opracowanie odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienia treści SIWZ w zakresie formalno-prawnym, -przygotowanie odpowiedzi / stanowiska Zamawiającego na okoliczność złożenia przez Wykonawców informacji trybie art. 181 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (tj.: Dz.U. 2013, poz. 907.) o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający był zobowiązany, -wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego, -rozstrzyganie innych problemów prawnych pojawiających się w toku postępowania oraz przygotowanie pism i decyzji w tym zakresie, 3.Czynności związanych z badaniem i oceną ofert, a w tym: -sporządzenie ewentualnych informacji o wykluczeniu z postępowania, -sporządzanie ewentualnych informacji o odrzuceniu oferty, -pomoc formalno-prawna komisji przetargowej na etapie oceny ofert 4.Czynności związanych z wyborem oferty najkorzystniejszej, a w tym: -sporządzenie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, -sporządzenie ogłoszenia o wyborze oferty najkorzystniejszej. 5. Sporządzenia dokumentacji postępowania, a w tym protokołu postępowania na przepisanych prawem drukach. 6.Kontrolę zawierania umów dla zadań objętych projektem do których nie stosuje się przepisów dot. zamówień publicznych. 7.Udziału w postępowaniach kontrolnych i pokontrolnych, którym poddany jest Zamawiający. 8.Współpraca z dyrektorem oraz koordynatorem projektu w zakresie wszelkich zagadnień wynikłych na etapie realizacji projektu. Do obowiązków Asystent koordynatora do spraw zamówień publicznych należy zarządzanie Projektem w zakresie zamówień publicznych, w tym zapewnienie spełnienia wszystkich wymagań formalno - prawnych Zamawiającego, związanych z wykonaniem Projektu oraz jego rozliczeniem wobec Instytucji Pośredniczącej. 2. Obowiązkiem Asystenta koordynatora do spraw zamówień publicznych projektu jest realizacja z najwyższą starannością obowiązków w/w. 3. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy w dni robocze tygodnia w godzinach pracy szkoły, tj. od 7:30 do 19:00, a Wykonawca, będzie: 1) minimum dwa razy w tygodniu obecny w Biurze Projektu, 2) w dni inne niż dni robocze, związane z realizacją projektu, wykonawca będzie obecny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) będzie w stałym kontakcie telefonicznym i mailowym z Zamawiającym, 4) stawi się osobiście, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 1 dnia od powzięcia przez Wykonawcę informacji o konieczności stawienia się; informacja może być przekazana Wykonawcy pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem, 5) stawi się osobiście w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego i w czasie przez niego wskazanym w sprawach nagłych, wymagających natychmiastowego wyjaśnienia, np. niezapowiedzianej kontroli. Wymagania: wykształcenie wyższe, ukończone co najmniej jedno szkolenie z zakresu zamówień publicznych, udział min. w jednym projekcie współfinansowanym ze środków UE, oraz min. pół roczny staż pracy w administracji . Miejscem pracy Asystenta koordynatora ds. zamówień publicznych będzie Biuro Projektu, zlokalizowane w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych Al. Jana Pawła II 18A, , 38-600 Lesko. Ilość godzin do wypracowania- 20 godzin w skali miesiąca do końca października 2014 roku, następnie 35- godzin w skali miesiąca od listopada 2014r. do końca czerwca 2015 roku, ilość miesięcy-17 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.