eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubniewice › Modernizacja sieci wodociągowej na ulicy Osadników Wojskowych , Krótkiej, Harcerskiej i Jana Pawła II w Lubniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Lubniewice: Modernizacja sieci wodociągowej na ulicy Osadników Wojskowych , Krótkiej, Harcerskiej i Jana Pawła II w Lubniewicach
Numer ogłoszenia: 37058 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 095 755 70 52, fax 095 755 75 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci wodociągowej na ulicy Osadników Wojskowych , Krótkiej, Harcerskiej i Jana Pawła II w Lubniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie rurociągu magistrali wodociągowej zasilającej w wodę centrum Lubniewic. Roboty bedą wykonane w ramach modernizacji istniejącej sieci miejskiej. Zakres robót będzie obejmował:wykonanie rurociągu z rur PE śr.160- 1105 mb, wykonanie rurociągu z rur PE śr. 90 - 186 mb, wykonanie przyłączy z rur PE śr.-50- 171 mb, wykonanie przyłączy z rur PE śr. 40 - 102 mb, wykonanie przyłączy z rur PE śr.32 - 652 mb, wykonanie włączenia projektowanych rurociągów do istniejącej sieci wodociągowej, zainstalowanie hydrentów ppoż., odtworzenie nawierzchni dróg i chodników

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 41.00.00.00 - Woda zlewnicza i oczyszczona Kod CPV wg słownika 2008: 41.00.00.00 - Woda zlewnicza i oczyszczona .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 punkty 4,5,6,7,8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, wykaz części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, informacja banku, wktórym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, oświadczenia i załączniki zawarte w specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Lubniewice ul. Jana Pawła II 51 69-210 Lubniewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Lubniewice ul. Jana Pawła II 51 69-210 Lubniewice sekretariat pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.