eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie zamówienia, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp udzielone do umowy 196/Pd/2016 na utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370575 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Łódź: Wykonanie zamówienia, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp udzielone do umowy 196/Pd/2016 na utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47085064500000, ul. ul. Sienkiewicza  3, 90113   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 426 162 273, e-mail dz@zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp udzielone do umowy 196/Pd/2016 na utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach
Numer referencyjny DZ.342.75.2016-WR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamówienia, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp udzielone do umowy 196/Pd/2016 na utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach polegającego na wycince 16 szt. drzew z frezowaniem pni i wywózką kłód do Obwodów Drogowych wraz z wyceną drewna pochodzącego z wycinki.


II.5) Główny kod CPV): 77211400-6,
Dodatkowe kody CPV: 77211500-2, 77211500-7, 90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:zamówienie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienia polega na powtórzeniu podobnych usług i zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (Zamówienie o którym mowa w art.67 ust.1 pkt 6 przewidziano do kwoty 9 840,00 zł netto). Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników drogi zachodzi pilna konieczność wycinki 16 drzew wraz z frezowaniem pni i wywózką kłód na Obwody Drogowe wraz z wyceną drewna pochodzącego z wycinki. Na wyznaczone do wycinki drzewa zostały wydane decyzje zezwalające na wycinkę. Roboty uzupełniające były przewidziane w zamówieniu podstawowym.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PPHU Ilona Krzyminźniak ,  ,  Stefanów Ruszkowski 43 b,  98-275,  Brzeźnio ,  kraj/woj. łódzkie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.