eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu, marmolady i powidła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370563 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Tarnów: Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu, marmolady i powidła
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 339132-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 32000600000, ul. ul. St. Konarskiego  2, 33100   Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, faks 146 215 677, e-mail zp_tarnow@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu, marmolady i powidła

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu marmolady i powidła sklasyfikowanych w grupie CPV 15890000-3, 15131000-5, 15240000-2, 15330000-0 dla Zakładu Karnego w Tarnowie w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I - Sosy w proszku, zupy w proszku i napój w proszku Napój owocowy w proszku z witaminą C 2 130 kg Sos biały 160 kg Sos drobiowy 180 kg Sos myśliwski 150 kg Sos z grzybów leśnych 260 kg Zupa barszcz biały 280 kg Zupa barszcz czerwony 420 kg Zupa bieszczadzka 120 kg Zupa borowikowa 410 kg Zupa brokułowa 120 kg Zupa jarzynowa 860 kg Zupa kalafiorowa 370 kg Zupa krupnik 410 kg Zupa ogonowa 60 kg Zupa pieczarkowa 370 kg Zupa pomidorowa 330 kg Zupa porowa 400 kg Zupa selerowa 360 kg Zupa szparagowa 110 kg Zupa żurek 440 kg Opakowania w/w artykułów nie większe niż 10 kg. Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego. Część II - Przyprawy, herbata, koncentrat pomidorowy, chrzan tarty Koperek suszony opakowanie do 10 kg 50 kg Mieszanka warzyw suszonych bez cebuli (opakowanie do 10 kg) 370 kg Cynamon opakowanie do 10 kg 18 kg Czosnek mielony opakowanie do 10 kg 57 kg Fix do gulaszu opakowanie do 10 kg 115 kg Fix do mięsa mielonego opakowanie do 10 kg 80 kg Kminek opakowanie do 10 kg 20 kg Liść laurowy opakowanie do 10 kg 35 kg Majeranek opakowanie do 10 kg 28 kg Musztarda pakowana 0,8-1kg 2 250 kg Ocet winny pakowany 0,5 l 290 l Papryka mielona opakowanie do 10 kg 65 kg Pieprz mielony opakowanie do 10 kg 70 kg Przyprawa do zupy typu maga pakowana 0,8 -1 litr 2 100 l Rosół z kury w proszku opakowanie do 10 kg 260 kg Sól ważona, jodowana, spożywcza, pakowana 0,5 - 1 kg 1 660 kg Przyprawa w typie Vegety opakowanie do 10 kg 490 kg Ziele angielskie opakowanie do 10 kg 24 kg Herbata granulowana pakowana 80-200g 750 kg Koncentrat pomidorowy 25-30% opakowanie do 10 kg 2 200 kg Chrzan tarty (słoiki) opakowanie 500 g - 1000 g 450 kg Granulat sojowy opakowanie do 15 kg 800 kg (Zamawiający nie dopuszcza pakowania koncentratu w puszki bez funkcji samootwierania) (Chrzan tarty - kremowobiała, gęsta masa z dobrze wyczuwalnymi włóknistymi drobinami, zapach i smak ostry, charakterystyczny dla świeżo startego chrzanu; gatunek 1) Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego. Część III - Konserwy Konserwa mięsna 130 g samootwieralna 4 000 kg Konserwa mięsna 300 g samootwieralna 4 200 kg Pasztet drobiowy 130 g samootwieralny 1 800 kg Pasztet sojowy 100g - 150 g samootwieralny 520 kg Konserwa rybna 300g lub 330 g samootwieralna 2 100 kg Paprykarz 300 g lub 330 g samootwieralny 2 050 kg Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego Część IV - Dżem, marmolada i powidło Dżem pakowany 200 lub 400 g 2 850 kg Marmolada pakowana 200 lub 400 g 2 550 kg Powidło pakowane 200 lub 400 g 1 500 kg Okres przydatności do spożycia min. 60 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego. Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego średnio ok. 2-3 razy raz w miesiącu w zależności od potrzeb, w dni robocze poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 12.00. Dopuszcza się możliwości zmiany godzin dostaw określonych w umowie z przyczyn organizacyjnych po stronie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15890000-3
Dodatkowe kody CPV: 15331427-6, 15331110-1, 15240000-2, 15131000-5, 15131310-1, 15332290-3, 15332230-5, 15891000-0, 15871260-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Sosy w proszku, zupy w proszku i napój w proszku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26100.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P-stwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa,  ppuhmargo@wp.pl,  ul. Lipowa 6,  87-707,  Zakrzewo,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27532.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27532.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33338.90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przyprawy, herbata, koncentrat pomidorowy, chrzan tarty
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H. GRACJA Jolanta Zdunek,  f.h.gracja@wp.pl,  ul. Mickiewicza 13,  98-354,  Siemkowice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43919.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43919.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107373.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Konserwy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77857.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HURT-DETAL "MAŁ-MAR" Józef Kwieciński ,  jozef.kwiecinski@gmail.com,  ul. Brzeska 2,  49-305,  Brzeg,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77857.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77857.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116088.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dżem, marmolada i powidło
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H. GRACJA Jolanta Zdunek,  f.h.gracja@wp.pl,  ul. Mickiewicza 13,  98-354,  Siemkowice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35925.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35925.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44988.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.