eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Rutki Głowice, Rutki Borki, Rutki Begny Gmina Ciechanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37054

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ciechanów: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Rutki Głowice, Rutki Borki, Rutki Begny Gmina Ciechanów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ciechanów, do kontaktów: Jerzy Ryziński, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646 w. 116, fax 023 6722646 w. 103, e-mail: urzad@gminaciechanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminaciechanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.gminaciechanow.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jerzy Ryziński, Bogumiła Ordakowska, Bogumiła Ordakowska, Ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646, fax 023 6722646, e-mail: gmina@gminaciechanow.pl, www.gminaciechanow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Rutki Głowice, Rutki Borki, Rutki Begny Gmina Ciechanów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rutki Głowice, Rutki Borki, Rutki Begny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w skład której wchodzi następujący zakres rzeczowy: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami w miejscowościach Rutki Begny, Rutki Borki, Rutki Głowice gm. Ciechanów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2) w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie sieci wraz z przyłączami w tym jedna na terenach wiejskich, każda z nich min. 9000m i wartości nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością. 3) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, 4) wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a) kierownik budowy : posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową, 5) posiada w każdym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, obrotów w robotach budowlanych w kwocie minimum 5,0 mln. złotych, posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00. złotych lub posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,00. zł.; posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia w kwocie co najmniej 50.000,00. zł. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) Sieć wodociągowa z rur wodociągowych PCV - rury PCV śr. 160/6,2 - mb 2380,50 - rury PCV śr. 110/6,2 - mb 6282,5 - rury PCV śr. 90/6,2 - mb 1718 RAZEM - 10381 mb sieci wodociągowej Uzbrojenie sieci - Hydranty p.poż. nadziemna - szt. 47 - Zasuwy wodociągowe - szt. 66 w tym - śr. 150 - szt. 2, śr. 100 - szt. 10, śr. 80 - szt. 54 b) Przyłącza wodociągowe - szt. 53 Siodełka wodociągowe - szt. 53 Przyłącza wodociągowe wykonane z rur PE: - z rur wodociągowych PEśr. 63/5,8 mm - mb 269,00 - z rur wodociągowych PEśr. 50/4,6 mm - mb 1313,50 - z rur wodociągowych PEśr. 40/3,7 mm - mb 826,50 - z rur wodociągowych PEśr. 32/2,9 mm - mb 268,50 RAZEM 2677,50 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieś wadium w wysokości 37.000,00 zł słownie trzydzieści siedem tysięcy złotych. 2.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do godz. 10:00 dnia 30.08.2006r. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII i może być wniesione: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo -kredytowych, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: BPH S.A. Oddział Ciechanów - konto 31 1060 0076 0000 4112 3000 0737 z dopiskiem - Wadium przetargu nieograniczonym na \Budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączani w miejscowościach: Rutki Głowice, Rutki Borki, Rutki Begny - gmina Ciechanów\. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin dokonania przelewu na rachunek zamawiającego. 5.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie, niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Ciechanów w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego rozdziału. 6.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 pkt 1,2,3 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2) w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie sieci wraz z przyłączami w tym jedna na terenach wiejskich, każda z nich min. 9000m i wartości nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością. 3) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, 4) wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a) kierownik budowy : posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową, 5) posiada w każdym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, obrotów w robotach budowlanych w kwocie minimum 5,0 mln. złotych, posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00. złotych lub posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,00. zł.; posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia w kwocie co najmniej 50.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena - waga kryterium - 70% Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10% Doświadczenie - 20 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Spis dokumentów wymaganych do złożenia oferty: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że przypadku wykonawcy będącego: a. osoba fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółka jawna - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osoba prawną (niewymienioną powyżej) urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo opisane w w/w przypisie. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badaniu sprawozdania albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe (2003-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7) Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000,00 zł., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia ofert; 8) Zestawienie robót o wartości nie mniejszej niż 80% wartości ofertowej każde. Wykaz winien być złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie powinny być wyszczególnione tylko te zamierzenia, na które wykonawca przedkłada dokumenty (referencje, protokóły odbioru itp.), potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością; 9) Dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że inwestycja wymieniona w załączniku nr 4 do SIWZ została wykonana z należytą starannością; 10) Wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; na kwotę 50.000,00 12) Kserokopia wniesienia wadium. 2. Dokumenty złączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy przestawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawidłowości, a zamawiający nie będzie mógł sprawić jej prawidłowości w inny sposób. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 niniejszego rozdziału, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ww. pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia 10 3. Doświadczenie i referencje 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 12:00, Urząd Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji. 2) Informacje dodatkowe: Inne źródła finansowania: Środki budżetowe Gminy Ciechanów. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.