eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Katowice: Dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 370538 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego oprogramowania.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego rodzaju oprogramowania oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty były pod względem funkcjonalnym i jakościowym zgodne z przykładowymi (wzorcowymi) rodzajami (wersjami) oprogramowania wskazanego w SIWZ.
Wskazania te należy traktować jako przykładowe i pomocnicze, ich użycie jest uzasadnione specyfiką zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie opisać go za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A: oprogramowanie popularne - 10 szt.
Nr 2) część B: system analizy obrazu - 1 szt.
Nr 3) część C: oprogramowanie Nastran (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 4) część D: oprogramowanie AcqKnowledge (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 5) część E: oprogramowanie SolidEdge (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 6) część F: pakiet AutoDesk Factory Design Suite (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 7) część G: oprogramowanie MountainsMap Premium (lub równoważne) - 1 szt.
Oferowane oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
1) W zakresie części A:
a) Licencja Corel Draw Graphics Suite X5 PL EDU (lub równoważne) - 1 szt.
b) Nośnik Corel Draw Graphics Suite X5 PL EDU (lub równoważne) - 1 szt.
c) Licencja Corel Draw Graphics Suite X5 PL EDU (lub równoważne) - 1 szt.
d) Kaspersky Internet Security 2011 1 rok (lub równoważne) - 6 szt.
e) Nośnik Kaspersky Internet Security 2011 (lub równoważne) - 1 szt.
2) W zakresie części B:
Oprogramowanie - system analizy obrazu Nikon NIS-D z modułem EDF lub równoważne (do posiadanego przez Zamawiającego mikroskopu Nikon Eclipse 80i) - 1 szt.
Funkcje oprogramowania:
- Wyświetlanie obrazu mikro/makroskopowego na żywo na monitorze komputerowym.
- Sterowanie funkcjami kamery z poziomu oprogramowania do analizy obrazu.
- Korekcja wszystkich parametrów obrazu: kontrast, jasność, odcień, nasycenie, balans kolorów Red, Green, Blue z możliwością natychmiastowego podglądu nanoszonych zmian w otwartym oknie.
- Funkcja pomiarów planimetrycznych: odległości horyzontalnych, wertykalnych lub określonych dowolnie, obwodów, pól powierzchni, kątów, zliczania obiektów.
- Nanoszenie na zdjęciach napisów, strzałek, oznaczeń.
- Graficzne i liczbowe wyznaczanie profili intensywności składowych RGB.
- Zmiana obrazów kolorowych na czarno białe.
- Funkcja składania małych fragmentów obrazu w obraz kompozytowy- możliwość otrzymania obrazu całego preparatu dla dużych powiększeń.
- Składanie obrazów wieloformatowych i 3D.
- Możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły.
dane administratora licencji:

dr Dorota Borowska-Wykręt
Zakład Biofizyki i Morfogenezy Roślin
ul. Jagiellońska 26/28
40-032 Katowice
dorota.borowska.wykret@us.edu.pl
3) W zakresie części C:
Oprogramowanie Nastran lub równoważne
Nastran with FX Educational
Symbol: NFX-ED
Opis: Special Educational Offer 24 floating seats of Nastran FX Educational Network Licencja na 24 miesiące, 20 stanowisk
dane administratora licencji:

Wojciech Gurdziel
Zakład Badań Strukturalnych
Uniwersytet Śląski
wojciech.gurdziel@us.edu.pl
4) W zakresie części D:
Oprogramowanie AcqKnowledge lub równoważne
Oprogramowanie do opracowywania danych fizjologicznych dla Windows.
dane administratora licencji:

Katarzyna Michalik
Zakład Fizyki Medycznej
katarzyna.michalik@us.edu.pl
5) W zakresie części E:
Oprogramowanie SolidEdge lub równoważne.
Solid Edge Academic Bundle, 1 licencja na 25 stanowisk.
dane administratora licencji:

Wojciech Gurdziel
Zakład Badań Strukturalnych
Uniwersytet Śląski
wojciech.gurdziel@us.edu.pl
6) W zakresie części F:
Pakiet Autodesk Factory Design Suite for Education lub równoważny.
Licencja edukacyjna-sieciowa na 25 stanowisk z roczną subskrypcją zawierający moduły:
a) Autodesk Factory Design Suite Ultimate 2012 Education New NLM - Part Number 760D1-098221-1001,
b) Autodesk Factory Design Suite Ultimate 2012 Education New NLM Additional Seat - Minimum 24 Seats - Part Number 760D1-001261-1K31,
c) Autodesk Factory Design Suite Ultimate Education Subscription (1 year) - Part Number 760C1-000120-S001,
Cena oprogramowania powinna obejmować autoryzowane szkolenie AutoCAD w trzech stopniach zaawansowania dla 6 uczestników (razem 9 szkoleń).
Szkolenie użytkowników odbędzie się w siedzibie zamawiającego tj. Szkoła Zarządzania, ul.75-go Pułku Piechoty 1 , Chorzów lub w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 12, Katowice. Miejsce szkolenia zostanie ustalone po zawarciu umowy. Szkolenie przeprowadzone zostanie na sprzęcie Wykonawcy.
Termin szkolenia: szkolenie powinno być przeprowadzone do 29.12.2011 r.
Szkolenie powinna przeprowadzić firma, która posiada status ATC i ACC Autodesk oraz posiada status Gold Partner Autodesk.
Autoryzowane Centrum szkoleniowe powinno mieć zatrudnionych przynajmniej 3 certyfikowanych trenerów.
Wybrana firma ATC powinna przeprowadzić szkolenie w jednym z przedstawionych wariantów:
- szkolenie na poziomie podstawowym AutoCAD dla 9 uczestników,
- szkolenie na wybranym poziomie AutoCAD (jednym z trzech: podstawy, zaawansowany, praca 3D) dla 6 uczestników i Inventor dla 3 uczestników,
- szkolenie AutoCAD w trzech stopniach dla 3 uczestników,
- szkolenie z zakresu AutoCAD i Inventor na wybranym poziomie dla 9 uczestników,
Szkolenie powinno zostać przeprowadzone na stacjach roboczych skonfigurowanych i dostarczonych na szkolenie we wskazane miejsce przez ATC.
Programy firmy Autodesk, na których zostanie przeprowadzone szkolenie muszą być programami licencjonowanymi, komercyjnymi lub licencjami NFR for ATC przeznaczonymi do komercyjnych szkoleń, które muszą posiadać nr seryjne, które mogą zostać poddane wersyfikacji legalności w Autodesk.
Wymagane jest aby szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę, która posiada status ATC i ACC oraz posiada doświadczenie w realizacji szkoleń dla wyższych uczelni (zgodnie z rozdz. III ust. 1 pkt 1) lit. a) SIWZ.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma oryginalny certyfikat Autodesk.
ACC - Autoryzowane Centrum Certyfikacji,
ATC - Autoryzowane Centrum Szkoleniowe Autodesk (ATC)
dane administratora licencji:

Sławomir Klebach
slawomir.klebach@us.edu.pl
7) W zakresie części G:
Oprogramowanie MountainsMap Premium lub równoważne
Wersja 6,1 lub nowsza. Do zastosowań specjalistycznej i zaawansowanej analizy obrazów z: profilometrów, interferometrów, mikroskopów optycznych, konfokalnych, skaningowych i innych. Zawiera m. in.: pomiary morfometryczne, moduły 2D, 3D, moduł analizy Fouriera 3D, stitching, moduł 4D, analiza cząstek.
Oprogramowanie musi być oryginalne tak jak dostarcza je producent (loga w programie itp.). W żaden sposób niemodyfikowane z pełną funkcjonalnością MoutainsMapR Premium wersja 6.1 lub nowsza. dane administratora licencji:
dr Sebastian Stach
Zakład Komputerowych Systemów Biomedycznych sebastian.stach@us.edu.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A, D, E, G postępowania: do 28 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części C postępowania: do 35 dni od daty zawarcia umowy,
c) w zakresie części B postępowania: do 60 dni od daty zawarcia umowy
d) w zakresie części F: do 29.12.2011 r.
Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie części F postępowania:
      Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż posiada doświadczenie w wykonaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
      przynajmniej trzech dostaw pakietu AutoDesk Factory Design Suite dla uczelni wyższych wraz z przeprowadzonymi szkoleniami w zakresie jego obsługi o łącznej wartości minimum 20 000,00 PLN brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz w oparciu o dokumenty wymienione w rozdz. IV ust. 1 pkt 2 SIWZ. Ww. warunek dotyczy części F postępowania.
      Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże się realizacją dostaw, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
      w zakresie części A, B, C, D, E, G postępowania:
      Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty:
    - Opis oferowanego oprogramowania spełniającego wymagania Zamawiającego. (dotyczy sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego do wskazanego w SIWZ jako przykładowe).
    (Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę). 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane).
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany cen, w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron umowy,
2) zakończenia serii produkcyjnej danego oprogramowania oraz rozpoczęcia produkcji wyższej wersji oprogramowania o nie gorszych parametrach,
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy,
4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 11:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany:
a) w ramach projektu UPGOW Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (dotyczy części D postępowania),
b) w ramach projektu - Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy (dotyczy części C i E postępowania),
c) w ramach Wspólnego Projektu Badawczego PSPB - 153/2010 pod tytułem Zagrożenie powodziowe na przedpolu Tatr - ze środków Polsko - Szwajcarskiego Programu Badawczego (dotyczy części A postępowania),
d) ze środków własnych Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: oprogramowanie popularne - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: oprogramowanie popularne - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: system analizy obrazu - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B: system analizy obrazu - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: oprogramowanie Nastran (lub równoważne) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C: oprogramowanie Nastran (lub równoważne) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D: oprogramowanie AcqKnowledge (lub równoważne) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D: oprogramowanie AcqKnowledge (lub równoważne) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E: oprogramowanie SolidEdge (lub równoważne) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część E: oprogramowanie SolidEdge (lub równoważne) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F: pakiet AutoDesk Factory Design Suite (lub równoważne) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część F: pakiet AutoDesk Factory Design Suite (lub równoważne) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G: oprogramowanie MountainsMap Premium (lub równoważne) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część G: oprogramowanie MountainsMap Premium (lub równoważne) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.