To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370533 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Krynice: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynice w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355920 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krynice, krajowy numer identyfikacyjny
95036893100000, ul.
Krynice
1,
22610
Krynice, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
84 6630225, 6630239, faks
84 6630225, e-mail
ugkrynice@krynice.com.pl; ugkrynice@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krynice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynice w latach 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR. 271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: ? frakcja sucha gromadzona w workach obejmująca: - plastikowe butelki po napojach, wodach mineralnych, opakowania plastikowe, - opakowania wielomateriałowe (np. kartoniki po mleku i sokach, tetra pak) -pojemniki po chemii gospodarczej i kosmetykach (np. po szamponie, płynie do mycia naczyń) butelki po oleju jadalnym, -opakowania metalowe i aluminiowe (np. drobne metale, puszki po napojach, konserwach i innych artykułach spożywczych, kosmetyki w aerozolu), -doniczki plastikowe, reklamówki plastikowe, folie opakowaniowe, opakowania będące połączeniem plastiku i innego materiału, (np. zabawki), -gazety, książki, zeszyty, ulotki reklamowe, pudełka kartonowe, tekturę, odzież, - szklane butelki białe i kolorowe, słoiki (odkręcone) i bez zawartości, wszelkie inne słoiki i butelki, nakrętki kapsle. ? frakcja mokra gromadzona w pojemnikach obejmująca: - - odpady kuchenne (np. resztki żywności, obierki skórki z owoców), -trawa z koszenia trawnika, liście oraz inne biodegradowalne, -środki higieny osobistej (np. pieluchy, nawilżane chusteczki dla dzieci itp.), -folie i papier zabrudzone resztkami żywności, tłuszczem (np. papier po maśle), -reklamówki jednorazowe, woreczki, -zanieczyszczone odpady opakowaniowe (np. opakowanie po jogurcie, śmietanie, naczynia jednorazowe, tacki po żywności) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne w pojemniki lub w pojemniki i worki o pojemności min. 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) przeznaczone na gromadzenie suchych odpadów segregowanych. Po każdorazowym odbiorze tych odpadów pozostawić worki w ilości odpowiadającej odebranym workom jednak nie mniej niż po 2 szt.. Worki należy przekazywać właścicielowi nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) frakcja sucha - 1 raz w miesiącu do 10 dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia 2017r. b) frakcja mokra - 1 raz w miesiącu do 10 dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia 2017r. - cztery razy w ciągu trwania zamówienia, w okresie wiosennym ( maj ) i jesiennym ( październik ) przy zbieraniu frakcji suchej i mokrej: meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, chemikalia - wystawione poza teren nieruchomości w miejsce umożliwiające swobodny do nich dojazd Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia i obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do którego w ostatni piątek miesiąca w godzinach 12.00 - 17.00, właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krynice będą mogli przekazywać chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady zielone i biodegradowalne, popiół, zużyte opony pochodzące z gospodarstw domowych. Punkt Selektywnego Odbierania Odpadów Komunalnych będzie działał pod adresem: Krynice 136 ( dawna baza SKR ) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Krynice. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. Według wiedzy Zamawiającego w Gminie Krynice znajduje się 21 gospodarstw o problematycznym dojeździe: - Polany - 3 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej odpowiednio o około 600 m, 1100 m i 200m - Majdan Krynicki - 2 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej o około 200m - Majdan-Sielec - 3 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej o około 700 m, - Dzierążnia - 4 gospodarstwa o odległości od drogi utwardzonej odpowiednio o około 200 m, 400 m, 500 m i 1700m - Zwiartów - 4 gospodarstwa w odległości od drogi utwardzonej odpowiednio o około 700 m - Zwiartów-Kolonia - 5 gospodarstw w odległości od drogi utwardzonej o około 850 m, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT352355 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 378950,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.