eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU - SZKOŁA BLIŻEJ DZIECKA W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Mińsk Mazowiecki: USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU - SZKOŁA BLIŻEJ DZIECKA W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI
Numer ogłoszenia: 370408 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki , ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582851, faks 025 7582489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU - SZKOŁA BLIŻEJ DZIECKA W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Szkoła bliżej dziecka w Gminie Mińsk Mazowiecki. Głównym założeniem projektu jest indywidualizacja nauczania uczniów z klas I-III Szkół Podstawowych, służąca przede wszystkim wyrównaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Mińsk Mazowiecki. Realizacja przedmiotowego projektu ma na celu rozwój kompetencji kluczowych, zainteresowań, a także ograniczenie niepowodzeń szkolnych oraz wyrównanie poziomu nauczania. Łączny wymiar świadczonych usług obejmuje 1020 h. Za 1 godzinę wskazaną w SIWZ przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę lekcyjną trwającą 45 minut. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich części zamówienia: -realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą, opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami szkół, w których realizowany jest projekt, -opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas I - III szkoły podstawowej, -systematyczne przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności), -opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, -sprawowanie bieżącej kontroli postępów dydaktycznych uczniów, -przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia, -opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin, -wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach uczniów dyrektorów szkół, -ścisła współpraca z Zamawiającym, -sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas prowadzonych zajęć, -oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został ujęty we wzorze umowy Warunki realizacji zajęć: a)zajęcia dodatkowe objęte projektem będą odbywały się od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończonych zajęciach lekcyjnych b)Zamawiający dopuszcza realizację zajęć dodatkowych w soboty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - łącznie 300 godzin. Zajęcia odbywać się będą w: - Zespole Szkół w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie- 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Janowie - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Starej Niedziałce - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Stojadłach - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Zamieniu - 60 h (2 grupy) Część nr 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 180 h. Zajęcia odbywać się będą w: - Szkole Podstawowej w Brzózem - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Janowie - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Starej Niedziałce - 60 h (2 grupy) Część nr 3: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzkiem dysleksji - łącznie 270 h. Zajęcia odbywać się będą w: - Zespole Szkół w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie- 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Janowie - 90 h (3 grupy) - Zespole Szkół w Starej Niedziałce - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Zamieniu - 60 h (2 grupy) Część nr 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 240 h. Zajęcia odbywać się będą w: - Szkole Podstawowej w Brzózem - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Janowie - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Stojadłach - 60 h (2 grupy) - Zespole Szkół w Starej Niedziałce - 60 h (2 grupy) Część nr 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - łącznie 30 h. Zajęcia odbywać się będą w: - Zespole Szkół w Starej Niedziałce - 30 h (1 grupa).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług obejmujących swym zakresem przedmiot zamówienia zgodny z niniejszym postępowaniem (tj. realizacja projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej opartego na usłudze edukacyjnej uczniów klas I - III) o wartości usług, nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda. Wykonanie zamówienia musi zostać poparte dokumentem potwierdzającym, że usługi dotyczyły zamówienia o odpowiedniej wartości minimalnej oraz że zostały wykonane należycie (takim dokumentem mogą być np. referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że, Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: Część 1: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do prowadzenia zajęć logopedycznych; wymagany stopień awansu zawodowego - stażysta Część 2: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; wymagany stopień awansu zawodowego - nauczyciel dyplomowany Część 3: wykształcenie wyższe licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym; wymagany stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany Część 4: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; wymagany stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany Część 5: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, wymagany stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) b.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy w przypadku: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu, b) zmiany prowadzącego zajęcia, c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2.Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.