eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Łódź: Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach
Numer ogłoszenia: 37036 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, faks 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych oraz odbiór odpadów ( w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie obowiązku gospodarowania tymi odpadami, prowadzonego z możliwością składania ofert częściowych w 7 pakietach: Pakiet I - wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz ul. Wólczańskiej 225, Pakiet II - wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Zgierzu przyul. Długiej 43 oraz ul. Chopina 5, Pakiet III - wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43, Pakiet IV - wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Kutnie przy ul. Jagiełły 12, Pakiet V - wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8, Pakiet VI - wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łęczycy przy ul. Zachodniej 8, Pakiet VII - odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie od Zamawiającego obowiązku gospodarowania odpadami oraz odpowiedzialności z tym związanej, z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2, ul. Wólczańskiej 225 i ul. Brzezińskiej 5/15. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu I-VI określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu VII określa Wzór umowy dla Pakietu VII. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrany Pakiet lub na wybrane Pakiety. Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/3/2009/TG/NA-2) wynosi 34.535,18 euro, w tym: PAKIET I - 19 426,39 euro PAKIET II - 3 414,12 euro PAKIET III - 727,60 euro PAKIET IV - 1 343,26 euro PAKIET V - 727,60 euro PAKIET VI - 671,63 euro PAKIET VII - 8 224,58 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie: 1.1.oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.dokumentów wymaganych w pkt 3.3.-3.8. SIWZ (stosownie do wybranego Pakietu/-ów), spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem. 2.W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonywania działalności tj.: 2.1.W Pakietach I - VI a) zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej dotyczącej odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wymagane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym. b) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej dotyczącej transportu odpadów wydane przez właściwego starostę, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym. 2.2. W Pakiecie VII zezwolenie do wykonywania działalności gospodarczej dotyczącej gospodarki odpadami obejmującej również odpady niebezpieczne wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub przedstawić oświadczenie potwierdzające, że nie są zobowiązani do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym. 3.W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada odpowiedniego zezwolenia, o którym mowa w pkt 2 istnieje możliwość zawiązania konsorcjum w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunki określone w pkt 2 spełni jeden z Wykonawców lub Wykonawcy spełnią je łącznie. 4. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp (wypełnione i podpisane) - do wykorzystania wzór (druk) stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien on przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego -w rozumieniu Rozporządzenia, 5. Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie jest zobowiązany do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym (Pakiet I-VI). 6. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego starostę, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie jest zobowiązany do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym (Pakiet I-VI). 7. Aktualne zezwolenie do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie gospodarki odpadami obejmującej również odpady niebezpieczne wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie jest zobowiązany do posiadania takiego zezwolenia - z uzasadnieniem prawnym i faktycznym (Pakiet VII). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów jak dla dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wymagany okres realizacji zamówienia 24 miesiące od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż: Pakiet I - od dnia 16.03.2009 r. Pakiet II - od dnia 01.04.2009 r. Pakiet III - od dnia 16.03.2009 r. Pakiet IV - od dnia 04.05.2009 r. Pakiet V - od dnia 04.05.2009 r. Pakiet VI - od dnia 01.04.2009 r. Pakiet VII- od dnia 01.04.2009 r. 2.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114 3.W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. 4.Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Pan Bartosz Dziadecki, tel. 042/ 638 29 65, Pani Elżbieta Kubiak oraz Pan Remigiusz Lewandowski, tel. 042/ 638 27 40, faks 042/ 638 26 65. 5. Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B, dnia 06.03.2009 r. o godz. 12.30.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz ul. Wólczańskiej 225.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz ul. Wólczańskiej 225.Wartość zamówienia: 19 426,39 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Zgierzu przy ul. Długiej 43 oraz ul. Chopina 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Zgierzu przy ul. Długiej 43 oraz ul. Chopina 5.Wartość zamówienia: 3 414,12 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.Wartość zamówienia: 727,60 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Kutnie przy ul. Jagiełły 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Kutnie przy ul. Jagiełły 12.Wartość zamówienia: 1 343,26 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8.Wartość zamówienia: 727,60 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łęczycy przy ul. Zachodniej 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynku ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łęczycy przy ul. Zachodniej 8.Wartość zamówienia: 671,63 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu I-VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie od Zamawiającego obowiązku gospodarowania odpadami oraz odpowiedzialności z tym związanej, z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2, ul. Wólczańskiej 225 i ul. Brzezińskiej 5/15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) i przejęcie od Zamawiającego obowiązku gospodarowania odpadami oraz odpowiedzialności z tym związanej,z budynków ZUS I Oddział w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2, ul. Wólczańskiej 225 i ul. Brzezińskiej 5/15.Wartość zamówienia: 8 224,58 euro. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu VII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.