eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze › Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 700 000,00 zł z prze-znaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370351 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Korsze: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 700 000,00 zł z prze-znaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355922


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Korszach, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Mickiewicza  13, 11430   Korsze, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 897 541 828, faks 897 540 011, e-mail ugim_korsze@korsze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.korsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 700 000,00 zł z prze-znaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 700 000,00 zł. 1) Okres wykorzystania kredytu: jednorazowo do 31.12.2016 roku z możliwością refinansowania wcześniej dokonanych spłat. 2) Udostępnienie kredytu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 3) Karencja w spłacie kredytu ( kapitału): od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r 4) Spłata kredytu ( kapitału ): w roku 2019 - 500 000zł - 4 raty po 125 000 płatne na ostatni dzień roboczy kwartału; w roku 2020 - 500 000zł - 4 raty po 125 000 płatne na ostatni dzień roboczy kwartału; 2021 - 700 000zł 4 raty po 175 000 płatne na ostatni dzień roboczy kwartału. 1. Spłata odsetek: w ratach miesięcznych płatnych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca poczynając od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt. 2. Prowizja przygotowawcza: płatna w dniu uruchomienia kredytu. 3. Formuła oprocentowania: WIBOR1M+ marża banku wyrażona w punktach procentowych. Marża nie może być wyrażona w wartościach ujemnych. Oprocentowanie dla pierwszego okresu odsetkowego ustalone jako WIBOR1M z dnia 30.10.2016. Do obliczeń należy przyjąć uruchomienie kredytu w dniu 31.12.2016, ilość dni w roku 365. 4. Oprocentowanie kredytu: Zmienne w okresach miesięcznych. 5. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu, prawo do wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmiany harmonogramu spłat bez dodatkowych kosztów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do refinansowania wcześniej poniesionych rachunków. 8. Zamawiający dopuszcza wystąpienie kosztów z tytułu obsługi kredytu jedynie w formie oprocentowania i prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu). Inne opłaty i prowizje, np.: prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczalne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113100-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT175583.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Warmiński Bank Spółdzielczy,  ,  Plac 650 lecia Jonkowa 12,  11-042,  Jonkowo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175583.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175583.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175583.35
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.