eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › budowa ronda na Pl. M. J. Piłsudskiego w Tczewie



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37030

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tczew: budowa ronda na Pl. M. J. Piłsudskiego w Tczewie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, do kontaktów: Barbara Petka, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, e-mail: pzd@powiat.tczew.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ronda na Pl. M. J. Piłsudskiego w Tczewie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie zamówienia publicznego polegającego na budowie ronda na Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Tczewie, zgodnie z przedmiarem robót, projektem technicznym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tczew. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: budowa ronda wraz z przebudową uzbrojenia terenu o wartości szacunkowej powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. z informacji banku wynika, iż posiadają na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł 3. udzielą zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru tych prac 4. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzy inwestycje o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. roboty drogowe o wartości powyżej 1.500.000 zł. Zrealizowane prace muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców potwierdzającymi wykonanie ich z należytą starannością (opinie, referencje) 5. posiadają lub zobowiążą się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres przedmiotowej budowy. Wykonawcy w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór formularza wniosku dostępny w siedzibie zamawiającego lub faksem / drogą elektroniczną) do którego zostaną dołączone: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. dokumenty określone w par. 1 ust. 1 pkt. 1, 4, 5, 6, par. 1 ust. 2 pkt. 4 oraz par. 1 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Min. Z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), 3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, iż w przypadku wybrania jego oferty przed zawarciem umowy zobowiązuje się do zawarcia w/w ubezp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1. w przypadku konsorcjum podmioty współpracujące ze sobą winny dołączyć podstawę prawną współpracy, tj. umowę konsorcjum bezwzględnie zawierającą: - upoważnienie jednego z członków konsorcjum jako osobę prawną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych ofertą oraz umową, - stwierdzenie, że partnerzy solidarnie odpowiadają za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania, - zawartą na czas trwania umowy na przedmiotowe zamówienie z notarialnie potwierdzonymi podpisami. 2. w przypadku powierzenie wykonania zadania podwykonawcom należy przedstawić zakres robót przez nich wykonywany, tożsamość podwykonawców (nazwa firmy), zobowiązanie do współpracy. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Kwalifikacja wykonawców dokonana będzie za pomocą punktacji: 1. wykonawca, który udokumentuje wykonanie minimum trzech robót budowlanych polegających na przebudowie drogi i wartości tych robót minimum 1.500.000 zł - za każdą następną udokumentowaną robotę budowlaną o takim zakresie i wartości otrzyma 1 pkt. Najwyższa ilość punktów do przyznania - 10 pkt; 2. wykonawca posiadający środki finansowe lub dostęp do linii kredytowej o wartości wyższej niż 1.500.000 zł - za każde następne 500.000 zł otrzyma 1 pkt. Najwyższa ilość punktów do przyznania - 10 pkt; W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na listę wykonawców zaproszonych do składania ofert, zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców zajmujących dane miejsce.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.08.2005, godzina 09:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.