eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem w Zespole Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku ul. Świętojańska 1



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Białystok: Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem w Zespole Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku ul. Świętojańska 1
Numer ogłoszenia: 370306 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 , ul. Świętojańska 1, 15-082 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7416143, faks 085 7329444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz2.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z jego montażem w Zespole Szkół Zawodowych Nr2 w Białymstoku ul. Świętojańska 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: zakres rzeczowy obejmuje: dostawę, instalację i konfigurację zgodnie z planem sytuacyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. montaż 8 kamer kolorowych wraz z okablowaniem i urządzeniem rejestrującym na trwałych nośnikach oraz innym niezbędnym sprzętem, odpowiednio: wewnątrz budynku na parterze montaż 3 kamer kolorowych, wandaloodpornych, kopułowatych, oraz na zewnątrz budynku 5 kamer kolorowych z obiektywem Auto Iris o parametrach min 3,5-8 mm i obudową zewnętrzną. Rejestrator cyfrowy 16 kanałowy, 400 klatek na sekundę pracujący w sieci Lan, odpowiednie podłączenie i podzielnik obrazu na monitorze. Dysk twardy HDD min 500GB. monitor kolorowy LCD 19 (załacznik nr 1 do SIWZ). Do utrwalenia obrazu winny być zamonotowane urządzenia mechaniczne i elektroniczne typu cyfrowego, wchodzące w skład systemu rejestracji obrazu oraz odpowiedniie do tych urządzeń nośniki informacji. Urządzenia utrwalające winny umożliwać ich podłączenie do urządzeń pozwalających na wydrukowanie zarejestrowanego obrazu z minimalną rozdzielczością 600 dpi. Urządzenia wchodzące skład systemu rejestracji obrazu muszą spełniać wymogi określone PN-EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV. Zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwiać włączenie placówki do lokalnej sieci monitoringu. W momencie zakończenia dostawy wraz montażem monitoringu. Wykonawca winien go uruchomić a nastepnie przeszkolić wyznaczonych pracowników z Zamawiąjącego z zakresu funkcjonowania i obsługi systemu i sprzętu. Dostawca w ofercie może zaproponować sprzęt o parametrach nie mniejszych/gorszych od wskazanych w SIWZ. Dostawca podpisując umowę gwarantuje 36 miesięczny darmowy serwis na wykonaną dostawę. W razie awarii sprzętu, dostawa dostaczy sprzęt zastępczy do chwili usunięcia awarii..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznycm i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: realizowali z należytą staranością w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę i montaż urządzeń do monitoringu, z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy (udokumentowane referencjami oraz protokołem dostawy i odbioru); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od dostawców zostanie dokonana wg. formuły - spełnia, niespełnia; 3. Nie spełnie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie wykluczeniem dostawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez dostawcę): - oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych dostaw sprzętu wraz z montażem w ciągu ostanich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie, conajmniej 1 dostawy sprzętu wraz z montażem z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy (dostawy udokumentowane referencjami oraz protokołami dostawy i odbioru). Brak jakiego kolwiek w/w dokumentów, złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie), spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zamawiający wezwie dostawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba mimo ich uzupełnienia oferta dostawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby uniewaźnienie postępowania na art. 26 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz2.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 15-082 Białystok ul. Świętojańska 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 15-082 Białystok ul. Świętojańska 1 pokój A 16 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.