eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Tarnów: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 37029 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6316601, 6316612, fax 014 6316600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsztar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), w skład którego wchodzą następujące moduły zarządzania uczelnią: 1) W części administracyjnej: a. Finanse i księgowość, b. Środki trwałe, c. Kadry i płace, d. Controlling, 2) W części dydaktycznej: a. Dziekanat, b. Planowanie i harmonogramowanie zajęć, c. Stypendia, d. Opłaty za studia, e. Rozliczanie dydaktyki, f. Elektroniczna legitymacja studencka, g. Akademik, h. Wirtualna uczelnia, i. Podgląd danych. Zakres funkcji realizowanych przez wymienione moduły został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania ZSI. Zakres funkcji realizowanych przez oprogramowanie bazodanowe został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Udzielenie licencji i sublicencji na korzystanie z ZSI, oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania ZSI dla użytkowników zdefiniowanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na wdrożony ZSI i inne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego działania ZSI. Warunki serwisu gwarancyjnego i objętego oddzielnym zamówieniem serwisu pogwarancyjnego określa załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Wykonawcy nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP. 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 tys. zł. 4. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 tys. zł. 5. Wykonawca musi przedstawić usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegające na dostawie i wdrożeniu: a. co najmniej jednego zintegrowanego systemu zarządzania uczelnią o wartości minimum 200 tys. zł brutto lub b. co najmniej jednego systemu zarządzania przedsiębiorstwem w zakresie modułów; finanse-księgowość, kadry-płace i co najmniej jednego systemu informatycznego obsługi toku studiów szkoły wyższej w zakresie modułu dziekanatowego o łącznej wartości minimum 200 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 7. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normą jakościową ISO 9001 lub innymi dokumentami potwierdzającymi stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanych w rozdziale IV SIWZ terminach. 9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. 10. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane zapisami SIWZ wraz z załącznikami w tym dowód wniesienia wadium. 13. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty określone w paragrafie VI SIWZ. 14. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną po wyczerpaniu możliwości art. 26 ust. 3 ustawy PZP wykluczeni z niniejszego postępowania albo ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentacji formularz oferty zawierający cenę - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 4 do SIWZ, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP - załącznik nr 5 do SIWZ, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI w pkt 4, 5, 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 7 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 i 9 wykonawca może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych w pkt. 8, 9 i 10 dokumentów dotyczy każdego z nich. 11. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji. 12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 200 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to łącznie wszystkich podmiotów. 13. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 tys. zł, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to łącznie wszystkich podmiotów. 14. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegające na dostawie i wdrożeniu: a. co najmniej jednego zintegrowanego systemu zarządzania uczelnią o wartości minimum 200 tys. zł brutto lub b. co najmniej jednego systemu zarządzania przedsiębiorstwem w zakresie modułów; finanse-księgowość, kadry-płace i co najmniej jednego systemu informatycznego obsługi toku studiów szkoły wyższej w zakresie modułu dziekanatowego o łącznej wartości minimum 200 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ. 15. Dokumenty wystawione przez zamawiających potwierdzające należyte wykonanie usług o których mowa w pkt 14. 16. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 do SIWZ. 17. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normą jakościową ISO 9001 lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. Gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to co najmniej jednego podmiotu. 18. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę praw autorskich lub prawa do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego ZSI i oprogramowania bazodanowego, który oferuje. Jeśli wykonawca nie jest producentem ZSI i oprogramowania bazodanowego przedkłada potwierdzone upoważnienie bądź umowę z producentem uprawniającą wykonawcę do modyfikacji kodów źródłowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego bez utraty gwarancji oraz prawo do dystrybucji baz danych. 19. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający nazwy produktów, producentów, charakterystykę techniczną oprogramowania ZSI i bazodanowego, rodzaje oferowanych modułów oraz inne informacje niezbędne do określenia ZSI. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia prezentacji oferowanego ZSI w siedzibie zamawiającego. Termin prezentacji zamawiający określi po otwarciu ofert. 20. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Funkcjonalność ZSI - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsztar.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, pokój 122..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, pokój 113..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.