To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370296 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Lublin: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego
do działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej (nr sprawy: UM-ZP-262-46/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322005-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
28871600000, ul.
Al. Racławickie
1,
20059
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
814 485 200, faks
814 485 201, e-mail
u.czuja@umlub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej (nr sprawy: UM-ZP-262-46/16)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UM-ZP-262-46/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i drobnego zużywalnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie służących realizacji działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej (zwanych niżej produktami lub przedmiotem zamówienia). Zakres zamówienia obejmuje 31 zadań (ofert częściowych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze Formularza cenowego / Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3.1. 33.69.65.00-0 - Odczynniki laboratoryjne 3.2. 33.19.25.00-7 - Probówki 3.3. 38.43.71.10-1 - Końcówki pipet 3.4. 3 8.43.70.00-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych jak wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz cenowy / Opis przedmiotu zamówienia. 4.2. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta. 4.3. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy. 4.4. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę) , w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania rozwiązań równoważnych wyłącznie w zakresie produktów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: w zad. 4, zad. 5 poz. 1, zad. 6, zad. 7, zad. 8, zad.9, zad.11, zad. 13, zad.14, zad.15, zad.16, zad. 17, zad. 18 poz. 1-11, 24; zad. 22 poz. 8, zad. 24, zad .26, zad.27, zad. 31, zgodnie z nw. zapisami pkt 5. 1-5.7: 5.1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5.2. Użyte symbole i nazwy mają na celu określenie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 5.3. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór Formularza cenowego / Opis przedmiotu zamówienia. Pod użytym pojęciem równoważne rozumie się dostawę produktów o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.4. Na potwierdzenie równoważności produktów oferowanych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - Wzór Formularza cenowego / Opis przedmiotu zamówienia , Wykonawca dołączy na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 stosowne dokumenty określone w SIWZ rozdz. VI część C pkt 8.6. 5.5. W celu zapewnienia jakości badań laboratoryjnych prowadzonych w ramach działalności dydaktycznej, rzetelności tychże badań i ich wiarygodności oraz ze względu na unikalność, niepowtarzalność, ściśle określoną metodykę prowadzonych zajęć dydaktycznych, Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - Wzór Formularza cenowego / Opis przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest: 5.5.1. wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, w szczególności są identyczne lub nie gorsze pod względem charakterystyki analitycznej jak produkty wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ; 5.5.2. wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na zapewnienie określonego standardu w zakresie prowadzonej diagnostyki (badań) laboratoryjnej, oceny ich jakości i wartości diagnostycznej oraz laboratoryjnej interpretacji i autoryzacji wyników badań przez Zamawiającego, bez konieczności wykonania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń; 5.5.3. wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów spowodowanych koniecznością powtórzenia badania, nabycia dodatkowych odczynników i / lub innych materiałów zużywalnych; 5.5.4. przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych produktów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta aparatury. 5.6. W przypadku wątpliwości Zamawiające go związanych ze stwierdzeniem równoważności zaoferowanych przez Wykonawcę produktów w stosunku do produktów i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych produktów w złożonej ofercie (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy. 5.7. Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny, poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody, w szczególności związane z naruszeniem powtarzalności wyników badań lub uszkodzeniem urządzeń. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania rozwiązań równoważnych w zakresie odczynników chemicznych służących realizacji działalności naukowo-badawczej, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: w zad. 1, zad. 2, zad. 3, zad. 5 poz. 2, zad. 10, zad. 12, zad. 18 poz. 12 - 23, zad . 19, zad. 20, zad. 21, zad. 22 poz. 1 - 7, zad. 23 , zad. 25, zad. 28, zad. 29, zad. 30. Wynika to z następujących przyczyn: 6.1. Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ wykaz odczynników chemicznych przez podanie na zw własnych produktów, wielkości opakowania (jednostkowe, zbiorcze), numerów katalogowych producenta, źródła finansowania (odczynniki służące realizacji działalności naukowo-badawczej), będących przedmiot em zamówienia. 6.2. Zamawiający nie może nabyć produktów równoważnych, gdyż wszelkie różnice (nawet nieznaczne) pomiędzy zamawianymi a równoważnymi produktami są dla Zamawiającego nie do przyjęcia, ponieważ do kontynuacji prac naukowo-badawczych taki e produkty są bezużyteczne - odczynniki o nieznacznie zmienionym składzie lub o takim samym składzie a wyprodukowane przez innego producenta wpływają na jakość prowadzonego badania. Należy podkreślić, iż aby uzyskać porównywalne wyniki badań naukowych prowadzonych w niezależnych od siebie ośrodkach badawczych, niezbędne jest zastosowanie takich samych procedur i co się z tym wiąże, takich samych odczynników chemicznych. Wyniki prowadzonych badań muszą być wiarygodne i weryfikowalne poprzez zastosowane techniki badawcze i używane odczynniki. W takiej sytuacji zastosowanie odczynników chemicznych zamiennych, produkowanych przez inne firmy, nie jest możliwe - otrzymane w ten sposób wyniki badań nie będą w żaden sposób porównywalne, nie będą wiarygodne dla partnerów. Ponadto, istnieje realne ryzyko braku możliwości opublikowania uzyskanych wyników w związku z brakiem spójności metody spowodowanej różnorodnością wykorzystywanych odczynników. Dopuszczenie równoważności może generować koszty związane z powtarzaniem wyników lub wręcz ich utrat ą. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
33192500-7,
38437110-1,
38437000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Abcam |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10578.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 12250.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Acros |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1934.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2702.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Alfa Aesar |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 3 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 ) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W zakresie zadania 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z czym z powodu braku ważnych ofert postępowanie w ww. zadaniu unieważniono. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5472.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Anchem lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1760.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2177.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Beckman Coulter |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4440.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5287.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Biological Industries lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 6 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 ) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W zakresie zadania 6 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z czym z powodu braku ważnych ofert postępowanie w ww. zadaniu unieważniono. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1394.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Biomaxima lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1968.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Bionovo lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4537.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4380.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Biokom lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6318.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6611.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Bio-Rad |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1146.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1344.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Chemland lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1202.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1284.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: eBioscience |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6482.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Eppendorf lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4034.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3784.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Linegal Chemicals lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1749.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2049.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Medlab lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1950.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1491.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Merck lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 16 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ) "Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W zakresie zadania nr 16 wpłynęła jedna oferta z najniższą ceną w wysokości 9121,51 PLN brutto złożona przez Wykonawcę Bionovo Aneta Ludwig, ul. Nowodworska 7, 59-220 Legnica, przewyższająca kwotę 7465,66 PLN brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 16 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6069.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Perlan Technologies lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 17 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 ) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W zakresie zadania 17 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z czym z powodu braku ważnych ofert postępowanie w ww. zadaniu unieważniono. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2522.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Poch |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4929.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4734.27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Perkin Elmer |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 19 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ) "Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W zakresie zadania nr 19 wpłynęła jedna oferta z najniższą ceną w wysokości 12297,54 PLN brutto złożona przez Wykonawcę Bionovo Aneta Ludwig, ul. Nowodworska 7, 59-220 Legnica, przewyższająca kwotę 4627,26 PLN brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 19 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3762.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Biochrom |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6934.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8320.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Randox |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 21 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ) "Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W zakresie zadania nr 21 wpłynęła jedna oferta z najniższą ceną w wysokości 10446,84 PLN brutto złożona przez Wykonawcę Bionovo Aneta Ludwig, ul. Nowodworska 7, 59-220 Legnica, przewyższająca kwotę 9653,08 PLN brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 21 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8938.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: Odczynniki i drobny sprzet laboratoryjny według katalogu: Roche |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9916.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10865.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 23 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Santa Cruz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 23 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ) "Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W zakresie zadania nr 23 wpłynęła oferta z najniższą ceną w wysokości 4797 PLN brutto złożona przez Wykonawcę ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska 11, 32-005 Niepołomice, przewyższająca kwotę 4354,20 PLN brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 23 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3540.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 24 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Sigma lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2046.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2357.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 25 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Syngen Biotech |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2496.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3070.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 26 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Witko lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5024.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5399.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 27 | NAZWA: Odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Blirt lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5187.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6250.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 28 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Molgendia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7020.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 29 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: Zymo Research |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3282.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3694.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 30 | NAZWA: Odczynniki według katalogu: MyBioSource |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2715.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3075.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 31 | NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Polygen lub równoważne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania 31, na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ) "Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W zakresie zadania nr 31 wpłynęła oferta z najniższą ceną w wysokości 4071,3 PLN brutto złożona przez Wykonawcę Anchem sp. z o.o. sp. k., ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, przewyższająca kwotę 3583,73 PLN brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 31 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2913.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.