eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 102767 L Czerśl - Kolonia Ryżki długości 1 500 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Łuków: Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 102767 L Czerśl - Kolonia Ryżki długości 1 500 m
Numer ogłoszenia: 37027 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 102767 L Czerśl - Kolonia Ryżki długości 1 500 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 102767 L Czerśl - Kolonia Ryżki dł. 1 500 m na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego naturalnego. Zakres planowanych prac obejmuje: 1.Wyrównanie i zagęszczenie istn. podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego - 4 756,5 m2 2.Oczyszczenie i skropienie warstwy konstrukcyjnej emulsją asfaltową - 4 756,5 m2 3.Wykonanie warstwy bitumicznej wiążącej z mieszanki asfaltowej, grysowo-żwirowej, grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 4 756,5 m2 Nawierzchnię bitumiczną należy wykonać jak dla drogi o kategorii ruchu KR - 1 Na całym odcinku szerokość nawierzchni jezdni powinna wynosić 3 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formie pieniądza, poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3, pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w innej formie niż pieniądz winno być dołączone do oferty. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać na konto Urzędu Gminy w Banku PKO BP Oddział Łuków Nr 15 1020 1260 0000 0102 0014 0533..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt.5 W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ) . Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3.Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ ; a) Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 15 pracowników stałych, w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi i co najmniej 5 letnią praktyką w zawodzie na tym stanowisku. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 SIWZ. a) Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - rozkładarka mas bitumicznych 1 szt. - samochody do transportu masy bitumicznej 3 szt. - walec ogumiony samojezdny 1 szt. - walec gładki samojezdny 1 szt. - skrapiarka 1 szt. - linia technologiczna do wytwarzania masy bitumicznej 1 szt. - szczotki mechaniczne lub inne urządzenia czyszczące 1 szt. 5.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 SIWZ. Wykonawca wykaże co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg klasy L lub wyższej o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok.23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok.27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.