To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370098 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Wrocław: Budowa placu zabaw na Gądowie Małym przy ul. Szybowcowej we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314892-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trzebnicka
33,
50231
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3286611/12, faks
071 3286611/12, e-mail
sekretariat@zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw na Gądowie Małym przy ul. Szybowcowej we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/61/2016/DIR
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)przygotowanie terenu - wykonanie pomiarów, zabezpieczenie istniejących drzew, 2)prace ziemne: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, transport i rozplantowanie ziemi, wywóz i utylizację gruzu, 3)tyczenie układu przestrzennego, 4)budowę schodów terenowych z bali drewnianych na podkładach betonowych, 5)budowę obramowania nawierzchni oraz obramowania drzew: - z kostki granitowej, - z obrzeży betonowych, - z obrzeży elastycznych, 6)budowę nawierzchni placu zabaw: - przepuszczalnych z warstwą wierzchnią i dynamiczną żwirową, - żwirowych, - elastycznych z górną warstwą zewnętrzną z granulatu EPDM, Nawierzchnia na placu zabaw z tworzyw sztucznych składa się z dwóch warstw, dolnej amortyzującej wykonanej z różnokształtnego granulatu SBR o frakcji 2-6mm na bazie różnych kauczuków wymieszanych z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego i grubości zgodnej z dokumentacją oraz górnej właściwej wykonanej z różnokształtnego, kolorowego granulatu EPDM z produkcji pierwotnej o frakcji 1-3,5mm, pochodzącego z mieszanki na bazie kauczuków typu EPDM,barwionego w różnokolorowych masach pod wysokim ciśnieniem, wymieszanego z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego o grubości 1,5 cm. Nawierzchnia powinna posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Nie dopuszcza się granulatu EPDM barwionego powierzchniowo, jak i malowania wierzchniej warstwy farbami. 7)zakup i montaż urządzeń: - na placu zabaw dla dzieci: wieży ze zjeżdżalnią, zestawów integracyjnych o kształcie samolotów, huśtawki wahadłowej pojedynczej, huśtawki typu Bocianie gniazdo, huśtawki typu Ważka, dwóch bujaków o kształcie samolotu i helikoptera, zjeżdżalni w kształcie samochodu, domku dla młodszych dzieci, piaskownicy zadaszonej oraz zjeżdżalni na ślizgu, zamkniętej, w najbliższym otoczeniu placu zabaw: ławek z siedziskiem i oparciem drewnianym i nogami stalowymi; koszy na śmieci 75 litrowych, metalowych, ocynkowanych, malowanych lakierem strukturalnym; tablicy informacyjnej i tablicy regulaminu; stojaków na rowery oraz kratek dog-stop ze stali ocynkowanej. Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176:2009. 8)wykonanie prac dotyczących zieleni: - wycinka drzew z usuwaniem karpin, wywozem pni, gałęzi i karpin, - sadzenie drzew i krzewów, bylin wraz z dostawą materiału roślinnego, - przygotowanie terenu do nasadzeń poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz na zorganizowane wysypisko śmieci, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej. 9)pielęgnacja zieleni (drzew, krzewów i bylin) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym zadaniu, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych, obejmującej: - cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, - przycinanie żywopłotów trzy razy w roku w trzech płaszczyznach(w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), - odchwaszczanie krzewów (na bieżąco), - ściółkowanie krzewów (mulczowanie), - zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), - dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego. W trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: - podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych, koszty zużycia wody ponosi Wykonawca, - ochronę przed szkodnikami i chorobami, - bieżące odchwaszczanie, - nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), - utrzymanie terenu zieleni w czystości, - bieżące wywożenie urobku (biomasy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wzywał do złożenia dokumentów i oświadczeń Wykonawcę, który złożył ofertę nr 1 - jedyną ważną po odrzuceniu ofert nr 2 i 3, ponieważ jej cena 489420,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 456111,75 zł o 33308,25 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.