eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wycenę nieruchomości rolnych, działek nierolnych oraz nieruchomości zabudowanych wchodzących w skład ZWRSP, położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Łódź: Wycenę nieruchomości rolnych, działek nierolnych oraz nieruchomości zabudowanych wchodzących w skład ZWRSP, położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części
Numer ogłoszenia: 37008 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycenę nieruchomości rolnych, działek nierolnych oraz nieruchomości zabudowanych wchodzących w skład ZWRSP, położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wycenie nieruchomości rolnych (działek) w ilości 797 sztuk z ewentualnymi naniesieniami i składnikiem roślinnym), 34 działek nierolnych oraz nieruchomości zabudowanych (zorganizowane gospodarstwa rolne) wchodzących w skład zasobu własności rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części, od 1 do 11..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert określonego w § 11 SIWZ. 2.Zamawiający ustala następującą wysokość wadium: dla części 1 400,00 zł (słownie: czterysta złotych i zero groszy), dla części 2 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych i zero groszy) dla części 3 920,00 zł (słownie:dziewięćset dwadzieścia złotych i zero groszy) dla części 4 620,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia złotych i zero groszy) dla części 5 860,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych i zero groszy) dla części 6 530,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści złotych i zero groszy) dla części 7 670,00 zł (słownie:sześćset siedemdziesiąt złotych i zero groszy) dla części 8 840,00 zł (słownie:osiemset czterdzieści złotych i zero groszy) dla części 9 770,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych i zero groszy) dla części 10 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i zero groszy) dla części 11 670,00 zł (słownie:sześćset siedemdziesiąt złotych i zero groszy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)oświadczenie o posiadaniu, stosownych dla przedmiotu zamówienia, a wymaganych przepisami prawa, uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, wymaganych przepisami Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami. Oświadczenia składane na formularzu załącznika nr 4 do SIWZ Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wyceny nieruchomości z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz wartości. W przypadku złożenia oferty na przynajmniej jedną z części 1-3 zamówienia, celem wykazania spełniania powyższego warunku, wymagane jest wykazanie minimalnego doświadczenia (dla jednej i wszystkich części) w postaci wykonania wycen tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest minimum 50 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych zabudowanych. W przypadku złożenia oferty na przynajmniej jedną z części 4-11 zamówienia, celem wykazania spełniania powyższego warunku, wymagane jest wykazanie minimalnego doświadczenia (dla jednej i wszystkich części) w postaci wykonania wycen tożsamych z przedmiotem zamówienia, to jest minimum 50 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych niezabudowanych. wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ b)dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi na których zrealizowanie Wykonawca powołuje się w powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ b)oświadczenie, że osoby uczestniczące w realizacji zamówienia są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2003r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego) na kwotę minimum 100 000 zł - składane na formularzu załącznika numer 4 do SIWZ. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oferty: a)ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie terminu jej realizacji pod warunkiem, że a)wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia tj. wystąpienie stanów klęski żywiołowej b)wystąpią przedłużające się procedury administracyjne (udokumentowane naruszenie terminów określonych w KPA), c)pojawią się przeszkody administracyjne wynikające z interwencji osób trzecich d)zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź pokój 316.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - nieruchomości rolne położone w obrębie Godzięby-Luboradz w gminie Krośniewice powiecie kutnowskim w woj. łódzkim, nieruchomość rolna położona w obrębie Zieleniew gmina Krośniewice, nieruchomości rolne położone w obrębie Kraski gmina Świnice Warckie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: A/ nieruchomości rolne położone w obrębie Godzięby-Luboradz w gminie Krośniewice powiecie kutnowskim w woj. łódzkim. Stan prawny nieruchomości uregulowany w Sądzie Rejonowym w Łęczycy pod numerem KW LD1Y/00030822/0. a)zabudowana nieruchomość gruntowa o łącznym obszarze 46,68 ha, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami: 74/1 i 77/1. Wycenie podlega grunt, zadrzewienia oraz budynki i budowle jak: stratyfikatornia, garaże, komórki murowane, magazyn murowany, stodoła, budynek administracyjny, świetlica-warsztat, zbiornik na gnojowicę, kanał co i cw, wodociąg zewnętrzny, kanalizacja rurowa, kanalizacja wewn. i zewn., ujecie wody-hydrofornia, dwie studnie głębinowe, linie energet., linia kabl. energet., ogrodzenie, drogi i place. Nazewnictwo budynków i budowli winno być zgodne z ewidencją Agencji. Operat należy wykonać w 3 egz. b)nieruchomość rolna oznaczona numerem działki 91/25 o pow. 24,6287 ha. c)nieruchomość rolna oznaczona numerem działki 93/1 o pow. 1,9383 ha. Na działce znajdują się zabudowania gospodarcze. B/ nieruchomość rolna położona w obrębie Zieleniew gmina Krośniewice oznaczona numerem działki 38/4 o pow. 27,31 ha. Stan prawny działki uregulowany w Sądzie Rejonowy w Łęczycy numer KW 54867. C/ nieruchomości rolne położone w obrębie Kraski gmina Świnice Warckie. Stan prawny uregulowany w Sądzie rejonowym w Łęczycy pod numerem LD1Y/00043718/2. a)działka oznaczona numerem 76/2 o pow. 0,2061 ha. Na działce znajduje się budynek mieszkalny i budynek gospodarczy stanowiący odrębny przedmiot własności. b)działka rolna oznaczona numerem 76/1 o pow. 0,9939 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Nieruchomość rolna stanowiąca zorganizowane gospodarstwo rolne położone w obrębie PGR Luszyn gmina Pacyna woj. mazowieckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość rolna stanowiąca zorganizowane gospodarstwo rolne położone w obrębie PGR Luszyn gmina Pacyna woj. mazowieckie o łącznym obszarze 513,5978ha, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami: 1, 2, 3, 5, 7, 9/1, 10, 13/20, 13/21, 13/22, 17/3, 17/5, 19, 22, 24/8, 32/2, 34, 37/1, 39, 42, 43, 45, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 56, 57, 59. Wycenie podlega grunt, drzewostan oraz budynki i budowle jak: obora, inkubatornia, garaże traktorowe, magazyn paliw, dwa magazyny nawozów, dwa magazyny zbożowe, garaże na nawozy, dwie owczarnie, budynek dla tryków -mag. śr. chem., budynek adm. na fermie owiec, dwie wiaty stalowe, magazyn siana-mieszalnia, magazyn pasz, budynek sztuk padłych, jałownik, budynek gospod. przy gorzelni, magazyn środków chem., garaże murowane, magazyn gorzelni, wiata na maszyny, dwie warchlakarnie, warsztato-garaże, warsztat mechaniczny, cieplarnia, remiza strażacka, budynek socjalny, stołówka pracownicza, remiza strażacka, budynek socjalny, stołówka pracownicza, silos z prefabrykatów, silosy zbożowe, sieć wodociągowa z przyłączami, dwa zbiorniki na gnojówkę, zbiornik bezodpł., zbiornik z 40 sztuk kręgów, śmietnik betonowy, melioracje, drenaż użytków rolnych, zbiornik wodny retencyjny, drogi dojazdowe w podwórku, drogi i place utwardzone, plac na węgiel, myjnia sprzętu rolniczego, studnia wiercona, oczyszczalnia ścieków, oświetlenie elektr., linia elektr., komin gorzelni, ogrodzenia i parkan, śluza dezynf., zadaszenie na paśniku, instalacja odgrom., wybieg przy chlewni, gorzelnia z wyposażeniem, waga wozowa oraz czyszczalnia /Petkus/, wialnia, układ stałego ciśnienia wody, instalacja paliwo-olejowa gorzelni. Rozliczeniu podlegają również nakłady dokonane przez dzierżawcę na: wykonanie obiegu wody w gorzelni, wyposażenie gorzelni i wykonane adaptacje w gorzelni, modernizację obory, modernizację budynku oficyny, adaptację części warsztatów na pomieszczenia socjalne, budowę strzelnicy myśliwskiej, adaptację pomieszczeń przy gorzelni na część mieszkalną. Stan prawny nieruchomości uregulowany jest w Sądzie rejonowym w Gostyninie pod numerem KW 17925. Nazewnictwo budynków i budowli winno być zgodne z ewidencją Agencji. Operat wykonać w 3 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Nieruchomość rolna stanowiąca zorganizowane gospodarstwo rolne położona w obrębie Glinik gmina Głowno woj. łódzkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość rolna stanowiąca zorganizowane gospodarstwo rolne położona w obrębie Glinik gmina Głowno woj. łódzkie o łącznym obszarze 222,6530 ha. W skład gospodarstwa wchodzą działki oznaczone numerami: 1/1, 3/1, 5/1, 5/2, 7. Wycenie podlega grunt, zadrzewienia oraz budynki i budowle jak: warsztaty i garaże, stacja paliw, obora, magazyn pasz, magazyn zbożowy, chłodnia owoców, magazyn stodoła, budynek wagi, stajnia-jałownik, budynek mieszkalny, pałac, drenaż rurkowy, rozprowadzenie wody, nawierzchnia podwórza, drogi dojazdowe, studnia, reelektryfikacja, ogrodzenie wybiegu, ogrodzenie, agregat prądotwórczy, dystrybutory. Zespół dworsko-parkowy ujęty jest w ewidencji konserwatora zabytków. Rozliczeniu podlegają nakłady dokonane na nieruchomości przez dzierżawcę na: remont i modernizację dworu, remont budynku mieszkalnego, adaptację budynku obory, adaptację budynku stajni, budowę studni głębinowej, budowę ogrodzenia, rozbudowę kotłowni, budowę wiaty budowę suszarni warzyw i owoców. Stan prawny nieruchomości uregulowany jest w Sądzie Rejonowym w Zgierzu pod numerem KW LD1G/00040669/7 . Nazewnictwo budynków i budowli winno być zgodne z ewidencją Agencji. Operat należy wykonać w 3 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w liczbie 34 działek - tereny inwestycyjno- budowlane na terenie woj. łódzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w liczbie 34 działek - tereny inwestycyjno- budowlane na terenie woj. łódzkiego wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 3 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 117 działek położone na terenie powiatu piotrkowskiego, poddębickiego, kutnowskiego i zgierskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 117 działek położone na terenie powiatu piotrkowskiego, poddębickiego, kutnowskiego i zgierskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 81 działek położone na terenie powiatu tomaszowskiego i opoczyńskiego w woj. łódzkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 81 działek położone na terenie powiatu tomaszowskiego i opoczyńskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 101 działek położone na terenie powiatu bełchatowskiego i pabianickiego w woj. łódzkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 101 działek położone na terenie powiatu bełchatowskiego i pabianickiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 127 działek położone na terenie powiatu pajęczańskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 127 działek położone na terenie powiatu pajęczańskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 116 działek położone na terenie powiatu sieradzkiego i wieruszowskiego w woj. łódzkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 116 działek położone na terenie powiatu sieradzkiego i wieruszowskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 154 działek położone na terenie powiatu piotrkowskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 154 działek położone na terenie powiatu piotrkowskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 - Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 101 działek położone na terenie powiatu łaskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomości gruntowe niezabudowane w ilości 101 działek położone na terenie powiatu łaskiego w woj. łódzkim wykazane w załączniku. Operaty należy wykonać w 1 egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-6, 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.