eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Warszawa: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numer ogłoszenia: 37001 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nauka.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1 znajduje się przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie (wejście główne od ul. Hożej), na parterze znajdują się dwie portiernie: od ulicy Hożej portiernia główna, od ulicy Wspólnej portiernia tylko dla pracowników, budynek jest podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, wolnostojący, o przekroju w kształcie litery u, o powierzchni 10 846 m2. 3. Parking, o którym mowa w ust. 1, przylegający do budynku, jest ogrodzony, na 38 stanowisk, do którego wjazd i wyjazd zamykany jest dwustronnie uchylnymi szlabanami (z możliwością zdalnego otwierania przez stałych użytkowników), obok którego znajduje się pomieszczenie strażnicze. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Pełnienie całodobowej ochrony obiektu MNiSW przy ulicy Wspólnej 1/3 w Warszawie, polegającej w szczególności na: a) zapewnieniu ochrony osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru i mienia znajdującego się w budynku i na terenie parkingu, b) nadzorze nad ruchem pracowników, gości i interesantów na terenie ministerstwa oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, c) niedopuszczeniu do przebywania na terenie budynku i na parkingu osób nieuprawnionych, d) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, e) dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, f) kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, g) nadzorze i obsłudze stanowiska monitoringu, h) nadzorze nad ruchem pojazdów na parkingu oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, a także niedopuszczeniu do wjazdu na teren parkingu nieuprawnionych samochodów, i) alarmowaniu i ostrzeganiu osób przebywających na terenie obiektu w przypadku wystąpienia lub otrzymania informacji o zagrożeniu bezpieczeństwa, j) podejmowaniu interwencji zmierzającej do udaremnienia naruszenia systemu ochrony oraz zapobiegnięcia lub ograniczenia skutków zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i ochrony mienia przez osoby pełniące służbę i patrol interwencyjny, k) pełnieniu służby na dwóch portierniach i parkingu - 3 posterunki, l) przeprowadzaniu systematycznych obchodów siedmiu kondygnacji budynku, ze szczególnym sprawdzeniem zabezpieczenia wybranych pomieszczeń (np. kancelaria tajna, kasa, serwerownia, pomieszczenia kadr); m) współudział przedstawiciela Wykonawcy w opracowywaniu i aktualizacji planu ochrony obiektu. 2) Konwojowanie osób i przesyłek - do 3 razy w miesiącu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni: 1) stałych pracowników ochrony (tj. pełniących służbę tylko w MNiSW) w ilości niezbędnej do wykonania usługi przez 5 pracowników zatrudnionych na dziennej zmianie (w godz. 7oo - 19oo) oraz 4 pracowników zatrudnionych na nocnej zmianie (w godz. 19oo - 7oo), z zastrzeżeniem, że na każdej zmianie pełnił będzie służbę jako kierownik zmiany co najmniej 1 pracownik posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej; 2) całodobowe monitorowanie w swojej siedzibie sygnałów alarmowych pochodzących z chronionego obiektu; 3) środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność w czasie wykonywania usługi pomiędzy posterunkami, patrolem interwencyjnym i centrum monitorowania Wykonawcy również podczas realizacji obchodów i patroli; 4) środki przymusu bezpośredniego, w które zostaną wyposażeni pracownicy ochrony umożliwiające prawidłowe i skuteczne wykonanie usługi ochrony obiektu; 5) co najmniej dwie osoby z licencjami pracownika ochrony fizycznej, pełniącymi służbę w samochodzie patrolowym na terenie Warszawy (grupa interwencyjna), tak, aby mogła podjąć interwencję w budynku ministerstwa nie dłuższym niż 10 minut od odebrania sygnału o zagrożeniu ze Stacji Monitorowania Alarmów - uruchomienia systemu alarmowego włamania. 6. Przed objęciem ochroną obiektu Wykonawca zobowiązany będzie do protokolarnego przejęcia obiektu od firmy dotychczas świadczącej usługi ochrony oraz sprawdzenia znajdujących się urządzeń i zabezpieczeń oraz złożenia oświadczenia dotyczącego przejęcia obiektu i sprawdzenia urządzeń i zabezpieczeń, a także czy wnosi zastrzeżenia w tym zakresie. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania ochranianego obiektu wykonawcy wyłonionemu w kolejnym postępowaniu, w terminie i na zasadach uzgodnionych w trybie roboczym z Zamawiającym, w sposób umożliwiający zapewnienie ciągłości świadczenia usług ochrony.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 - 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Warunki szczegółowe: 1) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia; 2) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada doświadczenie do wykonania zamówienia. Za posiadanie doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej trzy usługi (ochrony osób i mienia), każda o wartości brutto co najmniej 440 000,00 zł z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; b) posiada techniczną możliwość całodobowego monitorowania i odbierania w swojej siedzibie sygnałów alarmowych pochodzących z chronionego obiektu również za pośrednictwem technicznych środków łączności; c) dysponuje odrębnymi, niezależnymi środkami łączności umożliwiającymi łączność pomiędzy pracownikiem ochrony i centralą firmy lub Policji, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia; d) dysponuje środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 r. Nr 114, poz.740 z późn. zm.); e) dysponuje odpowiednią ilością pracowników ochrony spełniających warunki określone w niniejszej SIWZ niezbędną do wykonania zamówienia; f) dysponuje odpowiednią ilością pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej, którzy będą pełnić służbę w samochodzie patrolowym na terenie Warszawy (grupa interwencyjna), tak, aby mogła podjąć interwencję w ochranianym obiekcie nie dłuższym niż 10 minut od wysłania sygnału o zagrożeniu z ochranianego obiektu; 3) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia przeznaczy osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym oraz spełniają wymóg, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3. Aktualna koncesja udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (ochrony osób i mienia) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług np. protokoły odbioru, referencje. (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Uwaga - Zmiana osoby wymienionej w wykazie osób w toku realizacji umowy będzie dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Zaproponowana osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w niniejszej SIWZ. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 8, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: licencja pracownika ochrony fizycznej. 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 11, Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł. 14. Inne np.: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat wizji: 1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja obiektu w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla kompleksowego sporządzenia oferty. 2) zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany. Termin wizji ustala się na dzień 16.02.2009 r. r. o godz. 12:00, 3) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy wejściu głównym do budynku przy ul. Hożej 20 w Warszawie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.