eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › BUDOWY PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ UTWARDZENIA TERENU W GIMNAZJUM W BRZEZINACH



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Brzeziny: BUDOWY PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ UTWARDZENIA TERENU W GIMNAZJUM W BRZEZINACH
Numer ogłoszenia: 369970 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta w Brzezinach , ul. Bohaterów Warszawy 4, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874 24 42, faks 046 874 24 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimbrzeziny.szkoly.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWY PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ UTWARDZENIA TERENU W GIMNAZJUM W BRZEZINACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ UTWARDZENIE TERENU W GIMNAZJUM W BRZEZINACH, polegająca na budowie terenu utwardzonego, wymianie chodników i obsadzenie bramy wjazdowej, zgodnie z Projektem budowy drogi p.poż, utwardzenia terenu i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac:1/nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm typ 10 wraz z podbudową - m2 313,95,2/ krawężniki betonowe o wymiarach 20 x 30 cm - metrów bieżących 165,00, 3/ chodniki z kostki betonowej, grubości 8 cm wraz z podbudową, m2 - 166,75, 4/ obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm - metrów bieżących 53,50,5/ podjazd dla niepełnosprawnych z kostki betonowej o grubości 8 cm wraz z podbudową - m2 - 9,00,6/ balustrady balkonowe z pochwytem stalowym proste - metrów bieżących 13,30, według dokumentacji technicznej pkt.1.5 (nawierzchnia), 7/ wymiana bramy wjazdowej z furtką - komplet 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 0,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. :1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których zakres prac jest porównywalny do prac opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ) -na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu robót, termin wykonania robót, wartość wykonania robót oraz, że zostały wykonane z należytą starannością) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - branża drogowa wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następujących dokumentów :1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuj potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów:1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, których zakres prac jest porównywalny do prac opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2) Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu robót, termin wykonania robót, wartość wykonania robót oraz informację, że zostały wykonane z należytą starannością ,2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ);3) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego- branża drogowa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimbrzeziny.szkoly.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Wł. St. Reymonta, ul. Bohaterów Warszawy 4, 95-060 Brzeziny, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Gimnazjum im. Wł. St. Reymonta, ul. Bohaterów Warszawy 4, 95-060 Brzeziny, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.