eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 369968 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.usgorzow.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwów, korytarzy, holu oraz toalet zajmowanych przez Urząd Skarbowy 2.Mycie okien, drzwi i paneli 3.Systematyczne uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych w sanitariatach 4.Pranie firan, wykładzin dywanowych 5.Akrylizacja wykładzin PCV Powierzchnie, na których świadczone będą usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości, obejmują: 1.Powierzchnia podłóg do sprzątania ogółem - 3.508 m2, w tym: 1.1.podłogi z wykładziną PCV - 2.454 m2, z czego: 1.1.1.archiwum,pomieszczenia gospodarcze - 502 m2. 1.1.2.korytarz - 480 m2. 1.2.podłogi z wykładzina dywanową - 758 m2, 1.3.posadzki z terakoty - 296 m2. 2.Skrzydła okienne - 397 szt. (o wymiarach 0.93 m x 1,90 m) , w tym: 3.1. skrzydła okienne otwierane z żaluzjami - 262 3.2. skrzydła okienne otwierane bez żaluzji - 9 3.3. skrzydła okienne stałe z żaluzjami - 123 3.4. skrzydła okienne stałe bez żaluzji - 3 3.Ściany z panelami - 840 m2. 4.Drzwi wewnętrznych - 168 w tym 10 drzwi oszklonych 5.10 sanitariatów ze ścianami wyłożonymi glazurą o powierzchni 446 m2, w których znajduje się: 5.1.26 kabin z sedesami, 5.2.2 kabiny z bidetami, 5.3.29 umywalek, 5.4.12 pisuarów, 5.5.27 pojemników na mydło w płynie, 5.6.10 pojemników na ręczniki papierowe, 5.7.26 pojemników na papier toaletowy, 5.8.10 luster. 6.Pomieszczenie socjalne na II piętrze - 2 zlewozmywaki ze stali nierdzewnej. Usytuowanie powierzchni i pomieszczeń, w których świadczone będą usługi utrzymania porządku i czystości, określone zostało w Rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał prace związane z utrzymaniem czystości i porządku przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Czynności związane z utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń będą wykonywane przez Wykonawcę: 1) od poniedziałku do czwartku w godzinach od 15.30 do 23.00, natomiast w pomieszczeniach niedostępnych po godzinach urzędowania - w godzinach od 14.00 do 15.30. 2) w piątek - w sali obsługi klienta, w holu na I piętrze oraz pomieszczeniach, w których pracownicy przebywają przedmiot zamówienia wykonywany będzie w godzinach od 18.00 do 23,00; w pozostałych pomieszczeniach w godzinach od 15.30 do 23.00. W pomieszczeniach niedostępnych po godzinach urzędowania - w godzinach od 14.00 do 15.30. Czynności związane z utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń będą wykonywane również w sobotę, jeżeli w sobotę Urząd Skarbowy będzie otwarty. Za czynności te Wykonawca nie pobierze dodatkowego wynagrodzenia. Prace wykonywane okresowo (np. pranie wykładzin dywanowych czy akrylizacja wykładzin PCV) mogą być wykonywane po godzinie 23.00 oraz w soboty i niedziele za każdorazową pisemną zgodą Zamawiającego. W okresie od 01 grudnia do 30 marca, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zapewni jedną osobę dyżurującą do bieżącego wykonywania usługi sprzątania. Zamawiający będzie dostarczał materiały sanitarno-higieniczne takie jak papier toaletowy, mydło w płynie, worki foliowe do pojemników na śmieci oraz niszczarek. Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: - energię elektryczną, - ciepłą i zimną wodę, - pomieszczenie do przechowywania sprzętu i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić do sprzątania powierzchni zajmowanych przez Urząd Skarbowy co najmniej 5 osób. Szczegółowy zakres prac określa Rozdział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikiem. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać: 1) w siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 10 pokój 240 - I piętro, w godzinach od 8.00 do 15.00 (SIWZ płatna), 2) za pośrednictwem poczty, po uprzednim przekazaniu wniosku o przesłanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ płatna), 3) na stronie internetowej Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. http://bip.usgorzow.mf.gov.pl (SIWZ bezpłatna)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3. Posiadają w dniu złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia. 1.4. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) oraz projektem umowy (Rozdział IV SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. UWAGA: Zamawiający wyklucza udzielanie zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdz. III SIWZ) wraz z załącznikami. 2.Oświadczenie (zał. Nr 1 do oferty). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale I, pkt. IV, ppkt. 3 i 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Dokument, o którym mowa w rozdziale I, pkt. IV, ppkt. 5, lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w w rozdziale I, pkt. IV, ppkt. 5, lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt IV ppkt. 6 stosuje się odpowiednio. 8.Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 9.Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: 9.1. solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 9.2. nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 9.3. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 9.4. niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 9.5. przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. UWAGA: - każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia wszystkich wymaganych w pkt. IV dokumentów, - okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 10.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo spełniające wymogi określone w pkt. I ppkt. 5 i 6. 11.Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 12.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale I pkt. III zostały spełnione przez Wykonawcę. 13.Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt. 14.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 15.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 16.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług utrzymywania porządku i czystości w okresie ostatnich 3 lat, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. o powierzchni min. 2.000 m2, z podaniem wartości, dat wykonania oraz nazwy i adresu odbiorców tych usług, wraz z dokumentami (minimum dwiema referencjami), że usługi te zostały wykonane należycie; w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 2 do oferty). 17.Oświadczenie dotyczące ilości osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do oferty). 18.Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 lub 5 do oferty). 19.Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem opłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. UWAGA: 1)Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 3 wymagane są od każdego ze wspólników, c) w punkcie 4: - w zakresie obowiązków podatkowych - wymagane są od spółki jako podatnika i od każdego ze wspólników, - w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wymagane są od spółki. 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 4: - w zakresie obowiązków podatkowych - wymagane są od spółki jako podatnika i od każdego ze wspólników, - w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wymagane są od spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.usgorzow.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 10 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 10 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 240 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.