eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Opole: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
Numer ogłoszenia: 369906 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 34.92.84.80-6, 33.74.13.00-9, 33.14.10.00-0, 33.71.15.00-2, 33.14.00.00-3, 33.19.41.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 22.99.32.00-9, 33.00.00.00-0, 33.14.11.19-7, 33.69.63.00-8, 33.14.13.00-3, 38.43.70.00-7, 33.65.16.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W zależności od oferowanych wyrobów karty charakterystyki produktów, aplikacje i metodyki w j. polskim, certyfikaty CE i wpisy do rejestru wyrobów medycznych jeżeli takie są wymagane, dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.opole.pl www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.srodmiescie.opole.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 13:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE w Opolu, ul. Waryńskiego 30, 45 - 047 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podkład medyczny foliowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład medyczny foliowy - 2 rolki Podkład medyczny foliowany kolorowy - 2 rolki Podkład medyczny foliowany - 2 rolki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prostokątny pojemnik na zużyte igły wykonany z tworzywa sztucznego poj. 0,2 l np. typu perwol - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AHD 2000 o pojemności 1l - 10 szt. Virkon wielkość opakowania 0,2kg - 60 szt. Incidur spray o pojemności 1l - 60 szt. Spryskiwacz - końcówka wymienna do butelek o poj. 1l z preparatem w sprayu (z poz nr 3) - 5 szt. Spitaderm o pojemności 0,50 l - 30 szt. Skinsept Mucosa o pojemności 0,50 l - 8 szt. SILONDA Lipid o pojemności 0,50 l - 6 szt. STERANIOS 2% o pojemności 5 l - 25 szt. ANIOSYME FIRST o pojemności 0,75 l - 15 szt. OCTENSEPT 50 ml - 20 szt. OCTENSEPT 250 ml - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9, 33.63.16.00-8, 33.14.10.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrwalacz cytologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Citofix, opakowanie o poj. 0,15 l - 14 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środek piorąco - dezynfekujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELTRA wielkość opakowania 6kg - 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki na odpady - niebieskie mocne 120l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady niebieskie mocne o pojemności 120 litrów - 3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrząd do infuzji typ IS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do infuzji typ IS (zestaw do przetaczania płynów) - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw do pobierania glukozy z TCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania glukozy - probówka z TCA + kapilara end to end typu CABE - 6000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły, strzykawki, wenflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła 0,5 - 90 op. Igła 0,6 - 30 op. Igła 0,7 - 300 op. Igła 0,8 - 50 op. Igła 0,9 - 90 op. Igła 1,1 - 1 op. Igła 1,2 - 1 op. Strzykawka 2 ml - 160 op. Strzykawka 5 ml - 200 op. Strzykawka 10 ml - 35 op. Strzykawka 20 ml - 6 op. Wenflon 0,8/2,50 - 0,9/2,50 - 90 szt. Wenflon 1,0/2,50 - 1,1/3,2 - 90 szt. Wenflon zielony 1,2/4,5- 1,3/4,5 - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wziernik ginekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wziernik ginekologiczny jednorazowy, z tworzywa sztucznego, sterylny. Rozmiar S - 2000 szt. Wziernik ginekologiczny jednorazowy, z tworzywa sztucznego, sterylny. Rozmiar M - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pęsety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pęseta jednorazowa, sterylna. Przeznaczona między innymi do zmiany opatrunku, o długości co najmniej 14 cm - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pasta do naskórka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta, żel ścierny do mechanicznego usuwania warstwy naskórka w celu poprawy otrzymania czytelnego odczytu zapisu elektrycznego z powierzchni skóry, o poj. 250g - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nasadka na głowice USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nasadka z lateksu na głowice USG do wykonania USG ginekologicznego (endowaginalnego) - 1500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Papier termoczuły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termoczuły do EKG 112x25 - 250 rol. Papier termoczuły do USG 110x20 - 50 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Podkład celulozowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład medyczny celulozowy - 40 rol. Podkład medyczny - 300 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Żel do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do EKG - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kompres niejałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres niejałowy 5x5 400 OP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Odczynnik do oznaczania wapnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik z do oznaczania wapnia metodą kolorymetryczną z o-krezoloftaeliną (CPC) - 2000 ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Probówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówko-strzykawka z EDTA o pojemności 2,5 - 2,6 ml - 16000 szt. Probówko-strzykawka z aktywatorem do surowicy o pojemności 7-9 ml - 16000 szt. OB. Wersja liniowa o pojemności 1,0-2,0 ml - 10000 szt. Pipeta do OB. Wersja liniowa 1,0-2,0 ml - 10000 szt. Probówko-strzykawka z cytrynianem sodu do układu krzepnięcia - pojemność 1,2-1,6 ml - 6000 szt. Igły do probówko-strzykawek 0,7 - 16000 szt. Igły do probówko-strzykawek 0,8 - 12000 szt. Multiadapter do igieł typu Luer - 2000 szt. Probówko-strzykawka do oznaczenia cukru we krwi o poj. 2,5-2,6 ml - 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (3-komponentna), poliomyelitis (choroba Heinego-Medina) i zakażeniom haemophilus influenzae typu b. dla dzieci od 2 do 36 miesiąca życia (np. INFANRIX IPV + HIB lub równoważna) - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu, dla dzieci od 1 do 16 lat, dawka 0,25 ml (np. FSME-IMMUN Junior lub równoważna)- 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.