To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369900 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Kwidzyn: Świadczenie usług w postaci całodziennego wyżywienia dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie w przedszkolach i żłobkach na terenie miasta Kwidzyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349805-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny
279114900000, ul.
ul. Grudziądzka
6,
82500
Kwidzyn, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
556 461 626, faks
556 461 626, e-mail
mops.kwydzyn@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mops.kwidzyn.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w postaci całodziennego wyżywienia dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie w przedszkolach i żłobkach na terenie miasta Kwidzyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MOPS.271.XV.2016.ZK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług w postaci całodziennego wyżywienia dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie w przedszkolach i żłobkach na terenie miasta Kwidzyna Na całodzienne wyżywienie dzieci składają się obiad oraz pozostałe posiłki - dotyczy wszystkich części zamówienia. Opis części zamówienia : 1) Część NR 1 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Ekologicznym W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 2000 świadczeń (1000 obiadów i 1000 pozostałych posiłków ). 2) Część Nr 2 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu PROMYK W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 2600 świadczeń (1300 obiadów i 1300 pozostałych posiłków). 3) Część Nr 3 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Słoneczko W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 300 świadczeń(150 obiadów i 150 pozostałych posiłków) . 4) Część Nr 4 Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu Niepublicznym RADOŚĆ W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 3000 świadczeń (1500 obiadów i 1500 pozostałych posiłków). 5) Część Nr 5 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu JEDYNECZKA W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 4.000 świadczeń (2000 obiadów i 2000 pozostałych posiłków). 6) Część Nr 6 Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 2500 świadczeń(1250 obiadów i 1250 pozostałych posiłków). 7) Część Nr 7 Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu Niepublicznym Nr 2 W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 3000 świadczeń (1500 obiadów i 1500 pozostałych posiłków). 8) Część Nr 8 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu SMYK W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 15 000 świadczeń (7500 obiadów i 7500 pozostałych posiłków). 9) Część Nr 9 Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu Niepublicznym Chatka Puchatka W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 900 świadczeń (450 obiadów i 450 pozostałych posiłków). 10) Część Nr 10 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Kolorowym W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 700 świadczeń (350 obiadów i 350 pozostałych posiłków). 11) Część Nr 11 Całodzienne wyżywienie w Żłobku Nr 44 Pozytywnych Inicjatyw W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 100 świadczeń (50 obiadów i 50 pozostałych posiłków 12) Część Nr 12 Całodzienne wyżywienie w Żłobku Nr 45 Pozytywnych Inicjatyw W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 600 świadczeń (300 obiadów i 300 pozostałych posiłków). 13) Część Nr 13 Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Gama W okresie obowiązywania umowy przewiduje ok. 600 świadczeń (300 obiadów i 300 pozostałych posiłków).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Ekologicznym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4930 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu PROMYK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9490 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Słoneczko |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1050 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu Niepublicznym RADOŚĆ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11250 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu JEDYNECZKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9375 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu Niepublicznym Nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11550 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu SMYK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56250 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Przedszkolu Niepublicznym Chatka Puchatka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3375 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Kolorowym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4861,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Żłobku Nr 44 Pozytywnych Inicjatyw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Żłobku Nr 45 Pozytywnych Inicjatyw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Całodzienne wyżywienie w Niepublicznym Przedszkolu Gama |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3149,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. art. 66, art.67 ust. 1 pkt. 1 lit a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro określonej dla dostaw i usług w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 roku w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2263 ze zm.) wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
2) Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego - art.66, art. 67 ust 1 pkt 1 lit a oraz art. 68 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r poz. 2164 ze zm.) .
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia Odwołując się do -Wytycznych dotyczących interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybach nie konkurencyjnych Urzędu zamówień Publicznych należy uznać zasadność zastosowanego trybu. Podstawą zastosowania tej przesłanki jest szczególny charakter danego zamówienia powodujący, że może ono zostać zrealizowane tylko przez jednego wykonawcę, przy czym nie jest wystarczające, że dany wykonawca jest w stanie zrealizować zamówienie najlepiej bądź w najszerszym zakresie. Musi być on wykonawcą, który jest jako jedyny zdolny do realizacji danego zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 9.X. 2012 r KIO 2033/12 odnosząc się do zastosowania art. 67 ust 1 pkt 1 lit. a stwierdziła; mimo, że monopol danego wykonawcy jest najczęstrzą przyczyną uzasadniającą udzielenie zamówienia z wolnej ręki, nie można całkowicie wykluczyć przypadków, w których tylko jeden wykonawca niebędący monopolistą w określonej dziedzinie - ze względu na specyficzne okoliczności i techniczne o obiektywnym charakterze może wykonać konkretne zamówienie. W przypadku przedmiotowego zamówienia tylko przedszkole, do którego uczęszcza dziecko może świadczyć usługi całodziennego wyżywienia dla dzieci w tym przedszkolu. W przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia np. w trybie przetargu nieograniczonego MOPS nie mógłby podpisać umowy z innym wykonawcą niż jest w danym przedszkolu ponieważ przedszkola samodzielnie prowadzą żywienie dzieci i nie zlecają tej usługi na zewnątrz. Względy techniczne uzasadniające udzielenie zamówienia bez konieczności przeprowadzenia procedury konkurencyjnej zgodnie z powoływaną interpretacją muszą mieć charakter zasadniczy, tak aby można było wykazać, że udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest ze względów technicznych rzeczywiście niemożliwe i że ta okoliczność ma charakter nieprzezwyciężalny. Zatem istnienie tylko jednego wykonawcy zdolnego do realizacji zamówienia musi być oczywiste i wynikać z obiektywnych, nie budzących wątpliwości faktów, nie zaś tylko z subiektywnego przekonania zamawiającego. Co ważne, należy w tym wypadku brać pod uwagę nie tylko wykonawców prowadzących działalność na terenie Polski, ale również wykonawców pochodzących z innych państw członkowskich UE. Ponadto, do wykazania, że zamówienie może być wykonane tylko przez jednego wykonawcę nie wystarczy sam fakt, że ma ono złożony charakter, tym bardziej gdy jego realizacja została rozłożona na dłuższy okres lub fakt, że przedmiotem zamówienia są urządzenia o specyficznych cechach lub o specyficznych cechach ich montażu. Nie stanowi przesłanki pozwalającej na skorzystanie z trybu z wolnej ręki przekonanie zamawiającego, że proponowany przez niego wykonawca jest jedynym, który ze względu na szczególne zaufanie, doświadczenie i możliwości organizacyjne, jest w stanie wykonać zamówienie. W przypadku usług na całodzienne wyżywienie udzielenie zamówienia innemu wykonawcy niż prowadzącemu przedszkole jest ze względów technicznych rzeczywiście niemożliwe. Dzieci z jednego przedszkola nie mogą w trakcie trwania zajęć chodzić do innej placówki na posiłek głównie z uwagi na charakter placówki, wiek i bezpieczeństwo. Mając na uwadze powyższe zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki uznaje się za zasadne.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
- Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant II (z możliwością negocjacji ) pn. Przebudowa dróg nr 3145G granica powiatu- Jakubowo- Obrzynowo oraz nr 3218G Raniewo-Stary Kamień
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.