eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Warszawa: Dostawa mebli III
Numer ogłoszenia: 369872 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA , ul. Chełmska 8A, 00-725 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4331926, 4331927, faks 022 8516795.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli fabrycznie nowych, wykonanych z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania, do kwater internatowych nr 27 i 31, w nieruchomości przy ul. Podchorążych 47A w Warszawie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, 2) rozładunek, rozpakowanie, montaż, ustawienie w pomieszczeniach i wypoziomowanie mebli, 3) uprzątnięcie materiałów opakowaniowych. 2. Poniżej szczegółowy wykaz mebli będących przedmiotem dostawy: 1) szafka stojąca - 2 szt. - dzielona na część z lodówką, segmentem szuflad i część z półkami 1510 x 600 x 800, szafka wykonana w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, ścianka tylna wykonana z płyty HDF 3 mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych i wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty pozostałe obrzeża - 0,8 mm , uchwyty metalowe w kolorze aluminium, 2) szafka wisząca na listwie 3-drzwiowa - 2 szt. - po dwie półki w szafce. Wym.: szer. 1510, gł. 300, wys. 960, wykonana w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, ścianka tylna wykonana z płyty HDF 3 mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych i wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty pozostałe obrzeża - 0,8 mm , uchwyty metalowe w kolorze aluminium, 3) szafa ubraniowa z drzwiami suwanymi oraz nadstawką - 2 szt. - (aluminiowe prowadnice do drzwi suwanych z wózkami łożyskowymi), szafa wykonana w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, ściana tylna wykonana w całości z płyty HDF 3 mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych i wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty, pozostałe elementy-obrzeżem PCV o grubości 0,8mm w kolorze płyty, uchwyty metalowe w kolorze aluminium, w standardzie drążek metalowy chromowany z dwoma wieszakami, przegroda pionowa oddzielająca część bieliźnianą od garderobianej , półki wzmacniające konstrukcję, wymiary: 1100 x 600 x 2470 mm. Na drzwiach od zewnątrz zamontowane lustro o wym. 1500x500mm, 4) regał - 2 szt. - w górnej i dolnej części odkryty z półkami. W środkowej części drzwiczki. Wykonany w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, ściana tylna wykonana w całości z płyty HDF 3mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych i wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty, pozostałe elementy-obrzeżem PCV o grubości 0,8mm w kolorze płyty, uchwyty metalowe w kolorze aluminium, wymiary: 600 x 400 x 2470 mm, 5) Wersalka 2 -osobowa z pojemnikiem na pościel - 2 szt. - o następujących parametrach: a) warstwa podtrzymująca: - metalowa rama nośna wykonana z kształtownika metalowego o przekroju prostokątnym o grubości ścianki 2mm, - listwy sprężyste wykonane z drewna warstwowo klejonego bukowego o wysokim module sprężystości - grubości 10 mm, b) warstwa sprężynująca - pianka poliuretanowa o gęstości 30 kg na metr sześcienny; c) pojemnik stanowiący podstawę wykonany z płyty melaminowej; d) tkanina obiciowa o następującej charakterystyce: /kolor do uzgodnienia/ - odporność na ścieranie min. 200.000 cykli Martindale, - odporność na pilling min. 4, - atest trudnopalności; UWAGA: Tkanina obiciowa nie może zmieniać wyżej określonych właściwości po wykonaniu konserwacji lub czyszczenia zgodnego z zaleceniami producenta tkaniny. - wymiar po rozłożeniu: 2040 x 1200 mm, 6) krzesło - 4 szt. - bez podłokietnika wykonane z litego drewna dębowego barwionego na kolor olchy z możliwością sztaplowania o wymiarach: szer. 470 mm, gł. 475 mm, wys. 760 mm/ - tolerancja 5 mm. Tkanina obiciowa - opis jak przy wersalce. Siedzisko i oparcie tapicerowane tkaniną trudnopalną, 7) biurko - 2 szt. - z szufladami Wykonane w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, ściana tylna wykonana w całości z płyty HDF 3mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych i wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty, pozostałe elementy-obrzeżem PCV o grubości 0,8mm w kolorze płyty, uchwyty metalowe w kolorze aluminium, wymiary: 1200 x 600 x 760 mm, 8) stolik - 2 szt. - nogi metalowe gięte wykonane z rury o średnicy 40 mm z regulacją wysokości, malowane proszkowo na kolor aluminium, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy, gr.18 mm oklejonej PCV 2 mm rogi zaokrąglone, wymiary 600 x 500 x 620 mm, 9) szafka pomocnicza - 2 szt. - wykonana w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych, wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV 2 mm w kolorze płyty, pozostałe elementy-obrzeżem PCV 0,8 mm, wymiary 600 x 400 x 760 mm, 10) półka - 2 szt. - wykonana w całości z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olchy 18 mm, wszystkie krawędzie elementów frontowych, wieńce wykonane z płyty zabezpieczone obrzeżem PCV 2 mm w kolorze płyty, pozostałe elementy-obrzeżem PCV 0,8 mm, wymiary 1000 x 220 x 200 mm. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza stosowania innych płyt wiórowych oraz zabezpieczenia obrzeży niż podane w opisie. Wymiary przytoczone przez Zamawiającego należy sprawdzić przed rozpoczęciem realizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 3 pzp Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, z uwagi na brak określonego dokumentu, dyspozycję wypełnia oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 15 tys. pln

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 50 tys. pln

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian dotyczących umowy w szczególności: 1) zmiana terminu zakończenia dostaw w następujących przypadkach: a. ewentualnego zlecania zamówień uzupełniających w trakcie realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszej umowy, b. wystąpienia opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. Ustalenie nowego terminu realizacji zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia wymaga sporządzenie aneksu do umowy. 2) w przypadku zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia stron. 3) o zmianach przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, strony będą się wzajemnie pisemnie informować. Powyższe zmiany nie wymagają aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA w Warszawie ul. Chełmska 8a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 08:45, miejsce: Kancelaria Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, ul. Chełmska 8A w Warszawie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.