eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I MONITORÓW LCD. Numer referencyjny PW/19/IW/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Toruń: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I MONITORÓW LCD. Numer referencyjny PW/19/IW/11
Numer ogłoszenia: 369864 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH STACJONARNYCH I MONITORÓW LCD. Numer referencyjny PW/19/IW/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i monitorów LCD, zgodnie z wymaganiami określonymi w wymaganiach taktyczno-technicznych (WT-T) - załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu zaoferowanych wyrobów, jak wyszczególniono w opisie części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga aby system zarządzania jakością Wykonawcy był zgodny z normami jakościowymi serii ISO 9001. 4. Dostarczone wyroby (nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. 5. Dostarczone wyroby muszą spełniać wymagania dla sprzętu elektrycznego podlegającego ocenie zgodności (oznakowanie CE)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1.1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, poświadczające zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi serii ISO 9001. 1.2. Zaświadczenia (dokumenty) potwierdzające, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz dokument, iż posiada autoryzacje producenta wyrobu. 1.3. Oświadczenia, że wyrób będzie miał oznakowanie CE lub dostarczony zostanie z deklaracją zgodności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku (Dz.U.Nr155.1089). 1.4. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 1.5. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. - dodatkowe dokumenty dotyczące części: 1.6. Cz. 1 i 2 1.6.1. Wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że oferowany procesor osiągnął wymagany w WT-T wynik dla oferowanego modelu komputera. Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela producenta w Polsce; 1.6.2. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta sprzętu Certyfikatu ISO 9001; 1.6.3. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta sprzętu Certyfikatu ISO 14001; 1.6.4. Wydruk ze strony Microsoft WHCL, potwierdzający, iż oferowane modele komputerów poprawnie współpracują z zamawianymi systemami operacyjnymi; 1.6.5. Oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB; 1.6.6. Oświadczenia producenta komputera, iż wyrób spełnienia kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; 1.6.7. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. Dostarczone materiały powinny zawierać informacje pozwalające Zamawiającemu określić, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji. 2. Pozostałe dokumenty: 2.1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - jeżeli dotyczy (należy podać nazwę i adres podwykonawcy oraz wyszczególnienie części powierzonej); 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców (zgodnie z art. 23 ustawy), zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania, określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców. Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegającą na zmianie konfiguracji oferowanych wyrobów, o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny) jeżeli w trakcie realizacji umowy komponenty oferowanych wyrobów zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią. 2. W sytuacjach nie przewidzianych w niniejszej SIWZ, Zamawiający będzie się stosował do zapisów Ustawy oraz przepisów do których się odwołuje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii (budynek nr 124, pokój nr 2), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 124, pokój nr 2) lub drogą pocztową na adres JW. 4620.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 20 szt. zestawów stacji roboczych SDt z monitorem LCD 19 calowym tani - Mt i zasilaczem awaryjnym UPSt;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 20 szt. zestawów stacji roboczych SDt z monitorem LCD 19 calowym tani - Mt i zasilaczem awaryjnym UPSt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 6 szt. monitorów ekranowych M2 LCD 22 calowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 6 szt. monitorów ekranowych M2 LCD 22 calowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.