eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem urządzeń obniżających temperaturę w pomieszczeniach budynków Sądu Okręgowego w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Kraków: Dostawa wraz z montażem urządzeń obniżających temperaturę w pomieszczeniach budynków Sądu Okręgowego w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 36985 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie , ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195925, faks 012 6195927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzeń obniżających temperaturę w pomieszczeniach budynków Sądu Okręgowego w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń obniżających temperaturę w pomieszczeniach budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem zawartym w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącym integralną jej część. Wielkość (zakres) zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT W pomieszczeniach wykazanych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia należy zamontować klimatyzację typu monosplit - system inwerterowy, która będzie obsługiwać te pomieszczenia. Monosplity, składające się z jednostki zewnętrznej i wewnętrznej, należy dobrać stosownie do wielkości pomieszczeń, należy zapewnić możliwość zdalnego sterowania za pomocą pilota, który powinien umożliwiać włączenie i wyłączenie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb AUTO regulacji temperatury i prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję SWING ustawiania poruszania lamelkami poziomymi. Wymagania dla jednostek: - funkcje RESTART, JET COOL, AUTO CLEAN, SLEEP oraz 24-godzinny timer, - tryb: chłodzenie (również w zimie), grzanie, wentylator, osuszanie, auto, - filtr powietrza, - filtr antybakteryjny, - filtr antyalergiczny, - funkcja gorącego startu, - klasa energetyczna w trybie chłodzenia: co najmniej A++, - funkcja automatycznego oczyszczania, - ciśnienie akustyczne: maksymalnie 33 dB, przy średnim trybie chłodzenia, - średni pobór mocy elektrycznej do 0,9 kW w trybie chłodzenia, - obudowa urządzenia winna być koloru białego lub kremowego. Doboru urządzeń klimatyzacyjnych (ich wydajności chłodniczej i grzewczej, wskaźnika EER,COP itp.) należy dokonać według danych, zawartych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. W pomieszczeniu nr 305A przy ul. Mogilskiej 17 (serwerownia) urządzenie klimatyzacyjne powinno być wyposażone w system pracy całorocznej. W salach rozpraw przewidzianych do montażu klimatyzacji zamontowane są systemy cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw. Zamontowane urządzenia klimatyzacyjne nie mogą zakłócać pracy rejestratorów. W salach rozpraw K-24 i K25 jednostki zewnętrzne klimatyzatorów typu monosplit zostaną zamontowane na tarasie, którego posadzkę stanowią płyty kamienne, w pozostałych pomieszczeniach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia, jednostki zewnętrzne należy zamontować na specjalnych wspornikach do elewacji budynku, pod parapetami okiennymi. We wszystkich przypadkach odprowadzenie skroplin z urządzeń musi zostać wykonane w uzgodnieniu z Zamawiającym, w szczególności przy odprowadzeniu skroplin z klimatyzowanych pomieszczeń w pawilonie A. Różnica poziomów przebiegu instalacji między jednostką zewnętrzną i wewnętrzną nie przekracza 2 m (jednostki zewnętrzne zlokalizowane będą poniżej jednostek wewnętrznych). Wszystkie zainstalowane urządzenia klimatyzacyjne mają zapewnić w pomieszczeniach temperaturę w okresie letnim 22 - 24 oC. Przy montażu urządzeń należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe, w szczególności przekucia, malowania, łącznie z elektryczną instalacją zasilającą, uwzględniającą osobne obwody do każdego urządzenia. Obwody należy wykonać z przewodu YDY 3x2,5mm2 (w listwach elektroinstalacyjnych - istniejących lub nowych, albo ponad sufitem podwieszanym) i zakończyć je wyłącznikami różnicowo-prądowymi z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym w najbliższych rozdzielniach piętrowych, zgodnie z załączonymi schematami przebiegu instalacji. W zakresie instalacji elektrycznej: - na poziomie 0 pawilonu A i poziomie 0 pawilonu C, dla montowanych tam urządzeń klimatyzacyjnych, należy zamontować dwie nowe, podtynkowe (wkuwane) skrzynki bezpiecznikowe IP 40 (minimum 2 rzędy po 12 modułów) i podłączyć je do istniejących rozdzielni piętrowych, - na poziomie V pawilonu E, dla montowanych tam urządzeń klimatyzacyjnych, należy zamontować dwie nowe, natynkowe skrzynki bezpiecznikowe IP 40 (minimum 2 rzędy po 12 modułów) i podłączyć je do istniejących rozdzielni piętrowych. Prace elektryczne należy wykonywać pod nadzorem osoby o odpowiednich uprawnieniach, a przebieg instalacji należy przedstawić w inwentaryzacji powykonawczej. Należy również dokonać pomiarów zainstalowanych obwodów elektrycznych oraz sprawdzenia działania zamontowanych wyłączników różnicowo-prądowych. Instalacja klimatyzacji (tj. przewody klimatyzacyjne, przewody elektryczne, rurki skroplin itd.), łącząca jednostkę wewnętrzną z jednostką zewnętrzną, powinna być poprowadzona w nowych białych korytkach elektroinstalacyjnych PVC, których wymiary należy dobrać optymalnie do średnicy przewodów. Pomieszczenia i miejsca prac należy przywrócić do stanu pierwotnego, m.in. dokonać wszelkich napraw uszkodzeń tynków i powłok malarskich, które wystąpią podczas prac montażowych. W ofercie należy uwzględnić wszelkie prace potrzebne do należytego wykonania zamówienia, również takie jak wykonanie niezbędnych przebić w ścianach, czy też demontaż i ponowny montaż sufitów podwieszanych - tam gdzie występują. Wykonawca przeszkoli wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, co zostanie potwierdzone protokołem ze szkolenia. 2- Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powłok malarskich ścian i sufitów powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 3- Wskazane parametry techniczne urządzeń stanowią żądania minimum. 4- Wymagany okres gwarancji - minimum 36 m-cy, maksimum 72 miesięcy 5- W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6- Miejsce realizacji: Kraków, ul. Przy Rondzie 7 i ul. Mogilska 17. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7- Montaż prowadzony będzie w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace montażowe w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty montażowe kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 8- Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac montażowych lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 9- Przed rozpoczęciem wykonywania prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 10- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał dostawy związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie. Przez dostawy związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia rozumie się wykonanie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem klimatyzatorów naściennych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ oraz weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt VI-A-6 SIWZ, zawierającego główne dostawy wskazane przez Wykonawcę, jednakże w ilości co najmniej 1 (jedna) i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie dostaw Zamawiający żąda załączenia dowodów (w rozumieniu paragrafu 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) potwierdzających, że każda z dostaw wskazanych w wykazie została wykonana w sposób należyty. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 3) formularz ofertowy wg załączonego do SIWZ wzoru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7 - II p. pok. E-232.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7 - II p. pok. E-232.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.