eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › - Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - Zadanie Nr II - dostawa 2 szt. fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz szkolenie z zakresu ich obsługi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Lublin: - Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - Zadanie Nr II - dostawa 2 szt. fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz szkolenie z zakresu ich obsługi
Numer ogłoszenia: 369834 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - Zadanie Nr II - dostawa 2 szt. fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz szkolenie z zakresu ich obsługi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony Zadanie Nr II - dostawa 2 szt. fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz szkolenie z zakresu ich obsługi Wartość zamówienia (Zadanie Nr I+ Zadanie Nr II) - 327868,85 zł netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00-4, 16.70.00.00-2, 42.90.00.00-5, 16.31.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie Nr I - 700,00 zł. (słownie złotych; siedemset 00/100) - Zadanie nr II - 2 700,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset 00/100) W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego zadania Wykonawca winien wnieść zsumowaną kwotę w wysokości 3 400,00 zł., słownie złotych: trzy tysiące czterysta 00/100 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: na Zadanie I - dostawę min. 1 szt. samochodu ciężarowego o masie całkowitej do 3,5 tony, na Zadanie II - dostawę min. 1 szt. ciągnika rolniczego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowód wniesienia wadium. b) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) . c) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy d) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.11.2010 o godz.08:30 w pok. 208...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego, Andrzej Sieńko, tel. (81) 749-53-10, 749-53-09, 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (81) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. 1) Warunki ogólne 1. Ilość pojazdów - 1 szt. 2. Pojazd musi być fabrycznie nowy ( rok produkcji 2010 ) 3. Typ pojazdu: z podwójną kabiną( 7 osobowa) i skrzynią ładunkową 4. Pojazd musi posiadać homologację na pojazd ciężarowy 5. Pojazd musi spełniać wymogi normy ochrony środowiska min. EURO 4 6. Pojazd musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych czynności, oraz instrukcję w języku polskim 7. Pojazd musi posiadać kartę pojazdu 8. Okres gwarancyjny min.24 miesiące od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru bez limitu kilometrów na samochód 9. Serwis pojazdu musi się znajdować w odległości nie większej jak 50 km od siedziby Zamawiającego 2) Warunki techniczne 1. Silnik Diesla z wtryskiem bezpośrednim z turbodoładowaniem 2. Pojemność skokowa silnika 2000-2500 cm3 3. Moc silnika 100-120 KM 4. Skrzynia 6-biegowa mechaniczna 5. Kolor nadwozia czerwony (dopuszczalny jest inny z wyjątkiem białego) 6. Liczba drzwi- 4 szt 7. Lusterka boczne na wydłużonych ramionach 8. Szyby w przednich drzwiach i lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane 9. Nawiewy boczne oraz na konsoli centralnej regulowane 10. Klimatyzacja regulowana ręcznie 11. Kołpaki na koła 12. ABS 13. Poduszka powietrzna kierowcy 14. Pasy bezpieczeństwa przednie i tylne 15. Zagłówki z przodu i tyłu pełne 16. Wspomaganie układu kierowniczego 17. Centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi 18. Skrzynia ładunkowa z aluminiowymi burtami 19. Wymiary skrzyni ładunkowej: długość od 2900 mm do 3500 mm, wysokość burt 350-400mm 20. Zespolona lampa ostrzegawcza ksenonowa koloru pomarańczowego z napisem SŁUŻBA DROGOWA zamontowana na dachu samochodu 21. Napisy boczne ( Służba Drogowa i adres RDW). Dokładna nazwa i adres siedziby RDW zostanie podana Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy 22. Ładowność max. 1400 kg. 22. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg 23. Liczba miejsc włącznie z kierowcą 7 szt.( podwójna kabina) 24. Osłona z tyłu kabiny, która w przypadku nagłego hamowania pozwala na zatrzymanie przewożonych materiałów zabezpieczając w ten sposób pasażerów siedzących w kabinie 25. Radioodtwarzacz 26. Autoalarm 27. System blokady zapłonu z kodem w kluczyku 28. Dodatkowy komplet kół (felgi stalowe) z oponami zimowymi 29. Zaczep holowniczy 30. Hak holowniczy 31. Pokrowce na fotele łatwozmywalne 32. Dywaniki podłogowe 33. Miejsce dostawy: Lublin, ul. Turystyczna 7a Wartość Zadania Nr I - 65 573 ,77 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II - dostawa 2 szt. fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz szkolenie z zakresu ich obsługi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr II - dostawa 2 szt. fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz szkolenie z zakresu ich obsługi W ramach Zadania Nr II dostarczyć należy: - ciągnik rolniczy - 2 szt. - uniwersalne hydrauliczne ramię robocze - 2szt. - głowicę do koszenia traw i krzewów - 2 szt. 2. Wymagane parametry techniczne ciągnika: CPV: 16700000-2 - rok produkcji -2010 - pełne wyposażenie wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych - fabryczny zestaw narzędzi - silnik spalinowy czterosuwowy, wysokoprężny o mocy min. 75 KM - skrzynia biegów synchronizowana wyposażona w biegi pełzające min 10P X 2R - hydraulika zewnętrzna - min 2 pary szybkozłączy - wydajność pompy hydraulicznej min. 45l/min. - WOM tylny- min.540 obr/min. Zależny i niezależny - trzypunktowy TUZ tylny - udźwig min. 3500 kg. - obciążniki przednie min. 360 kg. - napęd na 4 koła - 4x4 (4WD) - niezależne hamulce tarczowe dla osi kół tylnych - ogumienie , min. przód 360/70R24, tył18,4/R34 - układ pneumatyki dla sterowania hamulcami przyczep - regulowany zaczep transportowy do przyczep ze sworzniem, oraz zaczep rolniczy - kabina ogrzewana ,wentylowana (dopuszczalna jest klimatyzacja) - dodatkowe oświetlenie przednie min. 2 lampy dachowe - lampa ostrzegawcza koloru pomarańczowego na dachu kabiny -udokumentowanie danych fabrycznych (folder producenta lub świadectwo homologacji) - okres gwarancyjny min.12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru bez limitu motogodzin - napisy boczne ( Służba Drogowa i adres RDW). Dokładna nazwa i adres siedziby RDW zostanie podana Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy - Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu przebywania ciągnika 3. Wymagane parametry techniczne ramienia roboczego: CPV: 42900000-5 - rok produkcji 2010 - zasięg roboczy - min 5,5 m. - mocowanie na TUZ tylnym podnośnika - stabilizacja ramienia w systemie Cramer - niezależny od ciągnika układ hydrauliczny - dwa kierunki obrotu wału roboczego - sterowanie funkcjami ramienia z kabiny kierowcy - moc na hydromotorze - min. 45 KM - płynna regulacja głowicy w stosunku do terenu - hydrauliczno - gazowy bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia - hydrauliczno - gazowy bezpiecznik najazdowy ramienia - obrót ramienia o 110o wraz z zabezpieczeniem - kompatybilność głowic roboczych w sposób umożliwiający natychmiastową ich pracę z oferowanym ramieniem - kute elementy połączenia ramion wysięgnika - znak bezpieczeństwa CE - okres gwarancyjny min.12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru - Wykonawca zabezpieczy serwis w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu przebywania urządzenia 4. Wymagane parametry techniczne głowicy do koszenia traw i krzaków: CPV: 16310000-1 - rok produkcji 2010 - moc na wale tnącym min. 35 KM. - szerokość głowicy koszącej min. 120 cm. - noże w kształcie litery Y tnące i rozdrabniające, umożliwiające likwidację zakrzaczeń o średnicy min. 4 cm. - montaż na dostarczonym ramieniu roboczym w sposób umożliwiający transport oraz natychmiastową pracę - - płynna regulacja głowicy koszącej w odniesieniu do terenu - regulowany kąt pracy w zakresie +/- 180o - znak bezpieczeństwa CE - okres gwarancyjny min.12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru - Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu przebywania urządzenia Ciągniki rolnicze wraz z osprzętem należy dostarczyć na ul. Turystyczną 7A, Lublin. 5. Szkolenie : W ramach Zadania Nr II Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zakresu obsługi i eksploatacji kosiarek mechanicznych dla osób WYTYPOWANYCH przez Zamawiającego, a po zakończeniu szkolenia wykonawca wystawi uczestnikom stosowne imienne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia. Miejsce i termin szkolenia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Wartość Zadania II - 262 295,08 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 42.90.00.00-5, 16.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.