eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Kisielin › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektuBudowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Stary Kisielin: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 369754 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe w Zielonej Górze , ul. Pionierów Lubuskich 53, 66-002 Stary Kisielin, woj. lubuskie, tel. 68 329 98 01, faks 68 329 98 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.archiwum.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze. W ramach realizacji zamówienia należy zapewnić profesjonalny, skutecznego i kompletny nadzór inwestorski, techniczny i kontrolę z ramienia Zamawiającego nad realizacją obiektu nowego Archiwum Państwowego w Zielonej Górze, zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami z nim związanymi oraz prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, w tym Projektem Wykonawczym, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, a także prowadzić kontrolę materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji obiektu, za pomocą Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i jego Koordynatora. Budowany obiekt Archiwum Państwowego złożony z dwóch segmentów : A (archiwalnego) i B ( biurowego) będzie charakteryzował się nastepującymi parametrami: 1) Powierzchnia zabudowy działki, w tym: projektowany budynek - 834 m2, projektowana trafostacja, agregat prądotwórczy, śmietnik, pom. tech. - 32,50 m2, kubatura budynku netto - ~7056 m3, kubatura wiaty netto - ~70 m3, llość miejsc postojowych na terenie inwestycji - 13 szt., powierzchnia utwardzona typu Polbruk - 547,1 m2, powierzchnia trawników - 765,8 m2 2) Dane liczbowe budynku, w tym: 2.1) Segment A - część magazynowa (archiwalna) będzie posiadała powierzchnię użytkową wynoszącą 1224,84 m2, a w szczególności: a) parter - 388,62 m2, b) I piętro - 418,11 m2, c) II piętro - 418,11 m2; 2.2) Segment B - część biurowa będzie posiadała powierzchnię 923,94 m2, a w szczególności: a) parter - 310,02 m2, b) I piętro - 306,71 m2, c) II piętro - 307,21 m2. Suma pow. użytkowej całego obiektu wyniesie (A+B) - 2148,78 m2. Zakłada się, że budynek będzie miał wysokosć - 14,00 m, długość - 25,46 m i szerokość 37,51 m, w tym wysokość w świetle kondygnacji segmentu A wyniesie 3,27 m, a wysokość w świetle kondygnacji segmentu B - 3,30 m. Kubatura netto budynku będzie wynosiła ~7126 m3. Budynek będzie wyposażony we wszystkie media niezbędne do pracy 29 osób i obsługi 11200 mb materiałow archiwalnych, w tym: w sieć wodociagową , kanalizacyjną, sieci elektryczne, sieci komputerowe wraz z serwerownią, system sygnalizacji przeciwpożarowej, system zabezpieczenia i kontroli dostępu, system wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, system regałów jezdnych, pracownie opracowania, konserwacji, naukową, dyzenfekcji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. złożą stosowne oświadczenie oraz wykażą, że dysponują osobami przynależnymi do właściwych okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa, posiadającymi konieczne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) Koordynator Zespołu: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowanych: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4)Inspektor Nadzoru -specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie właściwe do wykonania zamówienia t.j.: 1)Koordynator Zespołu, posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w pracach Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego lub Inżyniera Kontraktu lub przedstawiciela Inwestora Zastępczego oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu, nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przynajmniej na 3- obiektach, w tym każdy z obiektów miał powierzchnię min. 2 147 m2 netto i dla każdego z nich wartość robót wynosiła, co najmniej 15 000 000,00 PLN netto. 2)Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowanych posiadający minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu, nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przynajmniej na 3- obiektach, w tym każdy z obiektów miał powierzchnię min. 2 147 m2 netto i dla każdego z nich wartość robót wynosiła co najmniej 15 000 000,00 PLN netto. 3)Specjalista ds. kosztów, posiadający minimum: 5-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu obmiarów, kosztorysów, zestawień i kontroli kosztów, w tym przynajmniej w 2 obiektach o minimum trzech kondygnacjach i powierzchni min. 2 147 m2 netto każdy i dla każdego z nich wartość robót wynosiła co najmniej 15 000 000,00 PLN netto. 4)Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami, z zakresu instalacji sanitarnych, w tym przynajmniej w 2 obiektach o minimum trzech kondygnacjach i powierzchni min. 2 147 m2 netto każdy i dla każdego z nich wartość robót wynosiła co najmniej 15 000 000,00 PLN netto. 5)Inspektor Nadzoru -specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno pomiarowej i automatyki, w tym przynajmniej w 2 obiektach o minimum trzech kondygnacjach i powierzchni min. 2 147 m2 netto każdy i dla każdego z nich wartość robót wynosiła co najmniej 15 000 000,00 PLN netto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy posiadają co najmniej wymagany Zespół Nadzoru Inwestorskiego, złożony z ekspertów zdolnych do prowadzenia powierzonych czynności i uprawnionych do pełnienia przewidzianych dla nich funkcji: 1)Koordynator Zespołu, 2)Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowanych 3)Specjalista ds. kosztów, 4)Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych 5)Inspektor Nadzoru -specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki. W/w zespół powinien spełniać warunki oreślone w pkt III.3.1 i III.3.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia to jest złoża stosowne oświadczenie oraz wykażą, że: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota złożona w ofercie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwum.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Archiuwm Państwowe w Zielonej Górze ul. Pionierów Lubuskich 53 66-002 Stary Kisielin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Archiuwm Państwowego w Zielonej Górze ul. Pionierów Lubuskich 53 66-002 Stary Kisielin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ograniczenia płatności wynagrodzenia. Ponieważ Zamawiającego obowiązuje ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240) realizacja nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze, będzie uzależniona od rocznych planów finansowych określonych dla Zamawiającego przez dysponenta środków publicznych II stopnia lub też może z tego powodu być przez Zamawiającego wstrzymana. O wysokości środków finansowych przeznaczonych przez dysponenta środków publicznych II stopnia do realizacji powyższego zdania i określonych w planie finansowym w danym roku lub zmianie tego planu w ciągu danego roku Zamawiający poinformuje Wykonawcę Nadzoru w terminie 7 dni od daty otrzymania nowego planu finansowego lub jego korekty. Zmiany te mogą być powodem modyfikacji Harmonogramu rzeczowo-finansowego, a tym samym mogą oznaczać przerwanie realizacji inwestycji lub też przedłużyć jej realizacją poza termin określony w pkt II.2) a tym samym powodować zmiany w wysokości wynagrodzenia i częstotliwości jego wypłacania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.