eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa sztucznego lodowiska wraz z montażem i demontażem po zakończeniu sezonu oraz dzierżawa maszyny do konserwacji lodu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Będzin: Dostawa sztucznego lodowiska wraz z montażem i demontażem po zakończeniu sezonu oraz dzierżawa maszyny do konserwacji lodu
Numer ogłoszenia: 369702 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Będzinie , ul. Sportowa 4, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673007, faks 32 2673007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sztucznego lodowiska wraz z montażem i demontażem po zakończeniu sezonu oraz dzierżawa maszyny do konserwacji lodu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, demontaż po sezonie zimowym (wraz z transportem na odległość do 5 km i zmagazynowaniem wszystkich elementów lodowiska) fabrycznie nowego demontowalnego sztucznego lodowiska sportowego o powierzchni 650m2, przeszkolenie min. 5 pracowników Zamawiającego z eksploatacji lodowiska oraz dzierżawa maszyny do konserwacji lodu i przeszkolenie min. 5 pracowników Zamawiającego. Lokalizacja lodowiska - Boisko do piłki siatkowej plażowej o nawierzchni piaskowej, w sąsiedztwie Centrum Sportowo Konferencyjnego Sportowa Dolina, Będzin ul. Sportowa. Opis: -instalacja mrożeniowa złożona z modułów o długości 5,0m i szerokości1,0m. W skład modułu mrożeniowego wchodzi kolektor zasilający, zespół rur wzdłużnych O 20,0 x 2,0mmwspawany z dwóch stron w profil aluminiowy oraz kolektor powrotny. Kolektor powrotny powinien posiadać system odpowietrzania. Moduły mrożeniowe połączone między sobą oraz kolektorami za pomocą elastycznych węży do systemów chłodniczych. Do równomiernego rozłożenia rur wzdłużnych w każdym module muszą być zastosowane profile dystansujące (grzebienie). -agregat chłodniczy dwu obiegowy o wydajności chłodniczej min. 140 kW ze skraplaczem chłodzonym powietrzem przy temperaturze zewnętrznej powietrza + 15oC, dla zapewnienia energooszczędności współczynnik agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP+2,16. Agregat powinien wykorzystywać jako czynnik chłodzenia freon ekologiczny R 404A, musi posiadać dwie sprężarki chłodnicze z możliwością regulacji pracy od ok. 50-100%, musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny z pompą (wysokość podnoszenia 26m) i zbiornik buforowy o pojemności 150l, musi być wyposażony w szafę zasilająco - sterującą (moduł sterujący musi umożliwiać zaprogramowanie agregatu do bezobsługowej pracy i musi wyświetlać informację wraz z kontrolą parametrów pracy i elementów agregatu-pompy, sprężarek, wentylatorów. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U. z 2007r. Nr 120 poz.826, tabela 1 pkt3). -czynnik chłodzący w ilości zapewniającej prawidłową pracę instalacji mrożeniowej w postaci 35% roztworu glikolu etylenowego z dodatkami uszlachetniającymi (inhibitory korozji) środkami antypiennymi i regulatorami pH. Do magazynowania po demontażu należy zapewnić dostawę odpowiedniej ilości paletopojemników - 1000 litów oraz pompę do przepompowania (powyższe elementy po zakończeniu umowy stają się własnością Zamawiającego). -banda rekreacyjna - konstrukcja bandy o max. długości modułu 2,0m wykonana z profili aluminiowych wypełnionych płytami PEHD o grubości 5-6mm w kolorze białym, listwa okopowa w kolorze żółtym, listwa poręczowa w kolorze niebieskim (z możliwością przymarzania do lodu), wysokość bandy 1,1-1,2m. Banda musi posiadać 2 furtki dla łyżwiarzy - szerokość 0,9-1,0m oraz bramę dla maszyny do konserwacji lodu (rolby) - szerokość 2,5-3,0m w konstrukcji stalowej. -styropian o grubości 10cm i twardości min. 200kPa - 680 m2. -folia wodoodporna o grubości 0,3mm - 680 m2. -chodnik gumowy antypoślizgowy o grubości 6mm i szerokości 1,0-1,2m - 120 m2. -dzierżawa na okres od daty uruchomienia lodowiska do 31 marca 2013r. samobieżnej maszyny do konserwacji lodu (rolby) o napędzie gazowym, odpowiedniej do utrzymania powierzchni 650m2 wraz z serwisem, czas reakcji na zgłoszoną usterkę nie może przekroczyć 24 godzin. UWAGA!!! Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej na obiekcie przeznaczonym do realizacji zadania oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających zaproponowane materiały i urządzenia. Zamawiający dokona weryfikacji złożonych dokumentów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm. ) w wysokości: 12 000,00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: ING Bank Śląski S.A nr 83105012271000002313470409 z dopiskiem Wadium na zadanie: Dostawa sztucznego lodowiska wraz z montażem i demontażem po zakończeniu sezonu oraz dzierżawa maszyny do konserwacji lodu. 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Ośrodku Sportu i Rekreacji  w Będzinie , 42 - 500 Będzin, ul. Sportowa 4 w sekretariacie. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum 3 dostawy polegające na wykonaniu lodowiska w technologii aluminiowej o powierzchni min. 400m2 każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: -udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osir.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Będzinie, 42 - 500 Będzin ul. Sportowa 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Będzinie, 42 - 500 Będzin ul. Sportowa 4, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.