eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy stymulatorów, elektrod oraz pozostałego niezbędnego osprzętu do leczenia przewlekłych zespołów bólowych, czujników do pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego, zestawów do perforacji czaszki oraz drenów komorowych, do podawania baklofenu, pomp baklofenowych wraz z osprzętem i zestawami do uzupełnień, zestawów do napełniania pomp baklofenowych typu Archimedes i typu Synchromed oraz czujników do pomiaru saturacji w technolgii Masimo SET

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-09

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy stymulatorów, elektrod oraz pozostałego niezbędnego osprzętu do leczenia przewlekłych zespołów bólowych, czujników do pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego, zestawów do perforacji czaszki oraz drenów komorowych, do podawania baklofenu, pomp baklofenowych wraz z osprzętem i zestawami do uzupełnień, zestawów do napełniania pomp baklofenowych typu Archimedes i typu Synchromed oraz czujników do pomiaru saturacji w technolgii Masimo SET
Numer ogłoszenia: 36967 - 2016; data zamieszczenia: 09.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3296200, faks 68 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy stymulatorów, elektrod oraz pozostałego niezbędnego osprzętu do leczenia przewlekłych zespołów bólowych, czujników do pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego, zestawów do perforacji czaszki oraz drenów komorowych, do podawania baklofenu, pomp baklofenowych wraz z osprzętem i zestawami do uzupełnień, zestawów do napełniania pomp baklofenowych typu Archimedes i typu Synchromed oraz czujników do pomiaru saturacji w technolgii Masimo SET.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 677 040,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stałonapięciowych oraz stałonatężeniowych stymulatorów rdzeniowych 16 kontaktowych, elektrod oraz pozostałego niezbędnego osprzętu do leczenia przewlekłych zespołów bólowych, czujników do pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego, sterylnych zestawów jednokrotnego użytku do perforacji czaszki oraz drenów komorowych impregnowanych antybiotykiem, programowalnych pomp infuzyjnych do podawania baklofenu, pomp baklofenowych o napędzie gazowym podających stałą dawkę leku wraz z osprzętem i zestawami do uzupełnień, zestawów do napełniania pomp baklofenowych typu Archimedes i typu Synchromed oraz czujników do pomiaru saturacji w technolgii Masimo SET.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.19.00.00-8, 33.14.16.24-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN - zadanie nr 2 - 500,00 PLN - zadanie nr 3 - 100,00 PLN - zadanie nr 4 - 250,00 PLN - zadanie nr 5 - 4 000,00 PLN - zadanie nr 6 - 4 000,00 PLN - zadanie nr 7 - 700,00 PLN - zadanie nr 8 - 600,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest przedstawić: a/ opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 50 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2 lub zadania nr 7 lub zadania 8, - 2 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, - 6 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 100 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5 lub zadania nr 6. UWAGI:W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania oferty przedmiotowej -odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert. oraz ewentualnie b/ dokument (w tym pisemne - wyłącznie w formie oryginału oświadczenie) zawierający zobowiązanie każdego podmiotu trzeciego oddającego wykonawcy do dyspozycji niezbędny zasób na potrzeby wykonania zamówienia, dotyczący zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - w przypadku, gdy wykonawca w trakcie realizacji zamówienia polegać będzie na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udostępniającym określony zasób, UWAGI: Zakres i rodzaj udostępnianych przez dany podmiot trzeci zasobów powinien odpowiadać właściwej deklaracji wykonawcy zawartej w pkt 4b oraz 4c oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 13,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy pomp programowalnych infuzyjnych do podawania baklofenu wraz z osprzętem oraz zestawami do ich napełniania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 115 380,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pomp programowalnych infuzyjnych do podawania baklofenu wraz z osprzętem oraz zestawami do ich napełniania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy pomp baklofenowych o napędzie gazowym podających stałą dawkę leku wraz z osprzętem oraz zestawami do ich podawania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 30 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pomp baklofenowych o napędzie gazowym podających stałą dawkę leku wraz z osprzętem oraz zestawami do ich podawania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do uzupełniania programowalnych pomp typu Synchromed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 760,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do uzupełniania programowalnych pomp typu Synchromed.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do uzupełniania programowalnych pomp typu Archimedes.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 12 960,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do uzupełniania programowalnych pomp typu Archimedes.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy stymulatorów stałonapięciowych, rdzeniowych 16 kontaktowych, elektrod oraz pozostałego osprzętu niezbędnego do leczenia przewlekłych zespołów bólowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 225 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stymulatorów stałonapięciowych, rdzeniowych 16 kontaktowych, elektrod oraz pozostałego osprzętu niezbędnego do leczenia przewlekłych zespołów bólowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy stymulatorów stałonatężeniowych, rdzeniowych 16 kontaktowych, elektrod oraz pozostałego osprzętu niezbędnego do leczenia przewlekłych zespołów bólowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 217 260,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stymulatorów stałonatężeniowych, rdzeniowych 16 kontaktowych, elektrod oraz pozostałego osprzętu niezbędnego do leczenia przewlekłych zespołów bólowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy czujników do pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego, sterylnych zestawów jednokrotnego użytku do perforacji czaszki oraz drenów komorowych impregnowanych antybiotykiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 38160,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czujników do pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego, sterylnych zestawów jednokrotnego użytku do perforacji czaszki oraz drenów komorowych impregnowanych antybiotykiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy czujników pomiaru saturacji do urządzeń stosowanych w Oddziale Noworodków oraz Pediatrii Ogólnej w technologii Masimo SET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 32520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czujników pomiaru saturacji do urządzeń stosowanych w Oddziale Noworodków oraz Pediatrii Ogólnej w technologii Masimo SET.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.