eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Przebudowa wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej na Osiedlu - Z1 w Tychach, przy ul. Zacisze Nr 17, 19, 35, 37, 39, 41, 43, 47, 53

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Tychy: Przebudowa wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej na Osiedlu - Z1 w Tychach, przy ul. Zacisze Nr 17, 19, 35, 37, 39, 41, 43, 47, 53
Numer ogłoszenia: 36967 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej na Osiedlu - Z1 w Tychach, przy ul. Zacisze Nr 17, 19, 35, 37, 39, 41, 43, 47, 53.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy wentylacji grawitacyjnej w dziewięciu budynkach mieszkalnych - jednorodzinnych (w zabudowie szeregowej) na osiedlu - Z1 w Tychach, przy ul. Zacisze 17, 19, 35, 37, 39, 41, 43, 47, 53 Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Komin wentylacyjny: - roboty rozbiórkowe - elementów betonowych - 0,001 m3, konstrukcji więźb - 0,506 m2, oraz dachówki ceramicznej - 42,926 m2 - uzupełnienie pokryć z dachówki ceramicznej układanej na sucho - 21,463 m2 - zabetonowanie otworów - 3 szt. - kanały wentylacyjne z elementów prefabrykowanych z betonu lekkiego o wym. 45/20 - 3,60 m - kanały wentylacyjne z elementów prefabrykowanych z betonu lekkiego o wym. 65/20 - 3,30 m - montaż kompletnego systemowego uchwytu kominowego - 1 kpl - montaż nasady obrotowej kominowej z podstawą - 2 szt. - montaż rurociągu kanalizacyjnego Fi 160 mm, z PCV - 1,10 m - montaż płyty prefabrykowanej - przykrywającej - 1 element - montaż obróbek blacharskich - 1,75 m2 - obsadzenie kratek wentylacyjnych z PCV o wym. 14 x 14 cm - 1 szt. - obsadzanie kratek wentylacyjnych z PCV Fi 15 cm - 2 szt. - roboty izolacyjne z wełny szklanej: gr 12 cm - 1,365 m2, gr. 6 cm - 1,148 m2 - wykonanie i montaż konstrukcji wzmacniającej stalowej z kątowników 50x50x6 mm - 40 kg - ocieplenie komina wentylacyjnego nad niższą częścią budynku (z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej) - 4,255 m2 - ułożenie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych na kominie wentylacyjnym - 2,755 m2 - malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną z przygotowaniem podłoża - 42,474 m2 - licowanie ścian płytkami kominkowymi 15 x 15 cm - 0,582 m2 - montaż nawietrzaka podokiennego - 1 szt. - montaż kratki wentylacyjnej w drzwiach łazienkowych - 1 szt. - zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi Fi 8 - 14 mm - 0,007 t - uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu (płyta żelbetowa pod komin) - 0,015 m3 - ułożenie rur ochronnych w wykopie 0,30 m - demontaż gniazda wtyczkowego 1 szt., mechaniczne wykonanie otworu i montaż puszki podtynkowej - 1 szt. - roboty towarzyszące: gładź gipsowa, ochrona narożników wypukłych, montaż listew przyściennych 2. Komin wentylacyjno - spalinowy: - montaż gniazda wtyczkowego z podłączeniem - 1 szt. - rozebranie elementów betonowych niezbrojonych - 0,035 m3 - wycięcie otworów dla komina w stropie miedzypiętrowym - 2 miejsca - wycięcie otworów dla komina w dachu drewnianym - 1 miejsce - rozebranie konstrukcji więźby dachowej, ołacenie - 0,035 m2 - rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej - 33,104 m2 - uzupełnienie pokrycia z dachówki ceramicznej układanej na sucho - 16,552 m2 - rozebranie belek drewnianych o przekroju 300 cm2 - 0,80 m - zabetonowanie otworów w stropach i ścianach - 1 szt. - kanał z elementów prefabrykowanych z betonu lekkiego - 8 m - zbrojenie konstrukcji prętami stalowymi o średnicy 12 mm - 0,028 t - zabetonowanie prętów zbrojeniowych w otworach technologiczno - montażowych - 32 m - montaż kompletnego systemowego uchwytu kominowego - 1 kpl - montaż płyty przykrywającej prefabrykowanej - 1 element - montaż płyty wspornikowej prefabrykowanej - 1 element - montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 1,064 m2 - obsadzenie w ścianach kratek wentylacyjnych - 3 szt. - roboty izolacyjne z wełny szklanej: gr. 12 cm - 3,094 m2, gr. 6 cm - 4,326 m2 - uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (zabezpieczenie drewnianych elementów stropu w obrębie przejścia komina) - 2,40 m2 - ułożenie okładziny z płyt gipsowo - kartonowych na kominie paleniskowym - 16,854 m2 - ułożenie okładziny z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach - 0,255 m2 - gładź gipsowa - 8,632 m2 - ochrona narożników wypukłych - 10,40 mb - okładanie (szpałdowanie) elementów konstrukcji żelbetowych z wykonaniem spoin - 3,186 m2 - listwy przyścienne drewniane - 1,630 m - malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną z przygotowaniem podłoża - 50,296 m2 - montaż nawietrzaka podokiennego - 1 szt. - montaż kratki wentylacyjnej w drzwiach łazienkowych - 1 szt. - przegląd kominiarski z dostarczeniem Zaświadczenia Mistrza Kominiarskiego - 1 kpl - ocieplenie ściany zewnętrznej w przestrzeni stropodachowej nad kuchnią - 9 m2 - roboty towarzyszące: osłona okien folią, ustawienie pomostu roboczego drewnianego na stropie nad pomieszczeniami kuchni w obrębie ocieplanej ściany, wywóz gruzu Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót: I. Roboty rozbiórkowe przygotowawcze dla komina wentylacyjnego w lp. od 1.1 - 1.10 II. Roboty nowe dla komina wentylacyjnego w lp. od 2.1 - 2.36 III. Roboty rozbiórkowe dla komina spalinowo - wentylacyjnego w lp. od 3.1 - 3.10 IV. Roboty nowe dla komina spalinowo wentylacyjnego w lp. od 4.1 - 4.26 V. Docieplenie ściany zewnętrznej w przestrzeni stropodachu części niższej budynku - nad pomieszczeniem kuchni w lp. od 5.1 - 5.5 w którym przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 3 800,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. A. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XII A.1. p.pkt. 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Do oferty należy załączyć: aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. C. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, polegające na przebudowie wentylacji grawitacyjnej w budynkach o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 90 000,00 - zł (brutto). Do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej d w i e roboty budowlane zrealizowane w ramach odrębnych umów, polegające na przebudowie wentylacji grawitacyjnej w budynkach o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 90 000,00 - zł (brutto), oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. -Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 20 zł (brutto). Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.