eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369679 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Bydgoszcz:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej, krajowy numer identyfikacyjny 9317109000000, ul. ul. Powstańców Warszawy  2, 85-915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261411640, faks 261411234, e-mail 1blog.zampub@ron.mil.pl.


Adres strony internetowej (URL): www.1blog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

www.1blog.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Za pomoca poczty lub kuriera albo osobiście do kancelari zamawiającego.
adres:
ul. Powstańców Warszawy 2 , 85-915 Bydgoszcz 15


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Nauczanie języka angielskiego w ramach organizowanego kursu.
Numer referencyjny: 01/Szkol/U/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): 1.Nauczanie języka angielskiego w ramach organizowanego przez Zamawiającego kursu języka angielskiego. 2.Uczestnicy kursu: żołnierze i pracownicy wojska. 3.Miejsce kursu: wojskowe obiekty nauczania w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 101. 4.Termin kursu: semestr I Termin rozpoczęcia dla poziomu 1 i 2: 7 lutego 2017 r., zakończenie: - poziom 2: 4 lipca 2017 r. - poziom 1: 30 czerwca 2017 r. Termin rozpoczęcia dla poziomu 3 - 8 lutego 2017 r., zakończenie: - poziom 3: 7 lipca 2017 r. semestr II Termin rozpoczęcia dla poziomu 1 i 2: 4 września 2017 r., zakończenie: - poziom 2: 2 lutego 2018 r. - poziom 1: 30 stycznia 2018 r. Termin rozpoczęcia dla poziomu 3: 5 września 2017 r., zakończenie: - poziom 3: 9 lutego 2018 r. 5.Wymiar godzin: a)poziom trzeci: - 606 godz. na każdą z grup, z tego w II semestrze 162 godz. realizowane w 2018 r. b)poziom drugi: - 576 godz. na każdą z grup, z tego w II semestrze 132 godz. realizowane w 2018 r. c)poziom pierwszy: - 576 godz. na każdą z grup, z tego w II semestrze 114 godz. realizowane w 2018 r. tj. 6 lub 7 godzin dziennie na grupę. Razem 4062 godzin na każdy semestr. 6) Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy aby lektorzy Wykonawcy zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. 7) Na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego prowadzenia zajęć przez lektorów wykonawcy. 8) Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji. Oznacza to, że na pewno zrealizowane zostaną godziny zajęć w I semestrze i w II semestrze w 2017 r., natomiast realizacja kursu w 2018 r. po cenach ustalonych w ofercie uzależniona będzie od decyzji dysponentów środków budżetowych.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


II.6) Główny kod CPV:

80500000-9

      Dodatkowe kody CPV:

80580000-3


II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data rozpoczęcia: 07/02/2017
data zakończenia: 09/02/2018
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień tak


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Wykonawca oraz lektorzy realizujący umowę, pod odpowiedzialnością przewidzianą w przepisach o ochronie informacji niejawnej oraz w ustawie o ochronie danych osobowych, zobowiązuje się w szczególności, nie rozpowszechniać wiadomości związanych z realizacją umowy oraz informacji o uzyskanych wynikach, jak również o treści umowy zarówno w okresie jej wykonania jak i po upływie tego okresu.


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia: nie


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca powinien dysponować min. 14. lektorami posiadającymi co najmniej 2 letni okres praktyki w nauczaniu języka angielskiego osób dorosłych, w tym min. 2. lektorami posiadającymi co najmniej 2.letni okres praktyki w nauczaniu j. angielskiego z terminologi wojskowej legitymującymi się: a) ukończeniem studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku: filologia angielska lub lingwistyka stosowana lub etnolingwistyka w zakresie języka angielskiego lub jednego z ww. kierunków z ukończonymi studiami podyplomowymi lub ukończeniem studiów doktoranckich metodyka lub językoznawcy j. angielskiego, wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub; b) ukończeniem w kraju, gdzie językiem urzędowym jest język angielski studiów magisterskich lub wyższych zawodowych wraz z przygotowaniem pedagogicznym. Przez przygotowanie pedagogiczne należy rozumieć nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej, nauczanych w wymiarze nie mniejszym niż 270 godzin w powiązaniu z kierunkiem kształcenia oraz pozytywnie oceniona praktyka pedagogiczna - w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin. O posiadaniu przygotowania pedagogicznego świadczy dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego. (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie /.../ określenia /.../ wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. Nr 50, poz. 400). 2. Wykonawca powinien wykonać co najmniej 2 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Usługi powinny polegać na prowadzeniu przez lektorów zajęć nauczania języka angielskiego osób dorosłych umiejętności: czytania, pisania i rozumienia zakończonych egzaminami prowadzonymi przez uprawniony organ niezależny. Wymagana min. ilość godzin jednej usługi dla lektora wynosi 300. Warunek powinien być spełniony przez każdego lektora.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy wykonawca składa dokumenty wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykaz 14. lektorów, którzy będą wykonywać usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z podaniem nr dyplomów ukończonych studiów oraz wraz z podaniem numeru dokumentu poświadczającego posiadanie przez lektora przygotowania pedagogicznego.


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp: tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:


(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

Na postawie ar. 26 ust. 2f ustawy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca oprócz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa; a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) oświadczenie wykonawcy, że nie naruszył obowiązków zawodowych o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy. e) oświadczenia wykonawcy, że nie wystąpiły okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy. f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów z Krajowego Rejestru Karnego o których mowa w pkt a, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału; 2) składa dokument potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie; g) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. h) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. a), składa dokument, o którym mowa w pkt. f). Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Podmioty występujące wspólnie, każdy oddzielnie, przedstawią dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy wykonawca składa dokumenty wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1). Wykaz 14. lektorów, którzy będą wykonywać usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z podaniem nr dyplomów ukończonych studiów oraz wraz z podaniem numeru dokumentu poświadczającego posiadanie przez lektora przygotowania pedagogicznego oraz informację o podstawie do dysponowania tymi lektorami; 2)Zaświadczenia potwierdzające, że lektorzy posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego osób dorosłych wystawione przez podmiot gdzie lektor je zdobywał wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione przez zleceniodawcę lub zamawiającego. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia Zamawiającego; 3)oświadczenia o zatrudnieniu lektorów realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę oraz, że wykonawca umożliwi zamawiającemu, na każdym etapie realizacji umowy, sprawdzenie powyższego stanu; 3)wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości godzin, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Usługi powinny polegać na prowadzeniu przez lektorów zajęć nauczania języka angielskiego osób dorosłych umiejętności: czytania, pisania i rozumienia zakończonych egzaminami prowadzonymi przez uprawniony organ niezależny. Wymagana min. ilość godzin jednej usługi dla lektora wynosi 300. Warunek powinien być spełniony przez każdego lektora.


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

Na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy wykonawca składa dokumenty wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zakresie jak w opisie spełniania warunków udziału.


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10000,00 PLN. Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego NBP O/Bydgoszcz nr 08 1010 1078 0059 3313 9120 0000. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w art. 45 ust. 6. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do kasy w siedzibie Zamawiającego, blok nr 8, I piętro. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Wadium zabezpieczające ofertę może złożyć przynajmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. członków konsorcjum), bądź pełnomocnik, umocowany przez pozostałych Wykonawców składających wspólnie ofertę. W każdym przypadku z dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie wadialne musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę, którą wniosło konsorcjum i na czyją rzecz zostało wniesione. 4. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust. 4.


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  5
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1. Jeżeli liczba wykonawców będzie większa, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wykonawców, którzy kolejno uzyskają największą liczbę punktów liczonych wg następujących kryteriów: 1) Doświadczenie lektora w nauczaniu wojskowego języka angielskiego dla dorosłych opisane wyżej: za 2 lata przyznaje się 1 pkt za każdego lektora a powyżej 2 lat przyznaje się 2 pkt. za każdego lektora. 2) za wykonanie 2 usług opisanych wyżej przyznaje się 1 pkt, a za wykonanie więcej niż 2 usług przyznaje się 2 pkt za każdą usługę 3) za dysponowanie lektorami, którzy ukończyli studia magisterskie lub doktoranckie przyznaje się 1 pkt.za każdego lektora. Punkty obliczane będą w programie Excel z dokładnością tak jak wyświetlono. - Warunkiem przyznania stosownych punktów będzie przedstawienie wraz z wnioskiem o dopuszczenie dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów. 2. W przypadku uzyskania równej ilości punktów o wyborze zadecyduje kryterium nr 1 , w dalszej kolejności zadecydują kryteria w kolejności 3 i 2. Jeżeli w dalszym ciągu zamawiający nie będzie w stanie dokonać rankingu 5 wykonawców to zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców, którzy uzyskali równą ilość punktów.
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp
nie
Określenie przesłanek odrzucenia ofert:

IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp

Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena50
WIDZ Wykształcenie i doświadczenie zawodowe 20
KS Kwalifikacje specjalne 25
Native 5


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:

Informacje dodatkowe:

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w 2018 r. jeżeli zmiany określone w art. 142 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę

IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
30/12/2016 godzina: 09:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz wzory dokumentów dla wykonawców dostępne są na stronie internetowej zamawiającego: www. 1 blog.wp.mil.pl 2. W odpowiedzi na ogłoszenie wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołącza wymagane w ogłoszeniu dokumenty. 3. Na zaproszenie zamawiającego wykonawca złoży ofertę wraz z wymaganymi w SIWZ dokumentami. Wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu, do wniosku należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w ogłoszeniu muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować. Opakowanie i oznakowanie kopert: Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto wniosek wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę, adres wykonawcy i nr faksu. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sprawa 01/Szkol/U/17 z dopiskiem: nie otwierać przed 30.12.201 r. godz. 10:00. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia woli, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i dokumenty należy wnosić pisemnie poprzez Kancelarie Zamawiającego. 3. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, zamawiający i wykonawcy przekazywać będą faksem. Na żądanie drugiej strony należy niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. Dokumenty wynikające z § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów /-/ (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ), zwanego dalej Rozporządzeniem należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksowy podany przez wykonawcę i potwierdzone raportem udanej transmisji zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. 5.W sprawie postępowania należy kontaktować się z przewodniczącym komisji przetargowej mjr Barbara HADZICKA-WINNICKA: fax. 261 411 234

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.