eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie usługi polegającej na koszeniu trawy przy elementach infrastruktury technicznej w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz kompleksu obiektów Inkubatora Technologicznego Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego, w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski). Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących się w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz parkingów i placów manewrowych na terenie kompleksu obiektów Inkubatora Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369588 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Rzeszów: Wykonanie usługi polegającej na koszeniu trawy przy elementach infrastruktury technicznej w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz kompleksu obiektów Inkubatora Technologicznego Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego, w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski). Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących się w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz parkingów i placów manewrowych na terenie kompleksu obiektów Inkubatora Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 317491-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321205-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych tak 1) Numer ogłoszenia: 321205-2016 2) Numer ogłoszenia: 322490-2016 3) Numer ogłoszenia: 327040-2016 4) Numer ogłoszenia: 329243-2016 5) Numer ogłoszenia: 332706-2016

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. ul. Szopena  51, 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 178 520 611, e-mail zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rarr.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi polegającej na koszeniu trawy przy elementach infrastruktury technicznej w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz kompleksu obiektów Inkubatora Technologicznego Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego, w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski). Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących się w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz parkingów i placów manewrowych na terenie kompleksu obiektów Inkubatora Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 10/2016/PPNT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie usługi polegającej na koszeniu trawy przy elementach infrastruktury technicznej w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz kompleksu obiektów Inkubatora Technologicznego Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego, w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski). Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących się w obrębie Strefy S1, S1-3 oraz S2 oraz parkingów i placów manewrowych na terenie kompleksu obiektów Inkubatora Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego w miejscowości Jasionka, Tajęcina (gm. Trzebownisko) i Rogoźnica (gm. Głogów Małopolski). A) obkaszanie Przedmiotem zamówienia jest: 1) Obkaszanie rowów przy drogach wewnętrznych, skarpach i przeciwskarpach wraz z pasem drogowym o długości ok. 15 232,0 mb (suma długości wszystkich rowów na strefach S1, S1-3 i S2 o średniej szerokości będącej sumą wymiarów rowu i pasa drogowego 6,0 m) o łącznej powierzchni 91 392 m2; 2) Wykoszenie skarp i dna zbiornika retencyjnego o powierzchni ok. 23 700 m2 znajdującego się na terenie strefy S1; 3) Wykoszenie pasa o szerokości ok. 4,0 mb wzdłuż zbiorników retencyjnych Z1 oraz Z2 znajdujących się na terenie strefy S2 oraz pasa o szerokości 4,0 mb wzdłuż wschodniej i północnej krawędzi zbiornika na terenie strefy S1, pasa o szerokości 20,0 m wzdłuż zachodniej skarpy zbiornika pomiędzy zbiornikiem a pasem drogi wewnętrznej i pasa szerokości 10,0 m wzdłuż południowej skarpy zbiornika pomiędzy zbiornikiem a pasem drogi wewnętrznej wzdłuż zbiornika retencyjnego na terenie strefy S1 - o łącznej powierzchni ok. 14 550,00 m2; 4) Koszenie terenów zielonych oraz ich bieżące utrzymanie na terenie Inkubatora Technologicznego IT, Hali IT1, Hali IT2, Hali IT3 (niezrealizowana - teren zielony) oraz Hali IT4 o łącznej powierzchni 30 343 m2; 5) Każdorazowe (tj. po każdym koszeniu) zamiatanie dróg wewnętrznych o szerokości 7,00m i łącznej długości 7616 mb w wyznaczonym terminie przez zamawiającego. Zbieranie śmieci oraz wywiezienie pozbieranych śmieci we własnym zakresie i na własny koszt; 6) Liczba oczekiwanego koszenia nie mniejsza niż 6 razy w skali roku; 7) zamawiający decyduje o każdorazowym koszeniu, wykonawca przystępuje do koszenia terenu w ciągu 3 dni od zgłoszenia; 8) planowana częstość koszenia to raz w miesiącu; 9) czas na jednorazowe koszenie - nie dłużej niż 7 dni; 10) łączny obszar do jednorazowego koszenia to 159 985 m2; 11) Koszenie obejmuje okres od 1 maja 2017 r. do 31 października 2018 r. 12) płatność po każdorazowym koszeniu. B) Zimowe utrzymanie dróg Przedmiotem zamówienia jest: 1) Odśnieżanie dróg na terenie strefy S1 o długości 2528 mb oraz szerokości 7m, łącznie 17 696 m2, 2) Odśnieżanie dróg na terenie strefy S1-3 o długości 2237 mb oraz szerokości 7m, łącznie 15 659 m2, 3) Odśnieżanie dróg na terenie strefy S2 o długości 2851m oraz szerokości 7m, łącznie 19 957 m2, 4) odśnieżanie dróg, parkingów, placów manewrowych na terenie Inkubatora Technologicznego IT, Hali IT1 i Hali IT2 oraz Hali IT4 o łącznej powierzchni 21 123 m2, 5) Posypywanie środkiem zapewniającym przejezdność w przypadku gołoledzi dróg na terenie strefy S1 o długości 2528 m oraz szerokości 7m, łącznie 17 696 m2, 6) Posypywanie środkiem zapewniającym przejezdność w przypadku gołoledzi dróg na terenie strefy S1-3 o długości 2237 m oraz szerokości 7m, łącznie 15 659 m2, 7) Posypywanie środkiem zapewniającym przejezdność w przypadku gołoledzi dróg na terenie strefy S2 o długości 2851m oraz szerokości 7m, łącznie 19 957 m2, 8) Posypywanie środkiem zapewniającym przejezdność w przypadku gołoledzi na placu manewrowym, parkingach na terenie Inkubatora Technologicznego IT, Hali IT1, Hali IT2 oraz Hali IT4 o łącznej powierzchni 21 123 m2, 9) Odśnieżanie dojść i chodników na terenie Inkubatora Technologicznego IT, Hali IT1, Hali IT2 oraz Hali IT4 o łącznej powierzchni 3445 m2, 10) Wykonawca powinien posiadać sprzęt do odśnieżania i do posypywania dróg środkami zapewniającymi przejezdność w przypadku gołoledzi, 11) Zamawiający nie przewiduje każdorazowego powiadamiania w przypadku opadów lub gołoledzi, kalkulację należy przyjąć ryczałtowo. 12) Odśnieżanie i posypywanie winno być wykonywane wg potrzeb, w taki sposób by drogi były przejezdne dla samochodów osobowych i ciężarowych w tym także dla samochodów ciężarowych z naczepą. Dotyczy to każdej pory dnia i nocy oraz każdego dnia tygodnia. 13) zbieranie śmieci zimą - nie dotyczy 14) łączny obszar do odśnieżania 77 880 m2 ( w tym chodniki i dojścia 3445 m2). 15) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres związania umową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 16) Odśnieżanie i posypywanie w okresie od 1 grudnia 2016 r. do 31 października 2018 r. w sezonie zimowym tj. w miesiącach od listopada do kwietnia. 17) płatność ryczałtem za każdy zakończony miesiąc.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT578664.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo Handlowa "UNISERWIS" Mgr inż. Łukasz Zawiślak ,  Uniserwis.rzeszow@wp.pl,  Świlcza 238,  36-072,  Świlcza,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139808,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139808,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 516418,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.