eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA DLA POTRZEB URZĘDU SKARBOWEGO W NYSIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Nysa: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA DLA POTRZEB URZĘDU SKARBOWEGO W NYSIE
Numer ogłoszenia: 369547 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345059 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Nysie, ul. Krzywoustego 23, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 408 08 00, faks 77 408 08 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA DLA POTRZEB URZĘDU SKARBOWEGO W NYSIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Nysie przy ul.Krzywoustego 23 oraz sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń wokół budynku w okresie od 01.01.2011 do 31.12.2011r. wykonywane przez Wykonawcę własnymi środkami oraz własnym sprzętem w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 12.00 do 20.00 Po zakończeniu sprzątania pracownicy wykonawcy sprawdzają zamknięcie okien, drzwi, kranów instalacji wodociągowej, wygaszają oświetlenie i przekazują klucze pracownikom ochrony. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do doraźnego wykonania czynności porządkowych poza ustalonymi wyżej godzinami pracy, w godzinach pracy urzędu w celu usunięcia skutków awarii i innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W okresie zimowym, w przypadku ciągłych opadów śniegu, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego odśnieżania i usuwania oblodzeń chodników wokół budynku oraz dojazdów do garaży i wejść do budynku w dniach od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy. W przypadku opadów śniegu nocą odśnieżanie musi zakończyć się przed rozpoczęciem pracy Urzędu to jest do godz. 7.00 rano. Zamawiający wymaga aby realizacji przedmiotu zamówienia zostały zatrudnione przynajmniej 2 osoby niepełnosprawne, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Podczas czasowej nieobecności każdego z tych pracowników, w tym na czas urlopów i zwolnień lekarskich Wykonawca zapewni zastępstwo. Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia łącznie taką liczbę pracowników, aby wszystkie czynności opisane w szczegółowym zakresie prac były wykonane należycie i nie zakłócały normalnej pracy Urzędu, który czynny jest w poniedziałki od godz. 7.00 do godz.18.00,a od wtorku do piątku od godz. 7.00 do godz. 15.00. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do przydzielenia dodatkowych pracowników na czas mycia okien oraz odśnieżania i usuwania oblodzeń wokół budynku. Koszt okresowego zatrudnienia dodatkowych pracowników należy wkalkulować w cenę usługi. Listę osób, które będą wykonywały usługę dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Nysie Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym i przedstawić do akceptacji przed zawarciem umowy. Uzgodnienia i akceptacji z Zamawiającym należy dokonać również każdorazowo przed skierowaniem do wykonywania usługi dodatkowych osób. Powierzchnia netto budynku Urzędu Skarbowego w Nysie wynosi łącznie 1955m2, w tym : -42 pomieszczenia biurowe i część sali obsługi z podłogami pokrytymi wykładziną dywanową-łącznie 914,8m2 , -korytarze, część sali obsługi i schody pokryte płytkami ceramicznymi -łącznie 530m2 -powierzchnia sali narad pokryta parkietem dębowym-łącznie 43,5m2 , -powierzchnia 10 pomieszczeń WC, 2 pomieszczeń socjalnych i 2 pomieszczeń gospodarczych h pokryta płytkami ceramicznymi -łącznie 90m2, -powierzchnia piwniczno-archiwalna pokryta płytkami ceramicznymi łącznie 376,7m2. Łączna powierzchnia jednostronna okien zewnętrznych wynosi 182m2. Wszystkie okna są w dobrym stanie, mają szyby zespolone i są dostępne od wewnątrz budynku. Okna o ramach drewnianych (po renowacji w 2010r) stanowią 90%, okna o ramach aluminiowych 10%. Wewnętrzne powierzchnie przeszklone -50m2-mają ramy aluminiowe. W skład wyposażenia pomieszczeń socjalnych i WC wchodzi 14 misek ustępowych, 5 pisuarów,1 bidet i 11 umywalek . Z pomieszczeń WC korzystają pracownicy i klienci. Stała liczba pracowników Urzędu Skarbowego w Nysie wynosi 120 osób. Liczba zatrudnionych dodatkowo osób w ramach praktyk, stażów itp. może sięgać do 15 osób Liczba klientów 500-2000 dziennie (największe nasilenie w okresie od stycznia do kwietnia) Budynek Urzędu Skarbowego w Nysie jest usytuowany w centrum miasta, w miejscu o dużym nasileniu ruchu pieszych. Ma cztery kondygnacje nadziemne i jedną kondygnację piwnic, dwie klatki schodowe i jedną windę. Został wybudowany około 1900r. Kapitalny remont obiektu zakończono w 2002r. Teren wokół budynku stanowi powierzchnia podwórka w całości wybrukowana kostką betonową -łącznie 171m2 oraz chodniki przyległe bezpośrednio do budynku również wybrukowane kostką betonową-łącznie ok 500m2. Zamawiający będzie dostarczał we własnym zakresie i na własny koszt środki higieny osobistej - mydło i papier toaletowy do dozowników . Wykonawca będzie zaopatrywał się we własnym zakresie i na własny koszt w sprzęt i środki chemiczne niezbędne do utrzymania czystości, dezynfekcji i zapobiegające osadzaniu kamienia oraz worki na śmieci. Wykonawca w okresie zimowym będzie dostarczał we własnym zakresie i na własny koszt piasek i sól do posypywania terenu wokół budynku . Zamawiający wymaga aby stosowane przez Wykonawcę środki chemiczne posiadały certyfikaty dopuszczające je do użytku oraz aby ich jakość i rodzaj stosowanego sprzętu zapewniały utrzymanie czystości i higieny w obiekcie użyteczności publicznej , przy założeniu że poza stałymi pracownikami, codziennie może on być odwiedzany przez około 500 do 2000 petentów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Odnowa sp zoo. z siedzibą, ul. Koraszewskiego 8-16,, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49180,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45787,92

  • Oferta z najniższą ceną: 45787,92 / Oferta z najwyższą ceną: 63270,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.