To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Ursynów.
Numer ogłoszenia: 369538 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297714 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Ursynów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Ursynów takich jak: taśm do drukarek, taśm do kalkulatorów,pasa transferowego, wkładów drukujących (tuszy) do drukarek, wkładów drukujących (tonerów) do kserokopiarek, bębnów światłoczułych do drukarek i kserokopiarek oraz tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów. 2.Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych w tym: typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający, wymagania Zamawiającego dla materiału eksploatacyjnego i jego rodzaj zalecany przez producenta oraz ilości materiałów zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie materiałów eksploatacyjnych). Przedstawione w ww. załączniku zastrzeżone znaki handlowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych, do określenia ich kompatybilności. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera/taśmy bądź bębna światłoczułego, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nowa obudowa, nowy toner bądź nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tuszem, tonerem lub bębna światłoczułego. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, przerobiony lub wcześniej eksploatowany. 3.Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały niezawodne w eksploatacji, zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jakość wydruku (kopii), wydajność, pojemność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) muszą być co najmniej takie jak materiałów oryginalnych, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego sprzętu, w którym będą zastosowane. 4.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 5.Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 6.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. Dostawy materiałów eksploatacyjnych realizowane będą w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, maksymalnie w czterech dostawach. 7.Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; -Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; -Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek / kserokopiarek / urządzeń wielofunkcyjnych/ faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (pisemnie, e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego; -W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego stwierdzone przez firmę świadczącą usługi serwisowania sprzętu na rzecz Urzędu Dzielnicy Ursynów Zamawiający obciąży Wykonawcę wszystkimi kosztami związanymi z naprawą. -Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty i ryzyko związane z dostarczeniem powyższych materiałów do Siedziby Zamawiającego lub innego miejsca przez niego wskazanego na obszarze m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów. 8. W związku z umową zawartą z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, na mocy której Zamawiający zobowiązał się do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzeń dostarczonych przez PWPW wymaga się, aby materiały eksploatacyjne określone w pozycjach:13A; 15A; 21; 24; 27; 29; 30A; 31; 32; 44A; 45A formularza cenowego były materiałami oryginalnymi producenta urządzeń. Wykonawca nie może samodzielnie zmienić szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie błędy lub rozbieżności ujawnione w dokumentach składających się na powyższy opis Wykonawca winien wyjaśnić w trybie przewidzianym pkt 12.7. SIWZ. Oferta musi być kompletna w zakresie całego zamówienia. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu opisanego zarówno w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie materiałów eksploatacyjnych), jak i 2b do SIWZ (formularz cenowy) skutkować będzie odrzuceniem oferty. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JET- PRINTER Sp. z o. o., Al. Krakowska 213, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182799,24
Oferta z najniższą ceną: 182799,24 / Oferta z najwyższą ceną: 237070,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.