Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-17
Biłgoraj: Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Szewskiej i ul. Widok
Numer ogłoszenia: 369439 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, faks 084 6869665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Szewskiej i ul. Widok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Szewskiej i ul. Widok. Zakres rzeczowy dla kanalizacji sanitarnej w ul. Widok: L.p. Nazwa j.m. ilość 1 Kanał sanitarny z rur PVC O 200 kl.S SN=8kN/m2,SDR 34 z wydłużonym kielichem; m 22,5,0 2 Kanał sanitarny z rur warstwowych PE 100 O 225/18,4 - przewiert m 69,0 3 Przykanaliki z rur PVC O160 kl.S SN=8kN/m2,SDR 34 z wydłużonym kielichem; do granicy działki m 13,5 4 Studnie rewizyjne prefabrykowane z betonu C35/45 O 1000 kpl 3 Zakres rzeczowy dla kanalizacji sanitarnej w ul. Szewskiej: L.p. Nazwa j.m. ilość 1 Kanał sanitarny z rur PVC O 200 kl.S SN=8kN/m2,SDR 34 z wydłużonym kielichem; m 104,5,0 2 Przykanaliki z rur PVC O160 kl.S SN=8kN/m2,SDR 34 z wydłużonym kielichem; do granicy działki m 37,0 3 Studzienki inspekcyjne systemowe PP-400 z pokrywą 40Mg, rurą teleskopową, kinetą z przelotem O200 i prawym dopływem O160 , rurą trzonową i pierścieniem odciążającym kpl 7 Uwaga! Opracowana dokumentacja projektowa nie obejmuje projektu organizacji ruchu na czas budowy. Dokument ten powinien zostać opracowany przez wybranego w procesie przetargowym - wykonawcę. Ewentualne koszty związane z powyższym, wybrany wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swej ofercie w ramach przetargu na wykonawstwo przedmiotowej inwestycji. Wykonawca również ponosi koszt związane z zajęciem pasa drogowego na czas budowy. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna i przedmiary robót dołączone do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,- zł.(słownie; dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: A) Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (osoby te muszą posiadać uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ ofertę składającą się z: I. Wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym.. II. Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści, warunków i zakresu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. III. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości jednej z nich brutto min. 150 000 zł . Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2) wykazu osób (w tym kadry kierowniczej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2)a pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 3) uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie wyznaczone do pełnienia funkcji kierowników robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: sanitarnej. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl - zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj pok. nr 13 -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju - etap II "
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego typu 5+1
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i koncentratów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
- Przebudowa drogi gminnej ul. Polnej w Bytowie Odcinek E-F
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Leńczach
- Przebudowa oczyszczalni ścieków we Wzdowie oraz kontynuacja budowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Haczów.
- Przebudowa części dróg powiatowych na obszarze Powiatu Chrzanowskiego
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krauszów - etap II, Gmina Nowy Targ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.