Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Elbląg: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r
Numer ogłoszenia: 369358 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r. z podziałem na 4 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg; część zamówienia nr 2 - usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo; część zamówienia nr 3 - usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce; część zamówienia nr 4 - usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksu wojskowego Jeziorki - Wilkowo gm. Milejewo.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1 - 1 750,00 PLN; dla części zamówienia nr 2 - 440,00 PLN; dla części zamówienia nr 3 - 1 000,00 PLN; dla części zamówienia nr 4 - nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Dla części zamówienia nr 1 - 3: 1) posiada decyzję właściwego organu zezwalającą na transport odpadów objętych zamówieniem, o której mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia; 2) wpis do rejestru działalności regulowanej w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r, poz. 391 z późn. zm.). Dla części zamówienia nr 4: 1) posiada decyzję właściwego organu, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, zezwalającą na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o których mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012, poz. 391 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas reakcji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w przypadku: dla części zmamówienia nr 1, 2, 3 - a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany stawek za składowanie i utylizację nieczystości stałych - odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych - papier, szkło, tworzywa sztuczne i zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia na podstawie Uchwały Rady Miasta lub Rady Gminy, wyłącznie w zakresie regulowanym przez te uchwały o wysokość tej zmiany. O zmianie opłat Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego niezwłocznie na piśmie oraz musi załączyć Uchwałę Rady Miasta lub Rady Gminy o zmianie stawek, przy czym nowa wysokość opłat obowiązywać będzie od daty wynikającej z treści uchwał, ale nie wcześniej niż od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym powiadomiono Zamawiającego, c) zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek likwidacji jednostek. Dla części zamówienia nr 4 - a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy, w szczególności zmiany stawki VAT, b) zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek likwidacji jednostek lub podłączenia do kanalizacji miejskiej lub gminnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, u. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, budynek nr 2, pokój 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg w zakresie: Odpady komunalne niesegregowane (kod odpadu 20 03 01) w ilości szacunkowej 360 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - papier (kod odpadu 15 01 01, 20 01 01) w ilości szacunkowej 6,0 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39 w ilości szacunkowej 3,60 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) w ilości szacunkowej 2,40 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - zmieszane odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpady materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07) w ilości szacunkowej 96 Mg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo w zakresie: Odpady komunalne niesegregowane (kod odpadu 20 03 01) w ilości szacunkowej 96 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - papier (kod odpadu 15 01 01, 20 01 01) w ilości szacunkowej 3,60 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39) w ilości szacunkowej 2,40 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) w ilości szacunkowej 1,80 Mg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce w zakresie: Odpady komunalne niesegregowane ( kod odpadu 20 03 01) w ilości szacunkowej 96 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - papier (kod odpadu 15 01 01, 20 01 01) w ilości szacunkowej 3,60 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39) w ilości szacunkowej 2,40 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) w ilości szacunkowej 1,80 Mg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksu wojskowego Jeziorki - Wilkowo gm. Milejewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Część zamówienia nr 4 - Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksu wojskowego Jeziorki - Wilkowo gm. Milejewo w zakresie: Wywóz i utylizacja nieczystości płynnych 200m/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji - 5
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup densytometru.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- Świadczenie usług opróżniania i czyszczenia z substancji ropopochodnych urządzeń na kanalizacji deszczowej na terenie Krakowa
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.