eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Elbląg: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r
Numer ogłoszenia: 369358 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i składowania nieczystości stałych oraz wywozu i utylizacji nieczystości płynnych w 2015 r. z podziałem na 4 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg; część zamówienia nr 2 - usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo; część zamówienia nr 3 - usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce; część zamówienia nr 4 - usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksu wojskowego Jeziorki - Wilkowo gm. Milejewo.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1 - 1 750,00 PLN; dla części zamówienia nr 2 - 440,00 PLN; dla części zamówienia nr 3 - 1 000,00 PLN; dla części zamówienia nr 4 - nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Dla części zamówienia nr 1 - 3: 1) posiada decyzję właściwego organu zezwalającą na transport odpadów objętych zamówieniem, o której mowa w przepisach Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) - na rodzaje odpadów zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia; 2) wpis do rejestru działalności regulowanej w organie, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r, poz. 391 z późn. zm.). Dla części zamówienia nr 4: 1) posiada decyzję właściwego organu, na terenie którego realizowane będzie zamówienie, zezwalającą na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o których mowa w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012, poz. 391 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas reakcji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w przypadku: dla części zmamówienia nr 1, 2, 3 - a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany stawek za składowanie i utylizację nieczystości stałych - odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych - papier, szkło, tworzywa sztuczne i zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia na podstawie Uchwały Rady Miasta lub Rady Gminy, wyłącznie w zakresie regulowanym przez te uchwały o wysokość tej zmiany. O zmianie opłat Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego niezwłocznie na piśmie oraz musi załączyć Uchwałę Rady Miasta lub Rady Gminy o zmianie stawek, przy czym nowa wysokość opłat obowiązywać będzie od daty wynikającej z treści uchwał, ale nie wcześniej niż od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym powiadomiono Zamawiającego, c) zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek likwidacji jednostek. Dla części zamówienia nr 4 - a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie umowy, w szczególności zmiany stawki VAT, b) zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek likwidacji jednostek lub podłączenia do kanalizacji miejskiej lub gminnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, u. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, budynek nr 2, pokój 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Elbląg w zakresie: Odpady komunalne niesegregowane (kod odpadu 20 03 01) w ilości szacunkowej 360 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - papier (kod odpadu 15 01 01, 20 01 01) w ilości szacunkowej 6,0 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39 w ilości szacunkowej 3,60 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) w ilości szacunkowej 2,40 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - zmieszane odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpady materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07) w ilości szacunkowej 96 Mg/rok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Braniewo w zakresie: Odpady komunalne niesegregowane (kod odpadu 20 03 01) w ilości szacunkowej 96 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - papier (kod odpadu 15 01 01, 20 01 01) w ilości szacunkowej 3,60 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39) w ilości szacunkowej 2,40 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) w ilości szacunkowej 1,80 Mg/rok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji nieczystości stałych komunalnych segregowanych i niesegregowanych z kompleksów wojskowych w m. Bartoszyce w zakresie: Odpady komunalne niesegregowane ( kod odpadu 20 03 01) w ilości szacunkowej 96 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - papier (kod odpadu 15 01 01, 20 01 01) w ilości szacunkowej 3,60 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39) w ilości szacunkowej 2,40 Mg/rok. Odpady komunalne segregowane - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02) w ilości szacunkowej 1,80 Mg/rok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksu wojskowego Jeziorki - Wilkowo gm. Milejewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Część zamówienia nr 4 - Usługa wywozu, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych z kompleksu wojskowego Jeziorki - Wilkowo gm. Milejewo w zakresie: Wywóz i utylizacja nieczystości płynnych 200m/rok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.