Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369351 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Legnica: ZDH/17/2016 - Zakup używanej koparki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339556-216
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344393-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, krajowy numer identyfikacyjny
2754200033, ul.
ul. Złotoryjska
89,
59220
Legnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 505 500, faks
768 505 501, e-mail
inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imn.legnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JBR
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZDH/17/2016 - Zakup używanej koparki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDH/17/2016 - Zakup używanej koparki
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparki do Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, zgodnej z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, jej instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać urządzenie w pełni sprawne. Podstawowe parametry techniczne ładowarki: 1) Rok produkcji urządzenia nie starszy niż 2006 r. 2) Maksymalny przebieg w roboczogodzinach: 11 000 mth, 3) Masa operacyjna ładowarki: max 24 tony, 4) Konstrukcja koparki: układ jezdny gąsienicowy, wysięgnik jednoczęściowy 5) Silnik turbodoładowany Diesla o mocy użytecznej min. 145 KM, spełniający wymogi emisyjne UE min. Tier3 i układem filtracji powietrza z filtrem wstępnym oraz filtrem separacji wody z paliwa 6) Silnik z automatycznym układem podgrzewania. 7) Napęd jazdy hydrostatyczny, sterowanie automatyczne min 3 - zakresowe, 8) Zbiornik paliwa o pojemności min. 300 l, 9) Układ hamulcowy hydrauliczny, 10) Centralny układ smarowania, 11) Typ układu hydraulicznego z pompą dwusekcyjną o wydatku całkowitym min. 400 l/min oraz kompensacją ciśnienia zależnie od obciążenia, i ciśnieniu min. 350 bar dla układu osprzętu oraz układu jazdy 12) Termostatyczny system chłodzenia oleju hydraulicznego, wyposażony w wentylator chłodnicy oleju, 13) Rozdzielacz hydrauliczny z dodatkowym wyjściem do napędu urządzeń dodatkowych, 14) Sterowanie układem roboczym hydrauliki i kontrola pracy: za pomocą joysticków oraz zbiorczego ekranu wizualizacyjnego 15) Całkowita długość koparki (łyżka w położeniu maksymalnie złożonym pod wysięgnik): max 10 m, 16) Wysokość koparki (do szczytu kabiny): max 3,10 m, 17) Minimalna głębokość kopania 6,0 m, 18) Minimalna wysokość kopania 9,0 m, 19) Minimalny zasięg kopania na poziomie gruntu (od osi obrotu kabiny): 9,0 m 20) Minimalny udźwig łyżki na poziomie gruntu, przy maksymalnym zasięgu: 2000 kg 21) Zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu min. 60 % (31 stopni) 22) Minimalna szerokość gąsienic 80 cm, 23) Dodatkowe łyżka skarpowa min 2 m szerokości sterowana hydraulicznie; 24) Szybkozłącze łyżki; 25) Dodatkowa linia hydrauliczna do opcjonalnego osprzętu, 26) Oświetlenie pola roboczego (halogeny - przód i tył), z kontrolą pola tylnego za pomocą kamery 27) Kabina zgodna z normami ROPS/FOPS, podgrzewanymi szybami i klimatyzacją, wyposażona w szyby bezpieczne oraz wycieraczki przynajmniej na szybie przedniej, z wentylacją nadciśnieniową zabezpieczającą przez zanieczyszczeniem kabiny pyłem zewnętrznym 28) Ostrzegawczy system dźwiękowy lub świetlny informujący przynajmniej o: nieprawidłowym ciśnieniu oleju silnika, przegrzaniu silnika, przegrzaniu lub utracie ciśnienia układu hydraulicznego (wypływ oleju), zabudowany system monitorowania i rejestracji pracy maszyny Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1. Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi, dokumentację techniczno ruchową (DTR); 2. Kartę katalogową koparki, potwierdzającą wymagane parametry techniczne urządzenia, sporządzoną w języku polskim. 3. Aktualne decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonych urządzeń i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski - jeśli są wymagane; 4. Książkę pojazdu zgodną z wymaganiami UDT; 5. Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. 6. Dokument potwierdzający odpowiedzialność Dostawcy w okresie gwarancji rozruchowej. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Termin realizacji zamówienia: Termin odbioru urządzenia w ciągu maksymalnie 3 dni od daty zawarcia umowy. Dokładny termin odbioru będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej jednego dnia roboczego. Wykonawca, przy przekazaniu koparki, przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne pracowników Zamawiającego, obejmujące obsługę i konserwację koparki. Wydanie koparki wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jej odbioru i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru koparki, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji rozruchowej na okres min. 3 tygodni na dostarczoną koparkę, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji tj. podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji rozruchowej Wykonawca bierze odpowiedzialność za realizację napraw zaistniałych w urządzeniu usterek i awarii. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania gwarancji rozruchowej, Wykonawca podejmie działania: ? w przypadku awarii wyłączającej koparkę z eksploatacji Wykonawca usunie awarię w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną; ? w przypadku awarii nie wyłączającej koparki z eksploatacji Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną. Gdy w okresie obowiązującej gwarancji rozruchowej będą miały miejsce trzy awarie wyłączające koparkę z eksploatacji na okres dłuższy niż 24 godziny, Zamawiającemu przysługuje reklamacyjne prawo zwrotu koparki. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 14 dni, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43260000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZDH/17/2016 - Zakup używanej koparki | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 140000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica
- "Wymiana pokrycia dachu w segmencie A, budynku Sądu Okręgowego w Legnicy, przy ul. Złotoryjskiej 40".
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.