eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › zakup radiofarmaceutyków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Gliwice: zakup radiofarmaceutyków
Numer ogłoszenia: 36928 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup radiofarmaceutyków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup radiofarmaceutyków dla Centrum Onkologii - Instytutu Oddziału w Gliwicach. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 zadań, w tym: Zad. 1 - Generatory molibdenowo - technetowe Zad. 2 - Iod 131 Zad. 3 - Itr 90 Zad. 4 - Makroagregat albuminowy Zad. 5 - MIBG 131 Zad. 6 - Stront 89 Zad. 7 - Usługa znakowania Zad. 8 - Zestaw do przygotowania radiofarmaceutyku 99mTc.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00 - Odczynniki izotopowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz (w oryginale); 2) zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z prowadzeniem hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku, gdy Wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych /zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. ze zmianami - Prawo Farmaceutyczne/. 3) aktualne zezwolenie Polskiej Agencji Atomistyki (PAA) na obrót materiałami promieniotwórczymi

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach zmiany a. jakości, na wyższą zaoferowanych leków, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b. wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego leku przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, c. numeru katalogowego leku, d. nazewnictwa leku, e. leku na inny lek o tej samej nazwie międzynarodowej w przypadku np wycofania jednego leku i wprowadzenia nowego leku na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, f. cen w przypadku istotnej zmiany kosztów nabycia przedmiotu umowy w wyniku zmiany kursów walut o więcej niż 5 procent utrzymującego się przez okres co najmniej 30 dni oraz stawek podatkowych i celnych dopuszcza się zmiany cen leków w stopniu nie większym niż wielkość tych zmian. 2. W związku z faktem, że zamówienie obejmuje wyroby, odnośnie których w dacie zawarcia niniejszej umowy Zamawiający, mimo zachowania wszelkiej należytej staranności i dostępnych metod prognozowania, nie jest w stanie określić, czy w okresie, na który zawarto umowę, wystąpi rzeczywista potrzeba ich zamówienia i wykorzystania w prowadzonych procedurach diagnostyczno-leczniczych -nie wiadomo, czy takie procedury, które wymagają tych wyrobów, w ogóle będą realizowane - chodzi więc o wyroby, których zastosowanie uzależnione będzie wyłącznie od wystąpienia uzasadnionych medycznie zleceń z ich wykorzystaniem-, Zamawiający zastrzega, że będzie mu przysługiwać prawo częściowego odstąpienia od umowy, na zasadach określonych w ust. 3-5 poniżej. 3. Prawo odstąpienia, o którym mowa w ust.1., Zamawiający powinien wykonać najpóźniej na dzień przed upływem terminu, na jaki zawarto niniejszą umowę. Prawo to powinno być wykonane przez oświadczenie złożone Wykonawcy w drodze pisma bezpośrednio przekazanego uprawnionemu pełnomocnikowi Wykonawcy lub przez oddanie pisma poleconego -za zwrotnym potwierdzeniem odbioru w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego. Wykonawca wyraża niniejszym zgodę, że data nadania pisma przez Zamawiającego w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego będzie traktowana jak data, w której do Wykonawcy dotarło przedmiotowe oświadczenie. 4. Strony ustalają, że prawo odstąpienia Zamawiający może wykonać tylko i wyłącznie do tej części asortymentu objętego umową, która spełnia warunek określony w ust. 2 powyżej. 5. W razie wykonania prawa odstąpienia umowa uważana jest za nie zawartą co do niezrealizowanej części przedmiotu umowy, a wynikające z umowy wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w par. 4. ust.1 projektu umowy, ulegnie stosownemu zmniejszeniu. W pozostałym zakresie umowa zachowuje pełną ważność.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.