eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Uzupełniająca robota budowlana obejmująca wykonanie i montaż 4 szt. tablic na istniejących pylonach kierunkowych



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Gdynia: Uzupełniająca robota budowlana obejmująca wykonanie i montaż 4 szt. tablic na istniejących pylonach kierunkowych
Numer ogłoszenia: 369251 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełniająca robota budowlana obejmująca wykonanie i montaż 4 szt. tablic na istniejących pylonach kierunkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca wykonanie i montaż 4 szt. tablic na istniejących pylonach kierunkowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: - Załącznik nr 3 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - Załącznik nr 4 - Projekt budowlany, - Załącznik nr 5 - Zestawienie tablic.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.70 - Elementy oznakowania 34.92.84.72 - Oznakowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIMED Oznakowanie Dróg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2552,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2552,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2552,24

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa nr nr ZD/262/DZ/102-W/2010 została zawarta w dniu 04.08.2010r. na kwotę netto: 122 922,93 złotych, brutto: 149965,97 złotych. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. WIMED Oznakowanie Dróg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Tuchowie (33-170), przy ul. Tarnowskiej 48. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca robota budowlana obejmująca wykonanie i montaż 4 szt. tablic na istniejących pylonach kierunkowych. (CPV : 34928470-3 Elementy oznakowania, 34928472-7 Oznakowanie). Wartość zamówienia podstawowego wynosi: netto: 158 574,42 zł, brutto: 193 460,79 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego może wynosić maksymalnie 50 %, tj. netto: 79 287,21 zł, brutto 96 730,40 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 2 100,00 zł, brutto: 2 562,00 zł, co stanowi 0,013% zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego 2 100,00 zł (0,013%) nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, czyli kwoty 79 287,21 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało w przewidziane ogłoszeniu nr 179659-2010 z dnia 07.07.2010 oraz w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt 2.11 dla zamówienia podstawowego (nr sprawy EZP/340/21/ZDiZ/2010) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.