eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Wywóz odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-17

Pabianice: Wywóz odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach.
Numer ogłoszenia: 369247 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wywóz nieczystości komunalnych z terenów administrowanych przez Zarząd dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym polegającym na : 1. dostarczeniu pojemników w ilości i na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Pabianic . 2. opróżnienie pojemników wg. ustalonego harmonogramu ( zał. nr 3), 3. zapewnieniu czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu, 4. utrzymaniu ustawionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / mycie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/ 5. dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników, 6. dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego , słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt, 7. sporządzaniu dla zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem, 8. wydzielenie osobnych pojemników na odpady biodegradalne. Przez odpady należy rozumieć: 1. nieczystości stałe - są to nieczystości stałe : komunalne drobne i odpady uliczne. 2. nieczystości stałe komunalne drobne : są to odpady powstające w gospodarstwach domowych , obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności , zbierane do typowych pojemników i worków, 3. odpady uliczne : są to odpady pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy 4. odpady bidegradalne : są t odpady z koszenia trawników - trawa i liście wygrabiane z trawników i parków. Przewidywana ilość kontenerów do wywiezienia odpadów komunalnych w ramach niniejszego zamówienia publicznego to : 1. kontenery 7 m3 - 324 szt. 2. kontenery 1100 l - 1724 szt. Wykonawca zobowiązany jest do : 1. przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym 2. odbiór odpadów świadczony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami : Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 r) Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 z póź zm.) Ustawa o odpadach ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001 z póź. zm) Rozporządzenie MOŚZNiL w sprawie klasyfikacji odpadów ( Dz. U. nr 162 poz. 1135 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą brać Wykonawcy , którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , tj a) zezwolenia wydane przez Prezydenta Miasta Pabianic z zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Pabianice b) Starosty powiatu pabianickiego lub odpowiadającego mu innego organu na zbieranie i transport odpadów. 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym ( kontener 7 m3 , kontener 1100 l) i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązywanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawców postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z pkt VI SIWZ wg. formuły : spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na podstawie art. 44 o spełnienie warunków udziału w postępowaniu w myśl art. 22 ust 1 pkt. 1-3, ( zał. nr.2) 2. Odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz posiadanego sprzętu technicznego i środków transportu niezbędnych do realizacji zamówienia publicznego 4. Zezwolenia wydane przez Prezydenta Miasta Pabianic na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Miejskiej 5. Zezwolenie Starosty powiatu pabianickiego lub decyzja właściwego organu wynikająca z art. 32 ust 2 ustawy o opadach ( Dz. U. nr 62 poz.628 z 2001 z póź. zm) 6. Oświadczenie , że Wykonawca ( zał. nr 3): a) zobowiązuje się wykonywania usługi zgodnie z załączonym harmonogramem b) wyraża zgodę na płatność przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, c) akceptuje istotne warunki umowy 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.