Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Potęgowo: Budowa Gminnego Centrum Kultury w Potęgowie - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 369161 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum Kultury w Potęgowie - roboty dodatkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty dodatkowe do zadania Budowa Gminnego Centrum Kultury w Potęgowie. Dokładny zakres przedmiotu umowy zawarty jest w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ - projekt zamienny. Budynek Gminnego Centrum Kultury w tracie realizacji - projekt dotyczy wykonania robót uzupełniających w zakresie rozbudowy sceny, akustyki oraz aranżacji sali widowiskowej. Zmiany mają na celu poprawę funkcjonalności jak i poprawę walorów jakościowych w odbiorze imprez kulturalnych. Zakres prac - 1) Rozbudowa sceny: - powiększenie powierzchni użytkowej sceny z 29,63 m2 na 84,30 m2 - wykonanie konstrukcji ściany oddzielającej scenę od widowni: (fundamenty, rama żelbetowa, podciągi żelbetowe P-7, P-8, strop żelbetowy, ściany konstrukcyjne, ściany fundamentowe, ściany działowe, schody żelbetowe na scenę proste i łukowe z pochwytami, tynki, malowanie, podłogi) 2) wykonanie zadaszenia przy wejściu do budynku - 9,66 m2 3) ściągi z drewna klejonego w celu podziału sali - 8 przęseł ( drewno klejone p przekroju 12x30 cm i długości 960 cm z okuciami podpory środkowej z wieszakiem - 8 szt i okuciami podpory skrajnej - 16 sztuk, montaż prowadnic stalowych do zawieszenia kotar) 4) Dostosowanie instalacji elektrycznej ( montaż dodatkowego okablowania, dodatkowych gniazd i opraw oświetleniowych) 5)Sztankiety oświetleniowe podnoszone mechanicznie nad sceną - 3 kpl. (dostawa i montaż sztankiet oświetleniowych podnoszonych mechanicznie z szafą sterującą i wyposażeniem w instalacje i gniazda przyłączeniowe dla reflektorów w ilości - 30 kpl. 6) Akustyka ścian: - przygotowanie konstrukcji wzmocnionej pod okładziny akustyczne - 129 m 2 - akustyka ścian o parametrach zbliżonych do sal teatralnych gr. 40mm - 181,65 m 2 7) Przyłącze wody do garażu - 53 mb 8) Odwodnienie terenu liniowe - 14 mb 9) Pompa ciepła powietrza wraz z przyłączeniem do instalacji kotłowej oraz instalacja wentylacji - 1 kpl, 10) Droga dojazdowa - 50,75 m 2 11) Roboty demontażowe: (skucie betonu, zamurowania otworu okiennego 5,28 m 2 i 7,65 m 2 wykucie otworu w ścianie na otwór drzwiowy z wykonaniem nadproża) Dodatkowo należy uwzględnić: - Budowa Gminnego Centrum Kultury jest w trakcie realizacji - stan obecny: budynek w stanie surowym, na etapie robót wykończeniowych; - Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu realizacji robót budowlanych, po uprzednim skontaktowaniu się z osobą wyznaczoną pod nr tel. 609-180-627; - Zamawiający zastrzega, iż koordynowanie robotami należy do wyznaczonego kierownika budowy aktualnego wykonawcy; - Nad realizacją projektu Budowa Gminnego Centrum Kultury w Potęgowie sprawowany jest nadzór autorski; - Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót nastąpiło do 3 dni od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie moga ubiegac się wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 zamówienie związane z budową lub rozbudową (elementy budowlane) i wyposażeniu sali widowiskowej z elementami akustyki oraz oświetlenia scenicznego w obiektach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności. Na potwierdzenie - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert robót budowlanych zgodnie z pkt 8.2 SIWZ(załącznik nr 4 SIWZ) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności. Ocena spełniania metoda spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w psotepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie ubiegac się mogą wykonawcy, którzy dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, kierując min. 1 robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub rozbudowie (elementy budowlane) i wyposażeniu sali widowiskowej z elementami akustyki oraz oświetlenia scenicznego w obiektach użyteczności publicznej; na potwierdzenie: potencjał kadrowy (załącznik nr 3 SIWZ) - wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z pkt 8.3 SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także informację o prawie do dysponowania tymi osobami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświdczenia o spełnieniu warunków udziału w psotępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 1) braku lub wady dokumentacji projektowej; 2) zmian w dokumentacji projektowej; 3) rezygnacji z wykonania części prac; 5) zmiany stawki Vat; 6) nieterminowego przekazania placu budowy; 7) wystąpienia siły wyższej; 9) zmiany w obowiązujących przepisach; 10) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności urządzeń; 11) innych korzystnych zmian dla Zamawiającego. Zmiany umowy mogą dotyczyć: - sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; - terminu wykonania; - wynagrodzenia, m.in. w wyniku stawki Vat; - podwykonawców; - kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego; Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, zatwierdzonej przez obie strony umowy, w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.potegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże w terminie 5 dni SIWZ wraz z załącznikami. Opłata za SIWZ z wszystkimi załącznikami wynosi 100zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat (pokój nr 14-15) UG Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu Nr UDA-RPPM.09.01.00-00-007/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POTĘGOWO
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Potęgowo
- Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Potęgowo
więcej: przetargi POTĘGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.