eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego, nr sprawyZP-AL-64/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Warszawa: Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego, nr sprawy: ZP-AL-64/12
Numer ogłoszenia: 369088 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego, nr sprawy: ZP-AL-64/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego, nr sprawy: ZP-AL-64/12.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykona przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż (odpowiednio dla części): Nr części - Przedmiot zamówienia - minimum trzy dostawy, o wartości brutto nie mniejszej niż 1 Dostawa mebli biurowych i socjalnych 50.000 2 Dostawa krzeseł i foteli biurowych oraz akcesoriów meblowych 40.000 LUB Nr części - Przedmiot zamówienia - minimum jedna dostawa, o wartości brutto nie mniejszej niż 1 Dostawa mebli biurowych i socjalnych - 150.000 2 Dostawa krzeseł i foteli biurowych oraz akcesoriów meblowych - 120.000 W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej części niż jedna, co do zasady potwierdza spełnienie powyższych warunków poprzez wykazanie wykonania dostaw w ilości adekwatnej do ilości części na którą składa ofertę oraz ich minimalnych wartości np. składając ofertę na część 1 i 2 musiałby wykazać się wykonaniem min. 6 dostaw z czego każda o min. wartości 50.000 zł (cz.I) a druga o min. wartości 40.000 zł. (cz.II). Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - z tym, że zadania, których wykonaniem wykonawcy mogą się wykazać muszą być o wartości, odpowiednio: dla części 1 - co najmniej 50.000 zł brutto, dla części 2 - co najmniej 40.000 zł brutto. Zamawiający dopuszcza także spełnienie warunku na dwie części jednocześnie poprzez wykazanie się jedna dostawą mebli biurowych o łącznej wartości równej sumie dwóch kwot tj. 270.000,00zł. Zamawiający nie dopuszcza sumowania różnych dostaw w celu spełnienia warunku dla jednego z zadań. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy, wartość już wykonanych dostaw na dzień składania ofert musi wynosić, co najmniej odpowiednik wymaganej minimalnej wartości dostawy brutto dla każdej części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, stosownie do części, na które wykonawca składa ofertę; 3) Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu zakresu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje powierzyć Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców; 4) Dla części II - Wraz z ofertą wykonawcy powinni złożyć (w odniesieniu do każdego z mebli): zdjęcia mebli, karty katalogowe, atesty wytrzymałościowe w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, pozytywne oceny/ opinie ergonomiczne dla krzeseł biurowych na stanowisku pracy z komputerem. W przypadku modeli równoważnych dodatkowe opisy tych mebli, karty katalogowe lub dodatkowy opis mebli, z których będzie jednoznacznie wynikać, jakie towary są oferowane - dla potwierdzenia zgodności: wzornictwa, funkcji, parametrów technicznych i jakości oferowanych krzeseł, foteli i akcesoriów meblowych, ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający będzie mógł zmienić postanowienia umowy w n/w zakresie: 1) w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego wzoru, modelu mebla Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego wzoru, modelu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie i załączniku do umowy zwierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego wyposażenia meblowego, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego); 2) przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe w przypadku: a) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego - np. braku możliwości udostępnienia pomieszczeń przez Zamawiającego do wykonania pomiarów lub do montażu i ustawienia mebli, b) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego, c) z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy. 3) zmiana wprowadzenie podwykonawcy; 4) w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Nieodpłatnie - na stronie internetowej UDT, 2. Odpłatnie - 67,50zł. Przy pobraniu za zaliczeniem pocztowym do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki 13,5 zł, co daje łącznie 81,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i socjalnych do UDT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i socjalnych do UDT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł i foteli biurowych oraz akcesoriów meblowych do UDT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł i foteli biurowych oraz akcesoriów meblowych do UDT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.