eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaskarzew › Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 1.534.310 zł (słownie złotychjeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 369085 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Łaskarzew: Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 1.534.310 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 336206


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew, krajowy numer identyfikacyjny 71158237400000, ul. Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego  32, 08450   Łaskarzew, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 256 845 024, faks 256 845 024, e-mail wojt@laskarzew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.laskarzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 1.534.310 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Łaskarzew kredytu długoterminowego w kwocie 1.534.310,00 zł (słownie: jeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć złotych) z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860 zł. 2. Wypłata kredytu nastąpi jednorazowo lub w dowolnych transzach, uruchomionych na wniosek Zamawiającego. 3. Okres kredytowania - do dnia 31.12.2029 r. 4. Spłata kredytu (kapitału) - karencja w spłacie kapitału do dnia 30.03.2017 r., tj. do dnia poprzedzającego dzień spłaty pierwszej raty kredytu (kapitału). Spłata kapitału w latach 2017-2029 w wielkości i terminach podanych w pkt.12 oraz w załączniku nr 1 (formularz oferty) do SIWZ. 5. Spłata odsetek - pierwsze odsetki płatne do 31.03.2017 r. Następne odsetki płatne będą w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału kalendarzowego. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2029 r. - na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. 6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki bazowej WIBOR 1M, ustalonej jako średnia arytmetyczna notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczone są odsetki, powiększone o stałą marżę banku. 7. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia. Przy naliczeniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. 8. Cenę oferty (koszt kredytu) stanowi suma odsetek (stawka WIBOR + stała marża banku). Nie dopuszcza się naliczania i pobierania żadnych innych opłat i prowizji (np. za prowadzenie rachunków, przelewy, za wydawanie opinii co do realizacji spłat kredytu, za udzielenie/przyznanie kredytu, od zaangażowania, wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, itp.). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu lub/i niewykorzystania części kredytu i w związku z tym ewentualną zmianę harmonogramu spłat kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i kar. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny "in blanco" z wystawienia Kredytobiorcy. Do weksla będzie wystawiona deklaracja wekslowa. 11. Zamawiający oczekuje iż kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo lub w dowolnych transzach, od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2016 r., na podstawie pisemnej/pisemnych dyspozycji Zamawiającego, i nie później niż w ciągu 3 dni od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT360392.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spódzielczy,  ,  ul. Duży Rynek 31,  08-450,  Łaskarzew,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 257423.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257423.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 373778.85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.