To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 369085 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Łaskarzew: Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 1.534.310 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336206
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew, krajowy numer identyfikacyjny
71158237400000, ul.
Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego
32,
08450
Łaskarzew, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
256 845 024, faks
256 845 024, e-mail
wojt@laskarzew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.laskarzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 1.534.310 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Łaskarzew kredytu długoterminowego w kwocie 1.534.310,00 zł (słownie: jeden milion pięćset trzydzieści cztery tysiące trzysta dziesięć złotych) z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 915.450,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 618.860 zł. 2. Wypłata kredytu nastąpi jednorazowo lub w dowolnych transzach, uruchomionych na wniosek Zamawiającego. 3. Okres kredytowania - do dnia 31.12.2029 r. 4. Spłata kredytu (kapitału) - karencja w spłacie kapitału do dnia 30.03.2017 r., tj. do dnia poprzedzającego dzień spłaty pierwszej raty kredytu (kapitału). Spłata kapitału w latach 2017-2029 w wielkości i terminach podanych w pkt.12 oraz w załączniku nr 1 (formularz oferty) do SIWZ. 5. Spłata odsetek - pierwsze odsetki płatne do 31.03.2017 r. Następne odsetki płatne będą w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału kalendarzowego. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2029 r. - na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. 6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki bazowej WIBOR 1M, ustalonej jako średnia arytmetyczna notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczone są odsetki, powiększone o stałą marżę banku. 7. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia. Przy naliczeniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. 8. Cenę oferty (koszt kredytu) stanowi suma odsetek (stawka WIBOR + stała marża banku). Nie dopuszcza się naliczania i pobierania żadnych innych opłat i prowizji (np. za prowadzenie rachunków, przelewy, za wydawanie opinii co do realizacji spłat kredytu, za udzielenie/przyznanie kredytu, od zaangażowania, wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, itp.). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu lub/i niewykorzystania części kredytu i w związku z tym ewentualną zmianę harmonogramu spłat kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i kar. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny "in blanco" z wystawienia Kredytobiorcy. Do weksla będzie wystawiona deklaracja wekslowa. 11. Zamawiający oczekuje iż kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo lub w dowolnych transzach, od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2016 r., na podstawie pisemnej/pisemnych dyspozycji Zamawiającego, i nie później niż w ciągu 3 dni od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360392.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 257423.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.